Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למה רוב הצבעים של הרכבים החדשים בצבע אפור או לבן.

האם זה מה שהעם דורש.

האם יש בעיה של עיוורון צבעים.

איך זה שלסקודה יש 50 גוונים של אפור.

האם זו קונספירציה של לירן חולצה אפורה.

האם היבואנים מעדיפים להביא סטוקים של אפורים.

למעט כמה הבלחות של פיזו וסיאט שאר הרכבים משמימים.

איך יוצאים מהאפרוריות הזו?

 

 

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי שלומיש
פורסם

כיון שלרוב האנשים צבע הרכב חסר משמעות.

 

יש יבואנים שגובם תוספת תשלום על כל צבע שאינו, נניח, לבן.

 

עשרות אחוזים מכלי הרכב הפרטיים בארץ מופצים בערוצי הליסינג, ולחברות הליסינג ממש לא משנה מה צבע הרכב, כל עוד הוא מניב להן הכנסות.

 

את הטעם שלי בצבעים אבטא בבגדים שלי ובצבעי קירות ביתי. המכונית? ממילא היא עומדת בחוץ מרבית שעות היממה, אני רואה אותה בדקה לפני שאני נכנס אליה ובדקה אחרי שאני יוצא ממנה. ממש לא מספיק זמן בכדי שאתלבט בבחירת צבע.

 

ויש עוד עניין - יש צבעים שקל יותר להתאים אחרי תיקוני פחחות. לבן והאפורים ביניהם. אדום או צהוב - קשה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא רכשתי אף פעם רכב מהניילונים. אם הייתי רוכש - הייתי מבקש בורדו או טורקיז, בהירים. משהו מעניין

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

^ורוב הסיכויים שלא היית מקבל. יש יבואנים שממש בונקרים. תוספת אבזור? צבע שונה קצת? לא בבית ספרינו. או הזמנה מיוחדת (תוספת מחיר, המתנה של חודשים) או ״עזוב אחי, קח משהו מהמלאי״.

פורסם

לא מזמן הייתי בסוכנות מזראטי, הם מציעים מגוון צבעים מעניינים בריפוד הרכב, ובעצם בכל דבר שקשור לרכב. אבל במיצובישי הבחירה היתה בין שחור לבין צבע קרם.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

דווקא כשהזמנתי איוניק מחברת ליסינג, נתנו לי לבחור איזה צבע שבא לי, אז בחרתי כחול.

 

מה שמוזר, שלמרות שאיוניק ניראית ממש טוב בצבע הזה (ולא רק אני חושב ככה), ויונדאי לא דורשים תוספת תשלום על בחירת צבע, זאת האיוניק הכחולה היחידה בחברה שאני עובד בה, ובכלל יחסית נדיר לראות איוניק בצבע שהוא לא לבן או כסוף.

 

באמת לא ברור לי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אנחנו חיים במדינה חמה , כאשר השמש מאירה רוב ימות השנה , צבעים כמו לבן ואפור מחזקים מעמד זמן רב יותר ובצורה טובה יותר משאר הצבעים.

 

רכב עם צבע תקין שומר על ערכו בצורה טובה יותר ונראה טוב יותר. שילוב של אסטטיקה ופרקטיקה .

פורסם

שמרנות של לקוחות וחשיבה על resale value.

 

ישנם יבואנים שמרנים יותר ויבואנים יותר חופשיים.

 

בסופו של דבר כולם נמצאים בעסק בשביל להרוויח ואף יבואן לא רוצה להביא מלאי של מכוניות בצבעים שיהיה קשה למכור.

פורסם

הייתי באירופה, בהמון מדינות - ברובן הצבעים הנהוגים זה שחור/כסוף/לבן.

 

זה לא תופעה ישראלית, אנשים לא אוהבים צבעים בולטים מידיי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

אכן כן.

 

זה הצבעים הכי פופלרים לרכבים המוניים בארה"ב:

 

 

 

  1. White - 19.3%
     
  2. Silver - 18%
     
  3. Black - 12.4%
     
  4. Med. Dark Blue - 11.4%
     
  5. Med. Dark Gray - 7.5%
     
  6. Med. Red - 7.1%
     
  7. Med. Dark Green - 6.7%
     
  8. Light Brown - 5.1%
     
  9. Bright Red - 4.5%
     
  10. Gold - 1.8%

 

וזה לרכבי יוקרה:

 

 

  1. Silver - 32.1%
     
  2. White Metallic - 17.7%
     
  3. White - 11.8%
     
  4. Med/Dk. Blue 8.6%
     
  5. Black - 8.5%
     
  6. Med./Dk. Gray 7.2%
     
  7. Med. Red - 6%
     
  8. Gold - 3%
     
  9. Med/Dk Green - 1.8%
     
  10. Light Brown - 1.7%

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

עד הרכב הנוכחי שלי, שנאתי צבע לבן כי חשבתי שהוא חסר אופי. את הנוכחי רכשתי למרות הצבא הלבן כי היה האופצייה הכי טובה באותו זמן.

 

מה גם שאכן צודקים אלו שאומרים שלהכנס לרכב לבן בקיץ זה הרבה פחות מעיק מאשר רכב בצבע כהה ובכלל, יש יצרים מסויימים שהרכבים שלהם בני פחות מ4 שנים וכבר איבדו שכבות של לקה פה ושם.

 

סיבה שלישית שלדעתי צבעים כמו כסוף ולבן פופלארים זה בגלל שעיצוב הרכבים של היום מלא בקימורים וזוויות אשר נבלעות בצבעים כההים.

×
×
  • תוכן חדש...