Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מזל טוב ! , נראה ממש יפה!

 

בנוגע למיגון , למרות שהמחיר יכול להגיע לחלק נכבד ממחירו של האופנוע יש סיכוי למיגון נוסף

בנוסף לקסדה?

לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד בזאת?

איפה ראית שרשמתי משהו בקשר למיגון?

ותודה לכולם בהחלט אני נהנה מכל רגע עם האופנוע החדש

פורסם

למה תמוה?



 

הכל תלוי בבן אדם.. יש כאלה שעולים ישר על GPZ, בלי הDT בדרך.. GPZ זה לא סוף הדרך, כן?

שלא להזכיר מדינות יותר מתוקנות בהן אנשים יכולים לעלות ישר על כל אופנוע..

אני אישית תומך בעלייה הדרגתית, אבל הכל בפרופורציות. GPZ זה לא כלכך מפחיד.

 

כן.. יש כאלה שעולים על GPZ בלי שום אופנוע לפני זה, פשוט טיפשות עם אתה שואל אותי.

ובאיזה מדינות בדיוק אפשר לעלות ישר על כל אופנוע!?!?

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

אני לא מבין באמת מה הבעיה של לעלות עם GPZ לאחר שנה נסיעה על דיטי???

הרי אם החוק מאפשר בגיל 18 לעשות רישיון עד 500 סמ"ק וGPZ הוא 500 סמ"ק למה שהוא לא יעלה עליו???

אני חושב שבכיף אפשר לעלות על כזה כלי כמובן שבהתחלה צריכים להתרגל ולנסוע בזהירות יתרה במיוחד אם לומדים על גיאס 500 או איאר500 אז כולם 500 סמ"ק...זה לא שהבן אדם עלה על אופנוע מוטוGP...:-)

פורסם
אני לא מבין באמת מה הבעיה של לעלות עם GPZ לאחר שנה נסיעה על דיטי???

הרי אם החוק מאפשר בגיל 18 לעשות רישיון עד 500 סמ"ק וGPZ הוא 500 סמ"ק למה שהוא לא יעלה עליו???

אני חושב שבכיף אפשר לעלות על כזה כלי כמובן שבהתחלה צריכים להתרגל ולנסוע בזהירות יתרה במיוחד אם לומדים על גיאס 500 או איאר500 אז כולם 500 סמ"ק...זה לא שהבן אדם עלה על אופנוע מוטוGP...:-)

ההבדל הוא בזה שלדיטי יש 7.3 כ"ס, ולGPZ 60, זה במשפט אחד, עושה את כל ההבדל..

וכמובן שראוי לציין שהGPZ גם מגיע ל200 קמ"ש כמובן שאפשר לשרוד איתו והכל תלוי בבן אדם..

אבל בכל זאת, לדעתי זה חוק דפוק וצריך לשנות אותו

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
ההבדל הוא בזה שלדיטי יש 7.3 כ"ס, ולGPZ 60, זה במשפט אחד, עושה את כל ההבדל..

וכמובן שראוי לציין שהGPZ גם מגיע ל200 קמ"ש כמובן שאפשר לשרוד איתו והכל תלוי בבן אדם..

אבל בכל זאת, לדעתי זה חוק דפוק וצריך לשנות אותו

להזכירך...שינו, משנים אותו......:wink:

פורסם
מה משנים?

מה הולך להיות החוק החדש?

בקצרה: שינוי דרגות הרישוי לאופנועים וחלוקה לפי נפחים חדשים והספקים. במקום 50,500 ובלתי מוגבל, מתן דרגות שונות בגילאים שונים ובתנאי מעבר אחרים.

יש המון שרשורים שעסקו בכך אני ממליץ שקודם תחפש בנושאים שנוגעים לכך ע"י מנוע החיפוש של הפורום. בהצלחה.....

פורסם
חח צודק.. אבל עד שמשהו זז פה במדינה הזאת..

 

יעלו עוד הרבה רוכבים תמימים על הכלים הללו

מספיק עם השטויות אוקיי?

זה כמו שאני יגיד איך ילד בגילך(16 נראה לי) עולה על סיאר 125 סמ"ק ללא רישיון? אתה מטורף לא?

בקיצר אותו הדבר לעלות על GPZ במיוחד שיש רישיון על 500 ולומדים לעשות תרישיון על גיאס או דיאר ולכן זה לא משנה כל עוד יש חוק...אז מספיק עם השטויות למה אם יש רישיון בכיס ויד עדינה אפשר לקנות כל אופנוע ואחרי למידה שלו אפשר ללחוץ קצת יותר על המצערת.

פורסם
מספיק עם השטויות אוקיי?

זה כמו שאני יגיד איך ילד בגילך(16 נראה לי) עולה על סיאר 125 סמ"ק ללא רישיון? אתה מטורף לא?

בקיצר אותו הדבר לעלות על GPZ במיוחד שיש רישיון על 500 ולומדים לעשות תרישיון על גיאס או דיאר ולכן זה לא משנה כל עוד יש חוק...אז מספיק עם השטויות למה אם יש רישיון בכיס ויד עדינה אפשר לקנות כל אופנוע ואחרי למידה שלו אפשר ללחוץ קצת יותר על המצערת.

אני לא בא לשפוט אף אחד, רק לפי תשובתך אני מבין שאתה לא יודע הרבה במיוחד.

אני.. צברתי ניסיון על כלי 50 סמ"ק לפני זה, ועוד שנה על כלי בנפח 350 סמ"ק מתון, ככה שהקפיצה למוטוקרוס 125 הייתה הגיונית לגמרי....

חוצמזה, שיש ילדים שעולים ישר למוטוקרוס, ולדעתי, הרבה עדיף לעלות על סי אר ללא ניסיון מוקדם, מאשר על GPZ עם שנתיים ניסיון על 50 סמ"ק.

למה? (ועל זה בדיוק כתבתי שאינך מבין הרבה)

נפילה עם אופנוע כביש, בכביש, מסוכנת וכואבת לכיס הרבה הרבה הרבה יותר מאשר נפילה עם CR בשטח, שכן בכביש אורבות לא מעט מכוניות, שלא בדיוק מכבדים פה אופנועים.

מה עוד שאחרי שהבחור נסע על איזה 50 סמ"ק קטן ומצפמף הוא עלה על כביש, מורשה להרכיב,

על כלי שמהירותו נושקת ל200 קמ"ש... והאופנוענים בישראל, לא בדיוק זהירים, אני אישית, לא הייתי סומך על מישהו שעלה על GPZ ומורשה לנסוע בכביש בצורה חופשית, לאחר שנתיים ניסיון בלבד על 50 סמ"ק

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
אני לא בא לשפוט אף אחד, רק לפי תשובתך אני מבין שאתה לא יודע הרבה במיוחד.

אני.. צברתי ניסיון על כלי 50 סמ"ק לפני זה, ועוד שנה על כלי בנפח 350 סמ"ק מתון, ככה שהקפיצה למוטוקרוס 125 הייתה הגיונית לגמרי....

חוצמזה, שיש ילדים שעולים ישר למוטוקרוס, ולדעתי, הרבה עדיף לעלות על סי אר ללא ניסיון מוקדם, מאשר על GPZ עם שנתיים ניסיון על 50 סמ"ק.

למה? (ועל זה בדיוק כתבתי שאינך מבין הרבה)

נפילה עם אופנוע כביש, בכביש, מסוכנת וכואבת לכיס הרבה הרבה הרבה יותר מאשר נפילה עם CR בשטח, שכן בכביש אורבות לא מעט מכוניות, שלא בדיוק מכבדים פה אופנועים.

מה עוד שאחרי שהבחור נסע על איזה 50 סמ"ק קטן ומצפמף הוא עלה על כביש, מורשה להרכיב,

על כלי שמהירותו נושקת ל200 קמ"ש... והאופנוענים בישראל, לא בדיוק זהירים, אני אישית, לא הייתי סומך על מישהו שעלה על GPZ ומורשה לנסוע בכביש בצורה חופשית, לאחר שנתיים ניסיון בלבד על 50 סמ"ק

חבל שככה אתה חושב.

דרך אגב אני יודע טוב מאוד שלפני זה היה לך בטא 50 סמ"ק " סה"כ " וגם עליה נסעת ללא רישיון וגם על ה-350 ללא אז עדיף שלא נדבר עלייך...

בכל מקרה מי שעושה רישיון על 500 עושה 15 שיעורים לפי החוק ותאמין לי שהמורה נהיגה מלמד אותו להשתלט על האופנוע ואיך לנסוע לאט והכל אבל אח"כ איך הבן אדם נוסע זה כבר משו אחר...

עוד משו זה שיש לי דיטי 50 סמ"ק סה"כ ממש לא אומר שאין לי ניסיון אז אל תגיד דברים שאני לא אמרתי.

לסבא שלי היה ווספה 200 סמ"ק והייתי נוסע עליה בגיל קטן מגיל 13.

לאבא יש רישיון עד 500 והוא הביא כמה פעמים כלים לבדיקה כמו 150 וכאלו ואני נסעתי עליהם.

וכמובן שבחו"ל נסעתי על קטנוע בגיל 13 ככה.

וכל מיני הזדמנויות שהיו לי בקיצר ניסיון יש לי והדיטי זה לא ה-50 סמ"ק הראשון שלי ...:-)

ואני יודע טוב מאוד שנפילה עם אופנוע כביש יקרה ומסוכנת בהרבה מנפילה עם מוטוקרוס בחול דיונות שגם בזה יש לי ניסיון היות ואני כל שבוע בשטח עם גיפ סופה ופה ושם יוצא לי לקבל סיבוב על איזה כלי...:-P

בקיצר אין לי כוח להתווכח יותר...אני מאמין שגם לך יהיה באחד מהימים רישיון ל-500 אתה תקנה כלי 500 סמ"ק באשר הוא ותלחץ איתו גם ת-200 אם הוא יגיע לשמה...:roll:

פורסם
חבל שככה אתה חושב.

דרך אגב אני יודע טוב מאוד שלפני זה היה לך בטא 50 סמ"ק " סה"כ " וגם עליה נסעת ללא רישיון וגם על ה-350 ללא אז עדיף שלא נדבר עלייך...

בכל מקרה מי שעושה רישיון על 500 עושה 15 שיעורים לפי החוק ותאמין לי שהמורה נהיגה מלמד אותו להשתלט על האופנוע ואיך לנסוע לאט והכל אבל אח"כ איך הבן אדם נוסע זה כבר משו אחר...

עוד משו זה שיש לי דיטי 50 סמ"ק סה"כ ממש לא אומר שאין לי ניסיון אז אל תגיד דברים שאני לא אמרתי.

לסבא שלי היה ווספה 200 סמ"ק והייתי נוסע עליה בגיל קטן מגיל 13.

לאבא יש רישיון עד 500 והוא הביא כמה פעמים כלים לבדיקה כמו 150 וכאלו ואני נסעתי עליהם.

וכמובן שבחו"ל נסעתי על קטנוע בגיל 13 ככה.

וכל מיני הזדמנויות שהיו לי בקיצר ניסיון יש לי והדיטי זה לא ה-50 סמ"ק הראשון שלי ...:-)

ואני יודע טוב מאוד שנפילה עם אופנוע כביש יקרה ומסוכנת בהרבה מנפילה עם מוטוקרוס בחול דיונות שגם בזה יש לי ניסיון היות ואני כל שבוע בשטח עם גיפ סופה ופה ושם יוצא לי לקבל סיבוב על איזה כלי...:-P

בקיצר אין לי כוח להתווכח יותר...אני מאמין שגם לך יהיה באחד מהימים רישיון ל-500 אתה תקנה כלי 500 סמ"ק באשר הוא ותלחץ איתו גם ת-200 אם הוא יגיע לשמה...:roll:

אתה פשוט לא מבין... מה הקשר עם היה לי רישיון או לא...? יש לי ניסיון, זהו.

על זה בדיוק דיברתי, ועוד משו משהו שאתה לא מבין... לרגע לא טענתי שלך אישית אין ניסיון,

כל מה שניסיתי להגיד פה, זה שהחוק בישראל שמתיר לעלות על אופנוע דוגמת הGPZ בצורה כזו, זה פשוט מטומטם, זה בדיוק מה שניסיתי להגיד.

אז.. אני לא מתווכח איתך.. קח הכל בקלות:wink:

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

קודם כל, מצטרף לברכות של כולם.

 

גם אני התחלתי על DT משנת 95 שעד היום, בכל פעם שאני נזכר בו דמעה של געגוע מבריקה בעיניי.

אמנם את שלי היה צריך להתניע עם קיק שאם לא נזהרת עם הרגל היה עלול להישבר ממגעו עם השלדה אבל באמת אחלה אופנוע.

אגב, מי שכתב פה שהוא עבר ל-tsx בשביל ביצועים, ובכן, מוזר לשמוע איך אפשר לצפות לביצועים מאופנוע עם פתיחה של מכסחת דשא..

אל תצפה ממנו ליותר מדי בשטח, הוא אמנם חזק לאללה (באופן יחסי כמובן) אבל השלדה שלו עדינה ומיסבי ההיגוי שלו נוטים להישחק מהר מאד, זו בערך המחלה היחידה של האופנוע.

וטיפ אחרון, בשביל לקבל תאורה נורמאלית, מקם את בורר עוצמת האור שבכדיון בדיוק לאמצע שבין אור הדרך לאור הגבוה, זה ילדיק את שתי הנורות יחדיו ויספק תאורה טובה בדרכים חשוכות.

סע מהר ובזהירות,

בועז.

×
×
  • תוכן חדש...