Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מקורס אופנוען מאומן - אומנות הפנייה


Wile E. Coyote
שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ועוד תמונות מהמסלול

;)

 

http://www.fullgaz.co.il/tests/v-strom.html

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא ברור לי, למה כולם שם נוסעים עם משקפים פתוחים. מישהו מוכן להסביר

לי, או שאני צריך לעבור קורס אופנוען מאומן???

 

"המדריך: אאאא, כככן, לפני הפניה אל תשכחו לשחרר את הבלמים ולהכנס עם היגוי הפוך...והכי חשוב, לפתוח את המשקף!"

 

מאד פשוט, קומבינציה של : יום חם, מהירויות איטיות והצורך להרים כל עצירה את המשקף כדי לקבל משוב מהמדריך.

בתרגילים במהירויות גבוהות יותר, המשקף היה סגור

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמד ביותר...

 

איך הייתה ההרגשה על ה"לין משין"...?

 

אני מתכנן לעשות קורס בקרוב (פחות או יותר)..., מעניין אותי איפה מתבצעים הקורסים,

כלומר איפה המרכז לרכיבה מתקדמת יושב...?

סה"כ אתה לא ממש מרגיש את הגלגלים אחרי שאתה מתרגל לרעש הרקע. כשזה נכנס לפעולה זה די מרגיז, בעיקר כי זה כוון במקרה שלנו למעל למגבלות האופנוע (כלומר היה ניתן להשכיב את האופנוע יותר ללא סכנה).

מדריכי המרכז מזהירים מפני רכיבה יותר מדי על האופנוע מחשש שהרוכב יתרגל לזה שאי אפשר ליפול.

חוצמזה, תנוחת הרכיבה אליה מקבעים אותך מתאימה למהירויות הרבה יותר גבוהות מאלו שאתה רוכב בהן בפועל, כתוצאה מזה השרירים די מתאמצים ומתעייפים די מהר.

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך צילמת את התמונות??

מצלמה דיגיטלית ? (או מכונת אספרסו, עוד לא החלטתי)

Canon A80 מצלמה קומפקטית זולה למדי

 

באופן מפתיע, תמונות שמראות אותי, צולמו ע"י מישהו אחר...

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד, המתקן הזה שמקבע את הגב, הוא נשאר באותה פוזיציה גם בהשכבה, או שהוא זז לתוך הסיבוב? ובאמת איך המעבר מהלין-משין לאופנוע הפרטי?



 

 

המתקן קבוע. המעבר לאופנוע הפרטי שונה אני מניח מרוכב לרוכב ע"פ האופנוע הפרטי שלו. הרבה התלוננו על תגובת המצערת העצבנית של הקווא, לי אישית זה לא הפריע, אבל האופנוע שלי שונה מאד בהתנהגות שלו (בטח עם צמיג קדמי גמור לגמרי, כמו שהיה).

 

בסה"כ זה מאפשר לך לרכב בלי לדפוק יותר מדי חשבון לגבי המגבלות, אבל בהחלט יתכן שאפשר להגי לאותה תוצאה ע"י אימון מסודר על אופנוע רגיל.

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ככה עוד שאלה, אני מבין מזה שהמתקן קבוע, שהם נגד הזזת הגוף על האופנוע לתוך הפניה (שלא לדבר על הורדות ברך בסגנון עדות "הקוף התלוי") מה הנימוק שלהם לגישה הזו?

 

המתקן קבוע. המעבר לאופנוע הפרטי שונה אני מניח מרוכב לרוכב ע"פ האופנוע הפרטי שלו. הרבה התלוננו על תגובת המצערת העצבנית של הקווא, לי אישית זה לא הפריע, אבל האופנוע שלי שונה מאד בהתנהגות שלו (בטח עם צמיג קדמי גמור לגמרי, כמו שהיה).

 

בסה"כ זה מאפשר לך לרכב בלי לדפוק יותר מדי חשבון לגבי המגבלות, אבל בהחלט יתכן שאפשר להגי לאותה תוצאה ע"י אימון מסודר על אופנוע רגיל.

ילדים, הישמרו לכם מעצי הבאובב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

של אחד שחושב שהוא מדריך נהיגה מתקדמת "ראם סמואל"

 

 

האם אני טועה?

אתה טועה.

 

אלו המדריכים של גידי פרדר, מבית הספר לרכיבה מתקדמת, שמשכיר

את המקום מראם.

 

למה הציניות?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כמו המסלול של "מסלולים" של אחד שחושב שהוא מדריך נהיגה מתקדמת "ראם סמואל"

בתעשייה הצפונית באשדוד...

 

האם אני טועה?

אני חושב שהציניות לא במקום.

אתה מכיר את הרקורד של רם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כמו המסלול של "מסלולים" של אחד שחושב שהוא מדריך נהיגה מתקדמת "ראם סמואל"

בתעשייה הצפונית באשדוד...

 

האם אני טועה?

אתה טועה , הוא לא חושב שהוא מדריך לנהיגה מתקדמת , הוא המדריך לנהיגה מתקדמת והנהג מירוצים בישראל , הבן-אדם חולה סכרת נעורים ועוסק באחד מענפי הספורט הכי קשים ומאמצים שקיימים (ראלי , ויש לו רקורד מאוד מכובד).

אני מציע שאת הזלזול שלך תשמור עד שתוציא רשיון .

XJR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ככה עוד שאלה, אני מבין מזה שהמתקן קבוע, שהם נגד הזזת הגוף על האופנוע לתוך הפניה (שלא לדבר על הורדות ברך בסגנון עדות "הקוף התלוי") מה הנימוק שלהם לגישה הזו?

הנימוק שלהם הוא שהמתקן מונע את תנועת הגוף האופיינית המנוגדת להטיית האופנוע. הקיבוע ללא ספק מונע את האפשרות להטות את הגוף לתוך הפנייה יותר מזוית האופנוע (בכל אופן בצורה משמעותית).

 

באופן מעניין, בשני הקורסים שעשיתי באנגליה (http://www.fullgaz.co.il/archive/sep-04/news/fg7197-the-up-coming-hairpin-stroy-part-1.php) הדגישו במיוחד את הנושא של הטיית הגוף מהאופנוע לתוך הפנייה...

 

מאחר והייתי מודע להבדלי הגישות עוד לפני הקורס בארץ, באתי בגישה של "ללמוד, ולא ללמד". כלומר נלמד את מה שיש להם להציע, ואח"כ אחליט אילו מהגישות אני מעדיף. צריך לזכור שעדיין, יש הבדל בין הכביש הציבורי והמסלול הסגור...

 

אם אתה שואל אותי אם עדיף הקורסים המתקדמים בארץ (ב' ואומנות הפנייה) או קורס בחו"ל, הייתי אומר לך להזמין את כרטיסי הטיסה עכשיו, אבל המחיר...

 

שלב א' אני בכל מקרה חושב שצריך לעבור, לדעתי מכל הקורסים שעברתי (כולל כולם) זה הקורס שהפקתי ממנו הכי הרבה. כמובן שאז גם היה לי הכי פחות נסיון (אי אז בפרהיסטוריה) אבל בכל זאת.

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהציניות לא במקום.

אתה מכיר את הרקורד של רם?

אני במקרה מכיר את הרקורד שלו....

אלוף צרפת במכוניות ראלי (סיטרואן סאקסו)...

אבל השאלה הכי חשובה זה איך הוא אלוף....

בקטגוריה שלו היו הוא ועוד שני מתחרים, שברוב העונה אחד מהם לא הגיע לרוב המירוצים ובמירוץ הקובע רק ראם הגיע...

אז תגיד לי אתה איזה רקורד יש לו...

ואיזה מדריך הוא בכלל??

הוא מלמד נהיגת מירוצים ולא נהיגה ספורטיבית....

אחרי זה מתפלאים למה צעיר כזה או אחר הלביש את האימפרזה שלו על עץ...

נהיגת מירוצים לא מתאימה לנהיגה על כביש וגם הרבה תאוריות שלו ממש לא נכונות, שלא תבינו אותי לא נכון אני מעריך אותו מאוד במיוחד בגלל הסכרת שהוא חולה בא אבל לא צריך להגיד שהוא הכי והכי והכי כי הוא לא.

Peugeot 107 2012 :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקרה מכיר את הרקורד שלו....

אלוף צרפת במכוניות ראלי (סיטרואן סאקסו)...

אבל השאלה הכי חשובה זה איך הוא אלוף....

בקטגוריה שלו היו הוא ועוד שני מתחרים, שברוב העונה אחד מהם לא הגיע לרוב המירוצים ובמירוץ הקובע רק ראם הגיע...

אז תגיד לי אתה איזה רקורד יש לו...

ואיזה מדריך הוא בכלל??

הוא מלמד נהיגת מירוצים ולא נהיגה ספורטיבית....

אחרי זה מתפלאים למה צעיר כזה או אחר הלביש את האימפרזה שלו על עץ...

נהיגת מירוצים לא מתאימה לנהיגה על כביש וגם הרבה תאוריות שלו ממש לא נכונות, שלא תבינו אותי לא נכון אני מעריך אותו מאוד במיוחד בגלל הסכרת שהוא חולה בא אבל לא צריך להגיד שהוא הכי והכי והכי כי הוא לא.

 

 

מה הקשר? הוא זה שנותן לכל מני פרחחים את הרעיון שהם יודעים לנהוג? תתפלא אבל הם חושבים את זה בלי "עזרתו". מהמעט אנשים שפגשתי שעברו את הקורס שלו רובם יצאו צנועים לגבי היכולות שלהם.

כשתהיה בנעלי האיש ותראה הישג מסויים מאלו שהוא הביא נדבר...בינתיים הקטנוניות הישראלית הטיפוסית נודפת מהתגובות שלך.....

 

נ.ב

אתה מתלהב מפורד פוקוס.....האם אני צריך להוסיף???:-D

 

עוד שפוט ליסינג שמחפש ריגושים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע, לא נראה לי כל הסיפור הזה. באמת, אם אתם רוצים להבין את כל העניין מהיסוד. תעזבו את האופנועים, תיקנו אופני הרים ותלכו להתפרע איתם בשטח. אתם תבינו את כל הפיזיקה שמאחורי העניין, לעומק (עומסים, העברות משקל וכל מני אפקטים למניהם) מקסימום תעופו מהאופניים לקיבינמט, אף אחד לא ימות! אני רוכב שטח באופן מקצועי כבר יותר מ 7 שנים ולמדתי כ"כ הרבה! על אופנועים אני רוכב כבר 5 שנים ותודה לאל תפו תפו תפו לא חוויתי שום החקלה/תאונה, למרות שזריקות זנב ופאוור סליידים אני חווה בלי סוף. אני כמעט בטוח, שלא הייתי שורד מבלי הנסיון העמוק בשטח.

 

בטח הרבה מכם לא יסכימו איתי...אבל זו מדינה חופשית, תעשו מה שבא לכם!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע, לא נראה לי כל הסיפור הזה. באמת, אם אתם רוצים להבין את כל העניין מהיסוד. תעזבו את האופנועים, תיקנו אופני הרים ותלכו להתפרע איתם בשטח. אתם תבינו את כל הפיזיקה שמאחורי העניין, לעומק (עומסים, העברות משקל וכל מני אפקטים למניהם) מקסימום תעופו מהאופניים לקיבינמט, אף אחד לא ימות! אני רוכב שטח באופן מקצועי כבר יותר מ 7 שנים ולמדתי כ"כ הרבה! על אופנועים אני רוכב כבר 5 שנים ותודה לאל תפו תפו תפו לא חוויתי שום החקלה/תאונה, למרות שזריקות זנב ופאוור סליידים אני חווה בלי סוף. אני כמעט בטוח, שלא הייתי שורד מבלי הנסיון העמוק בשטח.

 

בטח הרבה מכם לא יסכימו איתי...אבל זו מדינה חופשית, תעשו מה שבא לכם!!!

אני יכול להיות הראשון שלא מסכים איתך?

 

תהיה בריא, כי אתה נשמע עכשיו בדיוק (אבל בדיוק!) כמו האופנוען

הישראלי הממוצע

 

מקווה שלא תגיע להגדרת

"הנותן בראש"

(אם כי, לצערי, אתה כותב כמו הדמות הזו)כמו שכתב אבי MZ כאן

http://www.fullgaz.co.il/podium/mz-5.php

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...