Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תהיה כללית על צמיגים סיניים


avargel
שימו לב! השרשור הזה בן 1839 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במהירות 110 קמש אוטו עובר 30 מטרים בשניה, מה שאומר שמספיק לבלום 0.4 שניות מוקדם יותר כדי לפצות על הפרש של 13 המטרים בבלימה. וזה עוד על כביש רטוב!

פאקטור הנהג הרבה הרבה הרבה יותר משמעותי פה, ועם זאת לא ידוע לי על כך שכולם פה נוהגים בלי רדיו, בלי דיבורית, ובלי לדבר עם הנוסעים באוטו. נשים בצד את המתעסקים בווייז ובטלפון.

גם סתם להיות זהיר יותר ולהאט במקומות מודעים ישפיע יותר.

 

ולמה 13 מטרים? כי אף אחד לא ישים פיילוט ספורט על טויוטה קורולה, והאוביישן הוא צמיג סיני ממוצע שרואים על כבישי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

במהירות 110 קמש אוטו עובר 30 מטרים בשניה, מה שאומר שמספיק לבלום 0.4 שניות מוקדם יותר כדי לפצות על הפרש של 13 המטרים בבלימה. וזה עוד על כביש רטוב!

פאקטור הנהג הרבה הרבה הרבה יותר משמעותי פה, ועם זאת לא ידוע לי על כך שכולם פה נוהגים בלי רדיו, בלי דיבורית, ובלי לדבר עם הנוסעים באוטו. נשים בצד את המתעסקים בווייז ובטלפון.

גם סתם להיות זהיר יותר ולהאט במקומות מודעים ישפיע יותר.

 

ולמה 13 מטרים? כי אף אחד לא ישים פיילוט ספורט על טויוטה קורולה, והאוביישן הוא צמיג סיני ממוצע שרואים על כבישי ישראל.

גם הקונטיננטל והגודייר טובים והם "עממיים" לגמרי.

אבל מה שהמאמר הביא שההבדל העיקרי הוא ברטוב שם ההבדל ממש בין תאונה לבין עצירה

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפער מאד מאד משמעותי

[ATTACH=CONFIG]517603[/ATTACH]

 

 

אכן הפער מאוד משמעותי .. בכביש רטוב במהירות של 70 מייל לשעה (שזה 110 קמ"ש).

בכביש יבש במהירות של 110 קמ"ש ההבדלים כבר לא משמעותיים.

 

ובכלל במהירות של 90 קמ"ש ההבדלים כבר יורדים ל 2-3 מטר בלבד.

עדיין 2-3 מטר בבלימה זה הבדל האם להיכנס ברכב מקדימה או לא..

אבל שלא תטעה , זה לא אומר שאם יש רכב בדיוק ב 2-3 מטר האחרונים..

אז הצמיגים הסינים יגרמו למחיצה טוטלית של הרכב מקדימה..

זה יותר תאונת פגוש לפגוש בלי פגיעות בנפש.

 

אבל.. אם מדובר בילד שקפץ לכביש - ביום גשום ורטוב.. לנהג שנוסע 110 קמ"ש .

והילד קפץ 100 מטר לפני הרכב , אז כן.. הצמיגים יכולים להשפיע מהותית על תוצאות התאונה.

 

מה שכן, יש הבדלים באחיזה של הצמיגים וזה מהותי למי שאוהב לגנוב רמזורים בירוק מהבהב, בעיקר בפנייה שמאלה.

אז צמיג עם אחיזה טובה תמיד עוזר לגנוב רמזור ביום גשום...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הקונטיננטל והגודייר טובים והם "עממיים" לגמרי.

אבל מה שהמאמר הביא שההבדל העיקרי הוא ברטוב שם ההבדל ממש בין תאונה לבין עצירה

ולכן רשמתי הפרש של 13 מטרים, שזה ההפרש בין האוביישן לקונטיננטל בכביש רטוב.

וזה מרחק שאוטו במהירות כזו עובר בפחות מחצי שניה.

ההפרש בין הפיילוט ספורט לצמיג הסיני השני (שאותו איני מכיר) הוא כמעט 23 מטר, אבל כאמור אינו ממש משליך על המציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1839 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...