Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה שהוא נגיד לא רוצה לזרום אליך הביתה, או עושה קולות של מעוניין אבל מתנהג מוזר.

מוהלים שליש אלכוהול בשני שליש מים, משקים אותו וזה הופך אותו להרבה פחות לוחמני והרבה יותר מתמסר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לשימושים כאלה מומלץ רק אלכוהל נקי לצורכי מאכל (מהול במים), שים לב לכיתוב על המיכל.

אלכוהל רפואי לפעמים גם ספירטוס (ספירט סליציל) טוב אחרי נסיעה בשטח לחיטוי סריטות במרכב.

פורסם

לא מבין למה לתת תשובות דביליות? לא מבינים? לא נותנים תשובה.

לא קרה כלום.

 

אלכוהול 70% נועד להיות שלב לאחר פוליש כדי להוריד את השומנים/לכלוך שעדיין נמצא על הפח.

שלב זה הוא חובה לפני יישום ווקס/אוטם צבע/ציפוי.

 

קרא מעט כאן.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?545310-%D7%94%D7%9B%D7%A0%D7%AA-IPA-%D7%9C%D7%91%D7%93-%D7%9B%D7%99%D7%A6%D7%93&highlight=%D7%90%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%94%D7%95%D7%9C+%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%99

פורסם
לא מבין למה לתת תשובות דביליות? לא מבינים? לא נותנים תשובה.

לא קרה כלום.

 

זה נקרא הומור, גם אם לא ממש מוצלח.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

משתמשים בו גם לניקוי כללי במקרים מסוימים, למשל בשלב של צביעה נקודתית של הרכב, מנקים עם IPA קודם כל לפני שצובעים, או לפני ששמים מדבקות, בקיצור כל פעם שרוצים להכין את המשטח לפני צביעה או הדבקה של משהו. משתמשים בו לעוד דברים - למשל אחרי שריטה מעצבנת על הרכב ה IPA יכול להוריד סימני צבע מגורם אחר שמצויים על הרכב, אפשר להשתמש בו לניקוי הזכוכיות במקרים שונים, ניסיון להוריד כתמים עיקשים בשילוב עם ספוגית הפלא וכדומה. יש חומרי ניקוי רבים אחרים שמשתמשים בהם , הנפוץ ביותר הוא APC כלומר חומר ניקוי כללי, יש מסירי דבקים למיניהם, יש מסירי זפת ופיח TAR REMOVER.

פורסם

אני יכול אפילו לאחר שטיפה של הרכב, אם אני לא מתכוון לעשות פוליש, לרסס על הרכב ולעבור עם מטלית מיקרופייבר?..

ודבר שני זה מסיר גםסמנים של שלשלת?? ודבק שנשאר לאחר שהסרתי סמל כלשהו?

פורסם
לא מבין למה לתת תשובות דביליות? לא מבינים? לא נותנים תשובה.

לא קרה כלום.

 

אלכוהול 70% נועד להיות שלב לאחר פוליש כדי להוריד את השומנים/לכלוך שעדיין נמצא על הפח.

שלב זה הוא חובה לפני יישום ווקס/אוטם צבע/ציפוי.

 

קרא מעט כאן.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?545310-%D7%94%D7%9B%D7%A0%D7%AA-IPA-%D7%9C%D7%91%D7%93-%D7%9B%D7%99%D7%A6%D7%93&highlight=%D7%90%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%94%D7%95%D7%9C+%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%99

 

 

אני פשוט מרסס על הפח ומעביר? יש זמן שאמור להמתין עד לניקוי

פורסם

ראשית כל צריך למהול את האלכוהול 3/1 לטובת המים. בערך בין 20/35% אלכוהול

תלוי עבור מה השימוש. אני למשל (במקרים מסוימים) מנקה באלכוהול חלונות או בתיקוני צבע מקומיים

עם 50% אלכוהול ו 50% מים.

 

אין צורך להמתין. רסס או תרטיב מטלית ונגב את הפח.

פעולה זו לא רק מסירה את הלכלוך/שומנים/משקעים שעדיין נמצאים מעל הפח לאחר פוליש

אלא מקנה פח נקי ממזהמים - שמוכן לקבל מעליו חומרי הגנה שיתאחו עם הפח באופן אפקטיבי.

(פח נקי = אריכות ימים...לאוטם/ווקס =נקודת חיכוך מינימלית.)

 

מקווה שזה ברור.

פורסם
הוספתי בדביק "בכל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול/לחפש..."

 

יוגב, ברוך הבא לפורום כמנהל, ובהצלחה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
זה נקרא הומור, גם אם לא ממש מוצלח.

 

פה זה דיטיילינג, אין צחוקים - מנקים !

 

רב תודות.

 

 

מזל טוב ! ללא ספק האדם המתאים.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...