Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תהיה כללית על צמיגים סיניים


avargel
שימו לב! השרשור הזה בן 1838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני יוצא מתוך נקודת הנחה שהרוח השורה בפורום, וכן השורה התחתונה מכל המחקרים והבדיקות שנעשו לצמיגים סיניים, הכל נכון.

 

זה ג'אנק, אל תתקרב לזה, אל תיגע בזה.

 

 

ואני רק שואל: כיצד ייתכן שבתחומים כה רבים היצרנים הסינים סגרו פערים ולעיתים אף התעלו על חבריהם האירופאים או האמריקנים או הקוריאנים (ע''ע סלולר. בכל רמת מחיר שהיא, שאיומי או וואווי עדיפים או לא נופלים מסמסונג. אני מזכיר, בהשוואה מול אותה רמת מחירים), אבל דווקא בפיתוח וייצור של פריט יחסית פשוט (יחסית), עדיין הם משתרכים אי שם מאחור?

 

 

או שאני טועה? האם אכן ישנו היצרן הסיני בצמיגים שהוא המקביל של שאיומי בשואבי אבק? שנותן תמורה טובה וראויה לכסף, בלי אלפי פעמוני אזהרה שזו מלכודת מוות (כפי שנהנים לצייר כאן את הצמיגים הסיניים)?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אנשים פה נוטים להגזים בנושא, בסופו של דבר הצמיגים הסיניים האלו מאושרים ע"י הגורמים הרלוונטים לשימוש בארץ.

יש המון אנשים שמשתמשים בצמיגים כאלו וזה בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ספק שישנם צמיגים סיניים איכותיים. אבל הסינים מתמחים בהקטנת מחיר הייצור (גם) על חשבון האיכות. אני מניח שהצמיגים הסיניים שמגיעים לארץ הם מהזולים ביותר, ולא האיכותיים ביותר. מכאן כלל האצבע.

 

ומהניסיון המועט שלי - אין הגזמה.

 

על הלגאסי שמכרתי התפתתי לשים פאררוד חדשים במקום דאנלופ בני 6 - והפאררוד היו איומים וגרועים מהדאנלופ אותם החליפו.

הלאנסר של אשתי הגיעו עם ארבעה GT שנראו סבירים והיו במצב טוב, אבל למרות זאת הוחלפו בפאלקן 914 - שעולים עליהם בכמה רמות, אוחזים יותר ושקטים הרבה יותר.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים פה נוטים להגזים בנושא, בסופו של דבר הצמיגים הסיניים האלו מאושרים ע"י הגורמים הרלוונטים לשימוש בארץ.

יש המון אנשים שמשתמשים בצמיגים כאלו וזה בסדר.

 

אתה מוכן להפקיד את החיים שלך וקרובים שלך בידי אותם "גורמים רלוונטיים"?

מי בדק את האחיזה ומרחק הבלימה של כל עשרות/ מאות דגמים של מותגי מדבקה האלה?

שום דבר מזה לא השתתף במבחן השוואתי כלשהו, כמו הצמיגים של יצרניים מובילים.

זה זול, עד כדי כך זול שפנ'צריות מרוויחות יותר על הצמיגים הסיניים הזולים האלה יותר מאשר על צמיגים ממותגים.

ואיך אפשר להשוות צמיגים לטלפונים? הנייד קורס - זורקים אותו לפח. הצמיגים קורסים ( בתפקידם ) - הרכב הולך לפח והנוסעים לבית חולים ( במקרה הטוב ).

זה שהרבה נוסעים עליהם לא אומר לי שום דבר חוץ מהעובדה שאנשים החליטו לחסוך בבטיחות לטובת מוצר זול. והרוב בכלל לא החליטו - חברת ליסינג החליטה בשבילם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני רק שואל: כיצד ייתכן שבתחומים כה רבים היצרנים הסינים סגרו פערים ולעיתים אף התעלו על חבריהם האירופאים או האמריקנים או הקוריאנים (ע''ע סלולר. בכל רמת מחיר שהיא, שאיומי או וואווי עדיפים או לא נופלים מסמסונג. אני מזכיר, בהשוואה מול אותה רמת מחירים), אבל דווקא בפיתוח וייצור של פריט יחסית פשוט (יחסית), עדיין הם משתרכים אי שם מאחור?

?

לייצר צמיג איכותי זה ממש לא פשוט. חברות הענק משקיעות הון במו"פ. מה שלסינים לא משתלם.

בוודאי שהסינים יכולים להשקיע ולייצר צמיג איכותי (יש גם עניין מחיר חומר הגלם האיכותי)

אבל אז זה לא יהיה כלכלי, כי אף אחד לא יקנה לינג לונג או דינג דונג במחיר של מישלן (שגם הוא לא בשמיים בימינו...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסינים מייצרים מה שמבקשים מהם, בעקבות כח עבודה זול אפשר להוזיל משמעותית את עלויות ייצור.

 

תרצה צמיג ברמה של מישלן או וואטבר - תקבל.

 

מחפשים זול - הם מציעים בזול והאיכות בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הראשון שישמח לשלול ולפסול מוצר בטיחותי שמהווה סכנה ישירה לנוסעים ברכב אבל כולם פה רק מביעים את דעתם על כמה שהם צמיגים לא טובים ומסוכנים או טחד לא צירף סימוכין לטענות/דעות שלו ככה שהן שוות כקליפת השום.

 

מדובר במוצר שעבר וקיבל תקן, סביר להניח שהוא פחות איכותי אך מכאן ועד להגדיר אותו כמסכן חיים זה רחוק מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיגים יכולים לעמוד בתקן שנקבע, אך צמיג איכותי מקצר את מרחק הבלימה.

ביום יום כנראה שלא תחוש בהבדל, במקרה חירום זה יכול להיות ההבדל בין ילד מבוהל לילד דרוס.

באותו הרגע תהיה מוכן לשלם פי 10 כדי להימנע מפגיעה. וזה מבלי להתייחס לזיופים של תקנים כמו שנמצאו על צמיגים שיובאו לארץ ונתפסו.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרנים הוותיקים והאיכותיים (ולפעמים גם קהל הצרכנים שלהם) תמיד יטענו כי המתחרה החדש מייצר מוצר נחות משלהם כדי להצדיק את הפרימיה במחיר, גם אם אין שום אמת מאוחרי הטענה.

 

לפעמים הם דוברים אמת והרבה פעמים הם לא.

 

בנוסף, יש גם את עניין הדגמים, יש דגמים בסיסיים של החברות הגדולות שיהיו פחות טובים מצמיג סיני טוב.

 

הבעיה היא שזה תחום שאתה לא יכול כלכך לבדוק בעצמך את טיב המוצר, וגם לא ראיתי גוף עצמאי ללא אינטרס שלקח על עצמו לבדוק ביצועים של כל צמיג וצמיג.

כיוון שאין דרך אמינה להשוות בניהם, אנשים כמו חברי הפורום הולכים על בטוח וקונים צמיג לא סיני.

 

מהנסיון שלי, בממוצע צמיג סיני יהיה פחות טוב מצמיג מחברה טובה.

היו לי צמיגי nereous (משהו כזה) סיניים שהאמת שהיו באמת אחלה, שקטים יחסית, נוחות סבירה ואחיזה סבירה, אבל מה, אחרי שנה קצת פנצ'ר והלך הצמיג, לא ממש ברור למה הפנצר אבל היה נזק בצד של הצמיג לכן היה צריך להחליף.

הם הוחלפו בothsu שהם פלקן לשוק האוסטרלי והם אכן טיפה טובים מכל בחינה ועלו קצת יותר מסיני

מצד שני יש לי בריג'סטון my-02 והם פושרים מאוד, לא הרבה יותר טוב מסיני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד פעם - כמעט לכל דגם של יצרנים מובילים עורכים מבחן (מודדים מרחק בלימה, רעש, אחיזה) ומשווים אותו לדגמים באותה רמה של יצרנים מובילים אחרים.

את כל זה ניתן לקרוא ברשת.

לצמיגים סיניים (רובם) אין שום מידע ברשת, חוץ מכתובת המפעל בסין וממתי המפעל קיים.

על בסיס הנתונים האלה צריך לבחור צמיג. אולי הצמיג הסיני בסדר, אולי לא - אין לדעת.

אז כל מי שקצת חושש מאיכות ובטיחות ירודה של מוצר זול ולא ידוע, יקנה פאלקן ZE914 שעולה קצת יותר מצמיג סיני, אבל הפאלקן הזה עובר כל שנה מבחנים , ואפשר לקרוא את המבחנים (אני לא מדבר על חוות דעת של משתמשים, שגם זה לא חסר).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלה כבר תשובות יותר לעניין כי להגיד ״סכנת חיים״ ״אל תתקרב״ וכו׳ בלי שום מיע שמגבה את זה זה חסר בסיס לחלוטין !

 

אבל להגיד תשמע, לא יודעים כי אין מבחנים לצמיגים זה כבר סיפור אחר לגמרי...

 

אבל כאן דווקא חברי הפורום יכולים לעזור ולשתף מהחוויה האישית שלהם (גם בליסינג , הבנתי ששמים צמיגים סיניים) ולשתף מה הנסיון שלהם איתם וכמו שראינו בתגובות למעלה שנסיון לא מוצלח יכול להיות גם עם צמיג עם ״שם״

 

בינתיים חצי מדינה נוסעים עם צמיגים סיניים ולא שומעים על קטסטרופה בכבישים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שומעים על קטסטרופה היות ו - 92.35 אחוז מהנהגים לא מנצלים ולא מגיעים לקצה היכולת של המכונית שברשותם . אני מעדיף לנסוע על צמיג איכותי

שגם אם פעם בשנה אצטרך בלימת חירום או דבר דומה הצמיג יתן לי את התשובה ההולמת ולא אזדקק לרחמי האל היושב במרומים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל כאן דווקא חברי הפורום יכולים לעזור ולשתף מהחוויה האישית שלהם

 

לא.. לצערנו הם לא.

כי למרבית חברי הפורום אין את הציוד, הזמן, היכולת או הרצון לבצע מבחני בלימה אמיתיים בתנאים משתנים ולהעמיד את הצמיגים במבחן במצבי קיצון.

אבל ישנם גופים בעולם שכן ביצעו את הבדיקות הללו, והגיעו למסקנות חד משמעיות.

מרחקי הבלימה של הצמיגים הסינים פחות טובים, במיוחד בתנאי כביש רטוב.

וחמור מזה, כאשר הצמיגים מתיישנים (כי מי מאיתנו נוסע קבוע על צמיגים מהניילון?) הדעיכה בביצועים של הצמיגים הסינים היא עשרות מונים לעומת היצרנים הגדולים. דווקא על הפרמטר הזה חשוב להתעכב, והרבה מבחני צמיגים בוחנים צמיג חדש דנדש ומפספסים את הנקודה הזו.

 

אתה צודק לצערי, בישראל המודעות חלשה מאוד, חצי מדינה, אם לא יותר, נוסעת על תוצרת (זבל) סינית. ומי יודע כמה תאונות היו נמנעות, וכמה פציעות היו נמנעות אם זה לא היה המצב.

אני מזמין אותך לבדוק כמה אנשים שמים צמיגים סינים במדינות בהן כביש יבש זה מותרות, פינלנד לדוגמא.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.. לצערנו הם לא.

כי למרבית חברי הפורום את הציוד הזמן או הרצון לבצע מבחני בלימה אמיתיים בתנאים משתנים ולהעמיד את הצמיגים במבחן במצבי קיצון.

אבל ישנם גופים בעולם שכן ביצעו את הבדיקות הללו, והגיעו למסקנות חד משמעיות.

מרחקי הבלימה של הצמיגים הסינים פחות טובים, במיוחד בתנאי כביש רטוב.

וחמור מזה, כאשר הצמיגים מתיישנים (כי מי מאיתנו נוסע קבוע על צמיגים מהניילון?) הדעיכה בביצועים של הצמיגים הסינים היא עשרות מונים לעומת היצרנים הגדולים. דווקא על הפרמטר הזה חשוב להתעכב, והרבה מבחני צמיגים בוחנים צמיג חדש דנדש ומפספסים את הנקודה הזו.

 

איזה גופים ? יש לך קישור לבדיקות שעשו ?

מאיפה הגעת למסקנה שמרחק הבלימה פחות טוב ? יש לך השוואה ? מאיפה הגעת למסקנה שכשהוא מתיישן הוא פחות טוב מצמיג מקביל ?

 

אתה בדיוק מדגיש את מה שכתבתי למעלה, כל מה שאתם כותבים זה דעות שלכם כי ככה קראתם בפורום וככה שמעתם, שום דבר לא מגובה.

 

אני אשמח שתעמיד אותי על טעותי ותתן לי קישור למבחנים רציניים שעשו ומוכיחים שמרחק הבלימה ארוך משמעותית, שהצמיג מתיישן ובכלל הוא על הפנים וכו׳..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

"לא מומלץ" הופך בקלות ל"סכנת חיים/להתרחק כמו מאש".

מנסיוני ב10 השנים האחרונות עם מכוניות ללא ESP (ובאחת אפילו לא היה ABS) מרחק בלימה של צמיג בעל שם מוכר משמעותית טוב יותר מהסיני והגומי שומר על התכונות לאורך זמן - מורגש בעיקר בכביש רטוב.

אבל האם זה אומר שצמיג סיני חדש הוא מסוכן? לא ממש. הוא די חרא אבל זה עדיין לא ברמה שאי אפשר לנהוג בביטחון. הכל עניין של אחריות אישית ומודעות של הנהג להחלפת צמיגים כשהוא שם לב לירידה בביצועי הצמיג.

גם סוזוקי אלטו בת 3 פחות בטיחותית משמעותית מXC90 חדשה. זה הופך את האלטו ל"סכנת חיים"?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...