Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת מצאתי 3 מגברים שמשכו את עייני ורציתי להתייעץ אתכם

המונו ישודך לidmax10.

Helix Splx 1000 competition,

hertz hcp 1dk

ks1200.1arc audio

פורסם

כל האופציות ראויות ,אני מבין שההתנגדות הסופית היא 2 אום

אישית הייתי בוחר ב -

ks1200.1arc audio



אני אוהב את המוצרים של ARC והסידרה הזאת הוכיחה את עצמה

מה שגם אם אתה קונה אותו מיוסי מעילית קאר אודיו שהוא המפיץ המורשה של ארק בארץ

אני בטוח שתקבל שירות והתקנה ברמה הגבוהה ביותר.

 

 

פורסם

הארק אודיו לא מיוסי אלא ממשהו שהזמין מחול

לכן השאלה היא לגבי נתונין יבשים של שלושתם

מה התמורה הגבוהה והאיכותית ביותר שאקבל

במידה ויש עוד הצעות למונו איזור ה1500₪ אשמח לשמוע

פורסם

אין פה מה להתלבט ,אתה יכול לבחור בהטלת מטבע.

עם אופציות כאלו אי אפשר ליפול ,הייתי אומר לך לבחור מהזול שבניהם.

אם אתה יכול לרכוש כל אחד מהמגברים {חדשים?משומשים?} ב 1500 שח ,והם תקינים 100%

כולם ראויים וכולם יעשו את העבודה נהדר ,אני לא מוצא אחד עדיף על השני בצורה משמעותית בנסיבות העניין.

×
×
  • תוכן חדש...