Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוץ מקצה שילדה בעל משמעות מסחרית לא קטנה?

הרכב נראה במצב סביר.

ניכרת מעט הזנחה בנושא הצמיגים.

כשיחליפו אותם, יסדרו גם את חיישן הtpms הסורר שמדליק לך נורה.

 

קח בחשבון שיהיה לא קל למכור את הרכב הזה בבוא היום.

אם אתה מוציא הנחה נאה (מאד) וחושב להחזיק ברכב לאורך זמן-אפשר לקנות.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בדקתי באתר סליקת הביטוח והרכב קיבל אובדן הלכה על סך 42 אלף, זה עדיין נשמע הגיוני?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

לא. לא נשמע הגיוני.

כנראה שנפתחו גם כריות אוויר.

פתחת כבר ת'רד השבוע בנושא, לא?

הנחה שמצדיקה את הקניה לא קיבלת, עד כמה שזכור לי.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

כן לצערי כבר פתחתי תרד אני מודע לזה פשוט אוכל עדיין סרטים קצת על זה לדעתך זה בגלל שנפתחה כרית אוויר?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

קודם כל - חבל שאתה אוכל סרטים.

קנית, אתה נהנה מהרכב בינתים, אין שום סיבה לאכול את הלב.

 

גם אם שילמת מעט יותר מידי, קח את זה כשכר לימוד.

אין אחד שלא הצליחו לסדר אותו, לפחות פעם אחת בחייו. מי שיגיד לך שלא-שקרן.

 

הדבר היחיד שאכן צריך להדאיג אותך כרגע, שכן הוא קריטי לבטחונך ולבטחון הנוסעים איתך ברכב, הוא תקינות כריות האוויר.

גש למוסך אמין ובקש בדיקה תוך ציון החששות שלך.

אין דרך אחרת לגלות מה קורה שם.

גם אם נפתחו הכריות, אבל הן הוחלפו כמו שצריך, זה מספיק טוב.

 

לגבי פגיעה באיזורי הקריסה של המרכב, זה לא נראה מהתאור של הבוחן שהם נפגעו.

 

הנזק אכן היה גבוה, אבל המבוטח קיבל את הסכום שאמרת לא כי זה היה סכום התיקון, אלא כי זה היה הסכום ש"השלים" לו למחיר מחירון.

איך זה עובד? השמאי הוריד לו את הרכב מהכביש. אז הוא אמור לקבל מחירון.

אבל אנחנו במדינת הקומבינה, אז יש מה שנקרא "אובדן להלכה" - הוא מוכר את האוטו לסוחר (שיפרק אותו אבל יכול גם לקמבן אותו ולהחזיר לכביש) ומקבל את ההפרש בין מה שהסוחר נתן לו על האוטו למחיר המחירון.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תודה רבה כל ההרגעה למדתי את הלקח ואני אכן מקוה שהכל הוחלף אבל אקח את ברכב למוסל מורשה יבואן הרשמי.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...