Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אז כמו שחלקכם יודעים, רכשתי לפני כשבוע סובארו אימפרזה WRX שנת 2001 - אכן, חווית נהיגה אמיתית.

חשוב לציין כי הרכב עבר 97,000 ק"מ.

לעיתים, אחרי / במהלך נסיעה מאומצת יש נורית בלוח השעונים בצבע כתום (נראית כמו משאבה) שמתחילה להבהב, ונכבית מעצמה אחרי כמה דקות.

נכנסתי למוסך של סובארו בהרצליה פיתוח והם אמרו לי שזאת נורית check engine, וישנן כמה אופציות לכך שהיא נדלקת :-

 

1. הרכב מתקרב לטיפול (100K) וצריך להחליף פלגים ו/או חוטי הצתה.

2. יכול להיות שאחת הבוכנות במנוע לא טובה ואז צריך שיפוץ מנוע.

 

האוטו בסה"כ נוסע מצויין ואפילו טוב מאוד יחסית לאקסמפלרים אחרים שנסעתי עליהם בזמן החיפוש אחרי רכב כזה.

 

האם מישהו מכיר את התופעה ? האם זה בסה"כ טיפול שהאוטו צריך לעבור או משהו יותר מסובך ? ועוד דבר - לפעמים אחרי נהיגה מאומצת האוטו רועד קצת וזה לא רעידות של תושבות מנוע אלא מעין קפיצות וטלטלות כאלו. מרגיש כמו הצתה לא מכוונת.

 

אשמח לשמוע את דעתכם כמו המלצות על מוסכים טובים לרכב הזה באיזור המרכז.

 

תודה רבה לכל העוזרים.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

נורית קוד תקלה מנוע - ללא התחברות למחשב אבחון לא ניתן לדעת את מהות התקלה.

האפשרויות פה רבות: החל מאיפוס תקלות שלא נעשה או איפוס טיפולים במחשב, דרך תקלות במע' הדלק וההצתה ועד לבעיה פנימית במנוע.

אי לכך, יש להתחבר למחשב אבחון ע"מ לקבל מושג על מה ולמה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה על העזרה.

 

 

כל כמה זמן צריך לעשות טיפול לרכב הנ"ל ?

 

אמרו לי שהפלגים הם יקרים ומחליפים אותם כל 100 K - זה נכון ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

שלום.

 

אם הרכב היה בבעלות חברה לפני כן והיה מורכב בו דלקן/פזומט, אזי ייתכן והבעיה בלוח השעונים.

תוכל לפנות ליובל בהמחוון ספידומטרים בחולון (03-5507254) ולקבל חוות דעת.

 

בהצלחה.

פורסם

כודם כל תתחדש.

 

 

שנית כל. אני חושב שרוב הסיכויים זה פלאגים שעולים דיי יקר בחברה.. כי לקראת 100K הם במצב לא הכי מזהיר אם הם מקוריים (מחליפים כל 100K)....

 

בכל אופן עדיף כבר לשים משו ONE STEP COLDER...

DENSO IRIDIUM מומלץ יותר מ NGK..

 

בכל אופן אני הייתי ממליץ לך ללכת למוסך TIG באשדוד.. אומנם אולי טיפה רחוק לך אבל אין פשוט אין עליהם באימפרזות בארץ! הם פרופסורים ברכב הזה. עידף מאשר ללכת לחברה ושם ישחטו אותך על ריק..

 

 

בהצלחה.

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם
תודה על העזרה.

 

 

כל כמה זמן צריך לעשות טיפול לרכב הנ"ל ?

 

אמרו לי שהפלגים הם יקרים ומחליפים אותם כל 100 K - זה נכון ?

כל 12500 ק"מ.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

×
×
  • תוכן חדש...