Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא נעלב מהרמיזות....:roll:

 

אני מצטרף לTPR בהסבר, מה לעשות ולפעמים זה מאתגר. הסיבה שלי דומה לשלו....

העניין הוא פשוט, ברגע שעליתי על העניין שהחברה ספרדית זה פישט את בעית המציאה. כי ספרדית שונה מאנגלית בדרך האיות. יש אתגר בחיפושי אינטרנט זה עולם בפני עצמו וגם בלימודים וגם בתחומים אחרים יצא לי להתעסק עם זה ולא רק במה שקשור לאופנועים.

חוץ מזה שבמדינה הזו ממתקדמים רק בקומבינות וחנופה.:-D:multi:

וכן, אם היית נחמד ומבקש יפה(במגבלות הזמן) היית מקבל עזרה. (מה קרה המורה הביא המון שעורי בית בעייתיים?):splat:

מסכים עם שנכם, ועם התשובות שלכם, אהבתי את הכנות, באמת.

מעריך את התשובה הכנה והרצינית, ולא איזה התנפלות עלי, כי בסה"כ עניין אותי המניעה שלכם, וכנראה שהוא היה נכון להשארות שלי.

שוב, לא באתי לשפוט אתכם, לקפוץ עליכם וכו'...

 

רק ככה לסיום, היה נחמד עם כולם היו ככה... אגב, כול הכבוד על התששובות, עניינו אותי גם כן.

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם
מסכים עם שנכם, ועם התשובות שלכם, אהבתי את הכנות, באמת.

מעריך את התשובה הכנה והרצינית, ולא איזה התנפלות עלי, כי בסה"כ עניין אותי המניעה שלכם, וכנראה שהוא היה נכון להשארות שלי.

שוב, לא באתי לשפוט אתכם, לקפוץ עליכם וכו'...

 

רק ככה לסיום, היה נחמד עם כולם היו ככה... אגב, כול הכבוד על התששובות, עניינו אותי גם כן.

תודה...בכייף, נחמד לשמוע.

אני אומנם טירון בפורום, אבל כל הרעיון פה לפי הבנתי הוא החלפת מידע ושיתופו בתחום. כמו בכל דבר בחיים, מרגע שאתה יוצא מנקודת הנחה שעוד יש לך מה ללמוד, החיים נעשים מעניינים יותר. שמעתי גם לא מזמן מישהוא שאמר "ביום שלמדתי לומר לא יודע, החיים נעשו קלים יותר", משפט חזק.

פורסם

יש עוד משהו בסגנון:

"אם תתן לילד דג - יהיה לו דג אחד.

אך אם תלמדו לדוג, יש סיכויים טובים שיהיו לו דגים רבים וטובים.

 

אני מלמדת אתכם לדוג, ומציידת אתכם בחכות"

המורה שלי לספרות:-P .

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
יש עוד משהו בסגנון:

"אם תתן לילד דג - יהיה לו דג אחד.

אך אם תלמדו לדוג, יש סיכויים טובים שיהיו לו דגים רבים וטובים.

 

אני מלמדת אתכם לדוג, ומציידת אתכם בחכות"

המורה שלי לספרות:-P .

:lol: גמורה לאללה...

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם
יש עוד משהו בסגנון:

"אם תתן לילד דג - יהיה לו דג אחד.

אך אם תלמדו לדוג, יש סיכויים טובים שיהיו לו דגים רבים וטובים.

 

אני מלמדת אתכם לדוג, ומציידת אתכם בחכות"

המורה שלי לספרות:-P .

מרשים שהיא משתדלת, אבל אתה יכול להודיע לה שלפחות תשלם זכויות יוצרים.....זה לא שלה במקור (כשאזכר של מי אבשר).:wink:

×
×
  • תוכן חדש...