Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

ברשותי סוזוקי סוויפט 08 מותקן בה רמקולים קדמיים עם טוויטרים בחלק העליון של הדלת

הרמקולים והטוויטר מחוברים על אותו כבל כאילו הטוויטר מחובר על הרמקול

רציתי לדעת האם ככה זה אמור להיות או שעדיף לשים קרוס אובר ביניהם ?

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי Blior32017
פורסם

תלוי ברמקולים.

יש כאלו שמתוכננים לעבוד כך, ואולי יש גם קרוס מובנה בהם.

זה לא חייב להיות משהו גדול, מספיק קבל קטן על הטוויטר וסליל קטן במקרה הטוב על הוופר.

פורסם
תלוי ברמקולים.

יש כאלו שמתוכננים לעבוד כך, ואולי יש גם קרוס מובנה בהם.

זה לא חייב להיות משהו גדול, מספיק קבל קטן על הטוויטר וסליל קטן במקרה הטוב על הוופר.

הרמקולים זה jbl stage 602e

וטוויטרים של הרץ לא זוכר דגם אם זה משנה אני אחפש אותו

פורסם

הרמקולים של JBL הם קואקסלים. הטוויטר מתחבר במקביל לחיבור של הוופר, ואני מניח שיש על הטוויטר עצמו קבל קטן.

 

יעזור אם תדע את הדגם גם של ההרץ, אבל אני מניח שמדובר באחד כזה בעל התנגדות 4 אוהם.

 

אם אני מבין נכון ע"פ התיאור שלך, החיבור הוא מקביל, מה שאומר שאתה מוריד את ההתנגדות הכללית בחיבור, ובמידה ואתה מתחבר לרדיו ישירות, ללא מגבר, אתה עשוי לסכן את העמידות שלו.

 

אם יש לך רב-מודד, ניתן לבדוק את ההתנגדות הכללית של החיבור הקיים. אפשר גם אולי לנתק את הטוויטר המובנה ב-JBL ולהשאיר רק את זה החיצוני. אבל עדין צריך לפתור עבורו את ענין החיתוך. פתיר באמצעות קבל קטן שעלותו נמוכה. ערך הקבל תלוי בנקודת החיתוך הרצויה.

פורסם
הרמקולים של JBL הם קואקסלים. הטוויטר מתחבר במקביל לחיבור של הוופר, ואני מניח שיש על הטוויטר עצמו קבל קטן.

 

יעזור אם תדע את הדגם גם של ההרץ, אבל אני מניח שמדובר באחד כזה בעל התנגדות 4 אוהם.

 

אם אני מבין נכון ע"פ התיאור שלך, החיבור הוא מקביל, מה שאומר שאתה מוריד את ההתנגדות הכללית בחיבור, ובמידה ואתה מתחבר לרדיו ישירות, ללא מגבר, אתה עשוי לסכן את העמידות שלו.

 

אם יש לך רב-מודד, ניתן לבדוק את ההתנגדות הכללית של החיבור הקיים. אפשר גם אולי לנתק את הטוויטר המובנה ב-JBL ולהשאיר רק את זה החיצוני. אבל עדין צריך לפתור עבורו את ענין החיתוך. פתיר באמצעות קבל קטן שעלותו נמוכה. ערך הקבל תלוי בנקודת החיתוך הרצויה.

 

הטוויטר נלקח מסט של רמקולים HERTZ ESK 165.5

אולי עדיף פשוט להוריד את הטוויטרים לגמרי ?

פורסם (נערך)

אין צורך לצטט כל פעם הודעה אחת מעליך.

 

עדיף? זה תלוי בך.

יכול להוריד ולשמוע אם מתאים לך או לא.

 

לפי יצרן הטוויטר, נקודת החיתוך המומלצת עבורם היא 3500 הרץ בסלופ 12.

כדי להשיג זאת תצטרך לחבר בטור קבל בערך של כ-8 מיקרו פאראד וסליל במקביל בערך של 0.257 מילי הנרי.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...