Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

התייעצות, אני לפני רכישת רכב חדש (לא משנה איזה) - בכל אופן, קיבלתי מהסוכנות את מספר השילדה לביצוע משכון וגיליתי שהספרה ה-10 בשילדה היא J שאומרת שהרכב יוצר בשנת 2018.

תאריך העלייה לכביש יהיה מן הסתם מאי-יוני 2019 אבל המודל עצמו 2018.

 

יצא למישהו פה להיות באותו המצב? לדעתי יכול להיות מצב שהרכב שכב הרבה זמן בנמל/יבואן ולא ממש נשלח עכשיו ממדינת הייצור.

לדברי הסוכנות מדובר ברכב חדש לחלוטין שהגיע לא מזמן - אם היינו בחודשים פברואר-מרץ, הייתי מביןֿ. אנחנו כבר במאי 2019

 

מה דעתכם?

פורסם

המודל הוא אותו הדבר, השאלה האם במשך 3 שנים (מודל) היצרן מייצר את אותו הרכב בדיוק או שיש שינויים ועדכונים קלים משנה לשנה. לדעתי כן

פורסם

יש דבר שנקרא מתיחת פנים או לפעמים יש תוספות איבזור ואיבזור בטיחותי.

 

לכן, אני מציע לחפש ברשת על הדגם שלך ולראות האם היו עידכונים.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפי החוק, היבואן יכול למכור רכב כ"חדש" כל עוד לא עברו 12 חודשים מתאריך ייצורו. כלומר, מכונית שיוצרה ביוני 2018, אפשר למכור אותה כ-"חדשה" בחודש הקרוב.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אם יש לך מספר שילדה, VIN, יש אינספור אתרים שמאפשרים לך לקבל פרטי יצור של המכונית, לרבות תאריך ייצור.

 

וגם - אם תפנה לנציג המכירות ותדרוש לקבל תאריך יצור ותאריך כניסה לארץ, הוא חייב להגיד לך.

לידיעה- היבואן מגדיר למכונית מעמד "רכב אדום" לערך כחודשיים לפני סוף חודש היצור הקלנדרי, שאז הוא חייב להעביר אותו בעלות על חברה או אדם פרטי ולכן ניתן להשיג הנחה משמעותית ממחיר המחירון.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
אם יש לך מספר שילדה, VIN, יש אינספור אתרים שמאפשרים לך לקבל פרטי יצור של המכונית, לרבות תאריך ייצור.

 

וגם - אם תפנה לנציג המכירות ותדרוש לקבל תאריך יצור ותאריך כניסה לארץ, הוא חייב להגיד לך.

לידיעה- היבואן מגדיר למכונית מעמד "רכב אדום" לערך כחודשיים לפני סוף חודש היצור הקלנדרי, שאז הוא חייב להעביר אותו בעלות על חברה או אדם פרטי ולכן ניתן להשיג הנחה משמעותית ממחיר המחירון.

 

 

מעולה.

אגב לפי הVIN מצאתי שתאריך הייצור הוא 2018 כלומר הרכב בוודאות יוצר לפחות פני חצי שנה ומעלה. אבקש לקבל את שאר הפרטים (:

 

 

תודה לכולם!

פורסם

בלבלת אותי עכשיו, תראה את התמונה המצורפת

 

התו העשירי במספר ה-vin הוא year/model year (זה מופיע בשני המונחים)

מה ההבדל בין מודל לשנת ייצור? סוג הרכב, מנוע וכו׳ מופיעים כקוד בתוים האחרים

Screen Shot 2019-05-15 at 20.00.19.png

פורסם

היצרן מחליט מהי שנת המודל.

תאריך הייצור הוא תאריך כפשוטו.

למשל- בהחלט יתכן שמכונית שיוצרה בתאריך 12/6/2012 מופיעה כ״מודל 2013״ במספר השילדה.

 

בעבר, במסגרת יחסי האהבה שבין יבואני רכב ישראליים ליצרני הרכב, רשמו אלה ״שנת מודל״ לבקשת היבואנים. כיום זה אסור.

כשמשרד התחבורה רצה לחייב ציון ״תאריך ייצור״ ברשיון הרכב, כמקובל במדינות מתוקנות במערב, התנגדו יבואני הרכב וזכו בהטבה משמעותית באמצעות רישום ״תאריך עליה על הכביש״. חארטה שמאפשרת להם משחק של 12 חודשים מול הצרכן הישראלי.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

מגניב, לומדים פה הרבה (:

 

בכל מקרה, פה המודל ישן מהשנה הנוכחית. ביקשתי כבר לדעת תאריך ייצור מלא וכניסה לארץ - אעדכן

 

תודה!

פורסם
היצרן מחליט מהי שנת המודל.

תאריך הייצור הוא תאריך כפשוטו.

למשל- בהחלט יתכן שמכונית שיוצרה בתאריך 12/6/2012 מופיעה כ״מודל 2013״ במספר השילדה.

 

בעבר, במסגרת יחסי האהבה שבין יבואני רכב ישראליים ליצרני הרכב, רשמו אלה ״שנת מודל״ לבקשת היבואנים. כיום זה אסור.

כשמשרד התחבורה רצה לחייב ציון ״תאריך ייצור״ ברשיון הרכב, כמקובל במדינות מתוקנות במערב, התנגדו יבואני הרכב וזכו בהטבה משמעותית באמצעות רישום ״תאריך עליה על הכביש״. חארטה שמאפשרת להם משחק של 12 חודשים מול הצרכן הישראלי.

אתה טועה ומטעה. לא היתה שום קומבינה בין היצרנים ליבואנים, אלא ששנת הייצור מדווחת לגבי כל רכב בעולם.

 

שנת המודל רשומה על כל רכב. זה התו העשירי במספר השלדה. פשוט, במקום לציין אותה בפירוש ברשיון צריך להכנס לאתר של פענוח VIN.

 

מי שמטעה הוא משרד התחבורה, שהחליט להשמיט את שנת המודל מרשיון הרכב, והשאיר רק את תאריך הרישוי הראשון - אשר יכול להיות שנה (פחות יום) אחרי ייצו הרכב, גם אם מדובר במכונית האחרונה מאותה שנת מודל שירדה מפס הייצור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה יכול להגיד שאני טועה.

אתה לא יכול להגיד שאני מטעה.

בכל מקרה, אתה ככל הנראה צעיר מכדי להכיר אישית (ולא מגוגל) את ההסטוריה של מעללי יבוא הרכב לישראל.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם (נערך)

תראה, אני לא יודע בן כמה אתה, אבל כנראה שרשיון הנהיגה שלי יותר מבוגר ממך. אבל אולי אני טועה.

 

ולא מדובר בשום מעללים. נושא שנת הייצור מוטמע בתעשיית הרכב הרבה מאד עשורים. שנת הייצור מתחלפת בחודשי האביב או הקיץ, ויתכנו הבדלים של מספר שבועות בין יצרנים שונים. בישראל - שאליה הדגמים היו מגיעים באיחור - היה מקובל להחליף את שנת הדגם ב-15 באוגוסט - בעונה זו היו עולות לכביש מכוניות גם משנת הייצור הקודמת וגם החדשה. בשנות ה-80 ראית את זה גם על לוחיות הרישוי, לוחיות עם שנה חדשה היו מופיעות בתאריך זה.

 

מכל מקום, שנת הדגם נקבעת על ידי היצרן ולא על ידי משרד הרישוי, היבואן או אף אחד אחר. הוא מוטבע בשלדה לפי סדר הייצור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...