Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב כשהוא במצב עמידה אחרי נסיעה על Parking וכשאני שם את המזגן כאילו לרכב אין כוח ואחרי קצת זמן המנוע נכבה פשוט המזגן נשאר דולק אבל בלי מנוע.

 

הרכב נקנה ב 61 אלף קילומטר והוא כרגע 73 אלף נושק את 74,אני יודע ש ב75 בדר''כ עושים טיפול

 

עשיתי תאונה אחת שבא החליפו תושבת מנוע מסרק הגה תפוח ,

 

WhatsApp Image 2018-11-01 at 20.09.18.jpeg

 

 

אחרי הכיבוי האחרון של המנוע זה הנורות שנדלקו,חלק קראתי שמראות על בעיה עם השמן של המנוע ואחד עם המחשב של האוטו,השאלה למה זה קורה ומה לדעתכם הבעיתיות?|

 

הרכב I10 2015

 

 

לא החליפו לו מצבר כבר שלוש שנים יכול להיות שיש קשר|?

 

תודה לכל העוזרים.

פורסם

בתמונה המנוע של הרכב שלך כבוי (0 סיבובי מנוע) ולכן הנורית נדלקת כי אין לחץ שמן והנורה של המצבר לא דלוקה כי אין טעינה שהמנוע לא מונע(ככה זה בכל רכב תקין). במידה ואתה מניע את הרכב ונורית השמן דלוקה חובה לכבות מנוע מידית!, למרות שכאן אני מניח שמדובר רק במקרה הראשון והתקין. ולגבי הנורית מצבר עם היא דולקת לאחר שאתה מניע את הרכב סימן שיש בעיה בטעינה של המצבר ואתה מסתכן בכיבוי מנוע תוך כדי נסיעה.

נורית של מחשב רכב "צ'ק אנג'יין" לא נראה בתמונה שהיא דולקת. לגבי המצבר, הוא בגיל מבוגר וסביר מאוד שתחליף אותו בקרוב אבל מצבר שהוא לא תקין הרכב פשוט לא יניע. לגבי הבעיה העיקרית: לעניות דעתי, אני מניח שמדובר ברכב שזקוק לניקוי מצערת אבל תמתין כאן לתגובות.

פורסם
בתמונה המנוע של הרכב שלך כבוי (0 סיבובי מנוע) ולכן הנורית נדלקת כי אין לחץ שמן והנורה של המצבר לא דלוקה כי אין טעינה שהמנוע לא מונע(ככה זה בכל רכב תקין). במידה ואתה מניע את הרכב ונורית השמן דלוקה חובה לכבות מנוע מידית!, למרות שכאן אני מניח שמדובר רק במקרה הראשון והתקין. ולגבי הנורית מצבר עם היא דולקת לאחר שאתה מניע את הרכב סימן שיש בעיה בטעינה של המצבר ואתה מסתכן בכיבוי מנוע תוך כדי נסיעה.

נורית של מחשב רכב "צ'ק אנג'יין" לא נראה בתמונה שהיא דולקת. לגבי המצבר, הוא בגיל מבוגר וסביר מאוד שתחליף אותו בקרוב אבל מצבר שהוא לא תקין הרכב פשוט לא יניע. לגבי הבעיה העיקרית: לעניות דעתי, אני מניח שמדובר ברכב שזקוק לניקוי מצערת אבל תמתין כאן לתגובות.

 

וואו תודה רבה לא חושב שהייתי יכול לפענח שהתמונה היא תקינה ואין בעיות.

 

זה קטע מאוד מוזר אבל זה קורה רק שהמזגן דלוק במצב עמידה ואז אחרי קצת המנוע נכבה לא במצב נסיעה.

פורסם

כמו ש-windows אמר, צריך להתחיל בניקוי מצערת יסודי - פירוק שלה מהסעפת, לחיצה על הגז כשהמנוע כבוי והסוויץ' פתוח, וניקוי.

 

לבסוף ניתוק מצבר, כדי לגרום למחשב ללמוד אותה מחדש.

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...