Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה לכולם ,

 

ספארק - אם הייתה חסכונית כמו שאמורה להיות הייתה נשקלת בצורה רצינית ביותר , אך יש יותר מדי ביקורות לצריכת דלק רעה , 1/13 בנסיעות של 70 אחוז בין עירוני זו צריכת דלק שאני פוסל . יוליאן , קראתי את המבחן שעשית על הספארק ויצא לך נתון לא פחות ממרשים של 1/16 אך לא מצאתי עוד אדם שיעיד על נתון כזה הרוב מעידים לכיוון ה 1/14 משולב כשרוב הנסיעה בין עירונית.

 

הקליאו דיזל - אבחון אותה אך כחדשה לא אופציה וגם בת שנה\שנתיים לרוב מעל התקציב וללא אחריות אין לי סיבה להתאמץ מעל התקציב מכוון שכסף להפתעות לא יהיה.

 

פלואנס דיזל - אין חדשות והפחד מהאמינות מאוד מרתיע אותי מכוון שכל יום שאבזבז משמעותי ברמה קריטית.

 

היברידיות - נושא הסוללה דיי עמום ולא התנסתי בזה לעולם , נירו לא בתקציב , אוריס הייבריד בת כשלוש היא האופציה הריאלית היחידה עם חמש שנות אחריות לסוללה ואפשרות לשנה נוספת , קשה מאוד למצוא כאלה במצב טוב עם מעט קלומטרים.

 

ככלל גם אני מעדיף נוחות לנסיעות ארוכות אך בהינתן המצב הקיים חייב להתפשר ולהסתפק באמינות וחסכון על חשבון נוחות.

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

פורסם

פה יש כמה בעלי ספארק עם נותני צריכת דלק:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?666497-שרשור-מתגלגל-שברולט-ספארק-LTZ-1-4&highlight=ספארק+benor

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם אתה חושש מהיברידיות ודיזל, יש גם אופציה של מערכת גז. ואז אתה יכול לרכוש רכב מנהלים מפנק מ 2014 נניח, להתקין עליו מערכת גז בעלות של 6-7K ולהנות מכל העולמות, גם חסכוני וגם מפנק.

 

באופן כללי לדעתי יש לך יותר מידי חשש מאמינות - אני עושה כל יום 110 ק"מ בינעירוני (יותר נכון 80% בינעירוני כי הכניסה והיציאה מהעיר די ארוכות) עם רכב מנהלים מודל 2005. יש מערכת גז ככה שהצריכה של מיני, נוחות מקסימלית כי זה אמריקאי, כוח לא חסר (שיוט על 120 קבוע וקיד דאונים חופשי מתי שבא לי), ועדיין הדבר האחרון שאני חושש ממנו זה שיילך המנוע נניח. יש בעיות קטנות מידי פעם (נניח שלשום נמנגנון חלון התעייף) אבל המקרה שלי באמת קיצוני. אפשר למצוא משהו הרבה יותר חדש בעלות סבירה שיעשה את העבודה.

 

ועוד משהו שיצא לי לדעת רק לא מזמן, החלפת סוללה בהיברידית זה לא סוף העולם, הבנתי שבסביבות ה 8K, ככה שגם אם תלך הסוללה זה לא כזה נורא כי בכל הזמן שלפני אתה חוסך המון כסף מהדלק.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אני אישית שמתי מעט בצד את נושא צריכת הדלק. מעדיף רכב שעושה 1/13 ואני שלם איתו מאשר רכב שאקבל צריכה של 1/17 ואסבול מכל רגע.

 

בכל מקרה צריכה של 1/16 משולבת היא ריאלית כל עוד מדובר בנסיעה ארוכה יחסית וממושכת בלי הרבה עקיפות ולחיצות, בלי פקקים, ונסיעה מועטת בתוך העיר שימוש בבקרת שיוט ונסיעה בטווח מהירויות של 80-110 קמש ולא מעל.

הנסיעה לירושלים תתקזז (בחזור יש ירידות).

 

בימים אלו עם מזגן ונסיעה מעורבת אני מקבל דיי בקביעות 1/13-1/14.

ישר קפצו בפוסט שזה הרבה ולא מייצג אבל שוב, זה מאד תלוי איך אתה נוסע, מה תוואי הנסיעה שלך, עומסי תנועה , שימוש במזגן וכו' וכו'.

פורסם

אשתי נוסעת עם הספייס סטאר כל יום מהמרכז לירושלים וחזור. צריכת דלק במשאבה 1 ל18.5. עם מזגן מעט פחות טוב

פורסם
הפלואנס דיזל אבל רכב אמין מאוד, למה אתה חושש מהאמינות שלו?

 

שמעתי כמה מקרים שהבעלים ראו מוסך בתדירות גבוה , לא מייצב כמובן אבל עדיין , מה גם שהטורבו יכול לשבוק וגם הן רק מזדקנות בנתיים.

 

פה יש כמה בעלי ספארק עם נותני צריכת דלק:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?666497-שרשור-מתגלגל-שברולט-ספארק-LTZ-1-4&highlight=ספארק+benor

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

תודה על הקישור ! , האמת שיש בשרשור אנשים שמספרים על צריכה חסכונית , כנראה שהרעיון הטוב ביותר הוא להשכיר ספארק ולמדוד בעצמי כמה יצא.

 

אם אתה חושש מהיברידיות ודיזל, יש גם אופציה של מערכת גז. ואז אתה יכול לרכוש רכב מנהלים מפנק מ 2014 נניח, להתקין עליו מערכת גז בעלות של 6-7K ולהנות מכל העולמות, גם חסכוני וגם מפנק.

 

באופן כללי לדעתי יש לך יותר מידי חשש מאמינות - אני עושה כל יום 110 ק"מ בינעירוני (יותר נכון 80% בינעירוני כי הכניסה והיציאה מהעיר די ארוכות) עם רכב מנהלים מודל 2005. יש מערכת גז ככה שהצריכה של מיני, נוחות מקסימלית כי זה אמריקאי, כוח לא חסר (שיוט על 120 קבוע וקיד דאונים חופשי מתי שבא לי), ועדיין הדבר האחרון שאני חושש ממנו זה שיילך המנוע נניח. יש בעיות קטנות מידי פעם (נניח שלשום נמנגנון חלון התעייף) אבל המקרה שלי באמת קיצוני. אפשר למצוא משהו הרבה יותר חדש בעלות סבירה שיעשה את העבודה.

 

ועוד משהו שיצא לי לדעת רק לא מזמן, החלפת סוללה בהיברידית זה לא סוף העולם, הבנתי שבסביבות ה 8K, ככה שגם אם תלך הסוללה זה לא כזה נורא כי בכל הזמן שלפני אתה חוסך המון כסף מהדלק.

 

בעיות קטנות ומשביתות זה בדיוק מה שאני רוצה למנוע ,לרוב אין סיבה שמנוע ילך ברכב מטופל.

כמובן לא סוף העולם אך יכול להיות שזה ימחק את כל החסכון ולא יהיה משתלם בסופו של דבר.

אם אפשר לשאול , כמה זמן אתה עם המערכת גז על הרכב ? ואיפה ביצעת את ההתקנה ?

תודה !

 

אני אישית שמתי מעט בצד את נושא צריכת הדלק. מעדיף רכב שעושה 1/13 ואני שלם איתו מאשר רכב שאקבל צריכה של 1/17 ואסבול מכל רגע.

 

בכל מקרה צריכה של 1/16 משולבת היא ריאלית כל עוד מדובר בנסיעה ארוכה יחסית וממושכת בלי הרבה עקיפות ולחיצות, בלי פקקים, ונסיעה מועטת בתוך העיר שימוש בבקרת שיוט ונסיעה בטווח מהירויות של 80-110 קמש ולא מעל.

הנסיעה לירושלים תתקזז (בחזור יש ירידות).

 

בימים אלו עם מזגן ונסיעה מעורבת אני מקבל דיי בקביעות 1/13-1/14.

ישר קפצו בפוסט שזה הרבה ולא מייצג אבל שוב, זה מאד תלוי איך אתה נוסע, מה תוואי הנסיעה שלך, עומסי תנועה , שימוש במזגן וכו' וכו'.

 

תודה על השיתוף , הצריכה שאתה מקבל היא בנסיעה שלרוב עירונית או בין עירונית ?

 

אשתי נוסעת עם הספייס סטאר כל יום מהמרכז לירושלים וחזור. צריכת דלק במשאבה 1 ל18.5. עם מזגן מעט פחות טוב

 

וואו , צריכה מעולה , האם הרכב מרגיש חסר כוח בעליות ? האם היא מתקשה לשמור על קצב ונשארת לרוב מאחור או שהרכב מתמודד היטב עם העליות ושומר על קצב טוב ? היא נוסעת גם בעומסים או כאשר אין פקקים כלל ?

תודה !

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

פורסם

הספייס נוסעת בקצב סביר בעליות ואין צורך לרדת לשולים.

אין לה מנוע חזק (1.2 עם 80 כ"ס) אבל שוקלת כ 850 קילו.

מה שכן בעליות היא תהיה רועשת.

אנחנו נוסעים עם מוסעקה וכבר התרגלנו, אבל זה משהו שאתה צריך לבדוק.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בעיות קטנות ומשביתות זה בדיוק מה שאני רוצה למנוע ,לרוב אין סיבה שמנוע ילך ברכב מטופל.

כמובן לא סוף העולם אך יכול להיות שזה ימחק את כל החסכון ולא יהיה משתלם בסופו של דבר.

אם אפשר לשאול , כמה זמן אתה עם המערכת גז על הרכב ? ואיפה ביצעת את ההתקנה ?

תודה !

 

מערכת גז על הרכב שלי יותר מ 7 שנים והמקום שהתקנתי בו כבר סגר לפני כמה שנים ככה שלא כל-כך רלוונטי.

 

אם אתה מעוניין בפרטים יותר רלוונטיים בקשר לגז, אני חבר בקבוצת וואטסאפ גדולה עם משתמשים ומתקיני מערכות גז מכל הארץ, אפשר לשאול שם הכל כולל איזה רכבים מועדפים להתקנת מערכת גז, מה הצריכה האמיתית של רכב מסויים, עלות התקנה ועוד.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...