Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

עידכונים:

אחרי שהתוודעתי לפורום הנפלא הזה ולכל העצות שקיבלתי, החלטתי לוותר על האוטו עם ה- 170000 קילומטראז', כי זה באמת אבסורד, ואני לא צריכה להיות כ"כ לחוצה על אוטו...קצת סבלנות.

אז קבעתי עם מישהו חדש למחר, סיריון 2000 100,000 ב- 27,000 מהשכרה בצבע בורדו מטאלי!!! מ ה מ ם !

ידיד שלי יבוא איתי (ההומו- אבל התאמנו על זה שיתנהג בגבריות..).

שתי שאלות:

אתם מכירים מקום טוב ואמין שעושה בדיקות רכב בתל אביב ? טוב, יש מלא , אבל אולי יש לכם המלצות.

הבחור שאני כיבכול קונה ממנו הסביר לי בטלפון שזה אוטו של לקוחה שלו שקונה ממנו רכב חדש והוא מטפל לה במכירה, הוא תיאם למחר מפגש משולש גם איתה......מממ..מחשיד?

מה אני צריכה לשאול/לבדוק לפני שאני לוקחת את האוטו לבדיקה? בגדול, קראתי על זה כמה דברים אבל אולי יש לכם עוד טיפים...

תודה רבה רבה רבה רבה .....אני הולכת ללמוד למבחן שיש לי ביום שישי...

פורסם

ממש DAMSEL IN DISTRESS... :wink:

 

בנוגע למקומות שבודקים - בצעי חיפוש על כך בפורום הייעוץ. "מכון בדיקה מומלץ" או משהו כזה. בעקרון יש את קומפיוטסט ודינמומטר ליד יד אליהו.

 

בנוגע למפגש המשולש - לא מחשיד. בדקי שהפרטים המופיעים ברישיון הרכב הם באמת שלה ותהיי רגועה.

 

בנוגע לטיפים - יש את הת'רד הזה שנמצא כדביק בראש הפורום:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=10819

 

יש בו די והותר חומר קריאה.

 

בהצלחה!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בהצלחה בקניה. (רוני הבטוי הזה מזכיר לי MAX PAYNE) אם אתה מכיר..

מקום מרוכז של מכונים בת"א- אזור רחוב השלושה ליד איצטדיון יד אליהו, יש שם את דינמומטר שהם מאד קפדניים בדברים מסויימים, דבר יחיד שמבאס בהם שזה הדיאגנוסה שלהם לא כוללת מדידת הספק, ורק יחסי דחיסה, ולאדם שפחות מבין בתחום (לדוגמא אני שלא יודע מה אומר שנוי ביחס הדחיסה המקורי, ואם קטן אז עד כמה נוראי) היה יכול להיות נחמד לראות מספרים בעלי משמעות שאני יכול לקשר על הטופס. בחלק המכני הם סבבה.

ליד יש גם קומפיוטסט שפחות מומלץ, ומשום מה הוא כל הזמן ריק כשבדינמומטר מפוצץ (לי אמרו שתפסו שם קומבינות בעבר..).

פורסם

ליד יש גם קומפיוטסט שפחות מומלץ, ומשום מה הוא כל הזמן ריק כשבדינמומטר מפוצץ (לי אמרו שתפסו שם קומבינות בעבר..).

 

אני חושב ששניהם לא חפים מקומבינות, אבל בקומפיוטסט בוודאות יש. זה לא הופך את הבדיקות שלהם ללא תקינות, אלא רק אם המוכר או הקונה עושים עסקה עם המכון מראש...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תבדקי טוב שהצבע לא מתחיל להתקלף ולא מופיעות בועות,מכמה אקזמפלרים שראיתי הצבע נוטה לדהות לו,די מהר(לחבר שלי יש אחת בורדו שנת 99 ורוב הגג שלה שרוף וחלק מהמכסה מנוע...)

פורסם

רק לי נשמע הסיפור רקע מצוץ לגמרי?

רכב של לקוחה שהוא מטפל לה במכירה?

מי אמר תיווך ע"י סוחר במקרה הטוב ורכב שיש בו שם של בחורה ברשיון ולא הועברה בעלות לאחר המכירה לסוחר/השבתה אחרי תאונה במקרה הרע.

 

נ.ב. גם לך יש תמסורת גלים ומערכות מפולגות ביום שישי? :-P

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הכל יופי , אבל למה את מתעקשת לקנות מסוחר ?

 

יש לסוחר רכב רק דרך אחת להרוויח - לקנות רכב בזול (כי יש בו בעיה כלשהי) ולמכור אותו יותר ביוקר. מי שישלם את החשבון זו את בסופו של דבר.

 

כפי שכתבתי הרבה פעמים, אני אישית לא קונה רכב מאדם שהוא לא הבעלים הרשום על הרשיון.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אני חושב ששניהם לא חפים מקומבינות, אבל בקומפיוטסט בוודאות יש. זה לא הופך את הבדיקות שלהם ללא תקינות, אלא רק אם המוכר או הקונה עושים עסקה עם המכון מראש...

 

רוני

ובגלל זה אני לא היתי שמח לעשות שם בדיקת רכב לפני קניה...

 

לגבי הרכב...אל תדלקי על הצבע(אמרת מהמם...)ותתעלמי מבעיות אחרות...אל תתלהבי מהרכב שיהיה לך קשה לוותר עליו אם יתגלו בעיות ותסכימי להתפשר...

×
×
  • תוכן חדש...