Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

פתאום התרחשה תקלה מוזרה עם דלת תא המטען:

לחיצה על כפתור הנעילה המרכזית בשלט פותחת את כול הדלתות חוץ מתא המטען.

הכפתור בדלת הנהג פותח את כול הדלתות חוץ מדלת תא המטען.

הכפתור שעל תא המטען עצמו לא פותח ולא מגיב.

 

רק לחיצה ארוכה על הכפתור של תא המטען בלבד בשלט (הכפתור האמצעי), פותח את תא המטען.

 

במה יכולה להיות הבעיה?

יש משהו שאפשר לעשות כדי לפתור את הבעיה לפני שאני נוסע למוסך?

 

תודה!

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

פורסם

אם אתה לוחץ על הכפתור של דלת המטען הרבה פעמים ברצף בסוף זה מצליח?

ברכב שלי (סקודה) יש את אותה הבעיה, היא די מוכרת וגם נפתחו שרשורים על כך בעבר.

לבושתי אודה שהיא כבר חודשים ארוכים וטרם סידרתי את זה, והייתי אצל רון 3 פעמים מאז שזה החל :roll: וגם חבר פורום ניסה לעזור לי, ולא היה לי זמן לעסוק בזה, אז עימו הסליחה.

בסוף יימאס לי ואחליף את זה. בינתיים מנסה לא להכנס לקניונים יותר מידי :wink:

פורסם

לא משנה כמה אני לוחץ הכפתור לא מגיב.

בצמפיון עשו סריקת תקלות והגיעו למסקנה שמה שנדפק זה הכפתור עצמו.

בגלל שאת הידית הזאות התקינו קלאס A (בגלל התקנת מצלמת רברס) צריך לפנות אליהם שיחליפו את כול המכלול...

×
×
  • תוכן חדש...