Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבל שאתה לא קורא את מה שאני רושם בפרטי פרטים.

 

תציץ למעלה, תראה הסבר ברור ופשוט.

 

 

תודה רבה לך

שמתי לב לתמונות אפילו :)

 

שאלה אחרונה, אם איזה מטלית אפשר למרוח על האלכוהול

פורסם (נערך)

זה לא צריך להיות מדע מדויק. אתה יכול לקנות אלכוהול רפואי בחצי חינם או משהו כזה, בד"כ מוכרים שם 70 אחוז, ולמהול אותו ביחס של 1:4 נניח, או 1:3. שניהם יעבדו. זה מה שאני עשיתי. על כל חלק אחד של IPA אתה שם ארבעה חלקים של מים.

 

שימוש נוסף ל IPA הוא אחרי פוליש למשל, כדי להסיר את השאריות של הפוליש , גם בתיקון נקודתי, ולנקות את השטח. למשל אחרי קומפאונד שלא יורד מנגבים עם אלכוהול כזה אם הקומפאונד עדיין תקוע על פח הרכב ואז עושים פוליש.

 

Shahar Matana= כתב:

אני יכול אפילו לאחר שטיפה של הרכב, אם אני לא מתכוון לעשות פוליש, לרסס על הרכב ולעבור עם מטלית מיקרופייבר?..



 

ודבר שני זה מסיר גםסמנים של שלשלת?? ודבק שנשאר לאחר שהסרתי סמל כלשהו?



מוצר לאחר שטיפה -- לא, ממש לא מתאים לשימוש מהסוג הזה. מאד לא מתאים. בשביל מה שאמרת אתה צריך קוויק דיטיילר, ספריי ווקס/וקס מהיר, אוטם צבע מהיר , ONR וכו' אבל ממש לא אלכוהול רפואי. הוא גם חסר יכולת לובריקציה וגם מייבש את הצבע, זה מה שכוהל עושה. זאת בזמן שאחרי שטיפה אתה רוצה להחיות את הצבע vitalize', לעשות לו "קונדישן" (למשל, יש הרבה שמפו לרכב שמשתמשימ במילה קונדישיונר כלומר מרכך צבע) , 'לשמן' אותו, להגן עליו.

 

סימני לשלשת - מומלצים החומרים שציינתי למעלה ולא אלכוהול רפואי.

 

לגבי דבק - כן, יש כאלה שמשתמשים באלכוהול רפואי לנסות להסיר שאריות דבק, אם כי גם חומרים אחרים עובדים מצוין. למשל מסיר שומנים/דגריזר, מסירי דבקים למיניהם, טרפנטין וטינר לשימוש זהיר מאד במקרים שאין ברירה, מסירי זפת ופיח, יש די הרבה חומרי ניקוי שמסוגלים להסיר שאריות דבק, אם אתה משתמש עם ספוגית הפלא זה עוד יותר קל. פשוט קנה APC טוב והוא יספק לך כמעט את כל צרכי הניקוי ברכב כי הוא גם ניתן לדילול ברוב המקרים ומחזיק מעמד ממש המון זמן.

 

עריכה אחרונה על ידי ניסאן מיקרה
פורסם

 

 

לשאלותיך :

אני יכול אפילו לאחר שטיפה של הרכב, אם אני לא מתכוון לעשות פוליש, לרסס על הרכב ולעבור עם מטלית מיקרופייבר?..



ודבר שני זה מסיר גם סמנים של שלשלת?? ודבק שנשאר לאחר שהסרתי סמל כלשהו?

 

 

לא הבנתי משהו? אתה שואל שאלה? או קובע עובדה? כי אם אתה קובע שניתן להשתמש

ב IPA לאחר שטיפה רגילה? אתה מבין שאתה מטעה את מי שקורא את הדברים?

 

נא הבהר למה התכוונת? כי אני חייב לתקן אותם.

 

* ניסאן,סידרתי את זה.

פורסם

חשוב לציין שיש חומרים ייעודים למטרה זו. אחד הטובים שאני מכיר

זה CarPro Eraser. בעל יכולת ניקוי מרשימה שאחריו תקבלו משטח סטרילי לחלוטין.

https://www.amazon.com/CarPro-Eraser-Intense-Polish-Cleanser/dp/B00FY0XY1S?tag=vglnkc6409-20

 

 

 

 

IMG_20180515_164115.jpg

 

 

 

קוריוז,יום אחד ממש מיהרתי ובטעות עברתי על קטע קטן עם CarPro Eraser

מעל Reload...אוי ווי.

×
×
  • תוכן חדש...