Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב-160,000 ש"ח, אתם חושבים שלאיוניק החשמלית יש סיכוי לשחזר את ההצלחה של אחותה ההיברידית?

 

MAIN-יונדאי-איוניק-חשמלית.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

160K? No way

 

אלא אם -

 

*בידוד רעשי הכביש שופר משמעותית.

*מיתלים ידידותיים יותר עבור אלו שעברו לפחות פריצת דיסק אחת בחייהם.

*תוצע במרכב שקצת יותר אהוד על עמישראל *cough* קיה נירו *cough*.

פורסם

היו אנשים שקנו רכבים של בטר פלייס עם טווח נמוך משמעותית אז אני מאמין שגם האיוניק תמצא רוכשים בישראל.

המחיר באמת גבוה קצת והטווח מצומצם ובישראל יש לזה השפעה פסיכולוגית לא מבוטלת, הגרסה עם הטווח הגדול יותר במחיר הזה הייתה מתקבלת יותר טוב לדעתי.

פורסם

ב-160K לא יהיו לה הרבה קונים לדעתי והיא בעיקר מקדמת תדמית.

 

טעינה ביתית איטית (8 שעות לטעינה מלאה), מהירה (כ-4.5 שעות)

מה הצורך בטעינה איטית אם יש מהירה?

פורסם

נשמע כמו פתרון מעניין אולי לחברות. לפרטיים אני לא רואה סיבה לרכוש אותה במחירה הנוכחי.

מה עלות עמדות הטעינה המהירות ומה דרוש כדי להתקין בבית הפרטי (אם זה בכלל אפשרי)?

פורסם

אם הרכב הנמכר בישראל זאת לא הצלחה אמיתית בעיניך, אני לא בטוח שאתה מגדיר את המושג הצלחה אמיתית כמו רובנו.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אתה צריך לזכור שרכבים כגון האיוניק אלו רכבים שלרוב העובד בוחר לעצמו מתוך מבחר של משפחתיות. יש לה אבזור שמדבר אל הייטקיסטים, מרווח טוב, נוחות סבירה ולקינוח הטבה של 500 שקל בחודש וזה כל מה שהם צריכים.

 

הטווח הראלי של האיוניק ev קרוב יותר ל-200 ק״מ לפי ה-EPA. מכיוון שגם בכלמוביל מבינים שאת הדגם ירכשו בעיקר חברות הייטק כחלק ממשחק התדמית, סביר להניח כי זו הסיבה לתג המחיר הלא אטרקטיבי.

פורסם
אם הרכב הנמכר בישראל זאת לא הצלחה אמיתית בעיניך, אני לא בטוח שאתה מגדיר את המושג הצלחה אמיתית כמו רובנו.

 

אני אתקן את עצמי, האיוניק מעולם לא הייתה הצלחה גדולה במחיר הרשמי שלה שכן רוב המוחלט של המחירות היו לליסינג(88 אחוז) בהנחה משמעותית.



 

לכן הדיון לא צריך להיות אם ב-160 אלף יהיה לה הצלחה(לא תהיה), אלא אם תהיה לה הצלחה אצל חברות הליסינג, שאיני יודע מלבד מחיר מה עוד השיקולים שלהם.

 

 

פורסם
מה הצורך בטעינה איטית אם יש מהירה?

 

כנראה בשביל בתים עם תשתית שלא תומכת בזרם שדורשת עמדת הטעינה המהירה (לפי החישוב שלי, כ-30-35 אמפר).

 

מה עלות עמדות הטעינה המהירות ומה דרוש כדי להתקין בבית הפרטי (אם זה בכלל אפשרי)?

 

עניין העלות בבירור כרגע.

אני מניח שהתכוונת מה דרוש כדי להתקין עמדה בבית לא פרטי. אז זה לגמרי אפשרי ואני מכיר אנשים שעשו את זה. זה דורש הסכם או חוזה עם הוועד וזה יכול להיות קצת מסובך, אבל אפשרי ללא ספק.

 

אני אתקן את עצמי, האיוניק מעולם לא הייתה הצלחה גדולה במחיר הרשמי שלה שכן רוב המוחלט של המחירות היו לליסינג(88 אחוז) בהנחה משמעותית.



 

לכן הדיון לא צריך להיות אם ב-160 אלף יהיה לה הצלחה(לא תהיה), אלא אם תהיה לה הצלחה אצל חברות הליסינג, שאיני יודע מלבד מחיר מה עוד השיקולים שלהם.

 

עם כל הסלידה שלי מהמרדף אחרי נתוני מסירות (שים לב שגם לא מתפרסמות כתבות על הנושא), איך שלא תסובב את זה, להיותה של האיוניק המכונית הכי נמכרת בישראל יש איזשהו משקל. הרי גם אותם אנשים שבוחרים אותם בליסינג עושים את זה מסיבות מסוימות. חברת הליסינג יכולה לקנות מיליארד מכוניות, אבל אם אף אחד לא יקח את המכוניות האלה בליסינג, מה יצא לה מזה?

 

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

לא טענתי שאיוניק היא מכונית גרועה. בכלל לא(לעניות דעתי מביקורות ,שכן לא נהגתי עליה).

 

אבל אני חושב שהעובדה שיש שיווי מס נמוך יותר בליסינג לרכב היברידי, מהווה את רוב השיקול בבחירה של האיוניק ו-לאו דווקא האיכויות שלה.

×
×
  • תוכן חדש...