Jump to content

yam

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yam

  1. לא בגלל הגבלת רישיון..בגלל הגבלת כושר מוטורי אצלי.... נורא מעסיק אותי העניין אני של האוטו, נראה לי שהתמכרתי לקטע... טוב, אני אלך להתארגן, יש לי שיעור אוטוטו....
  2. אחרי שבכיתי לאמא שלי כל היום היא הסכימה להעלות קצת את התקציב במידה ואני לא אמצא משהו טוב במסגרת 30 אלף שקל. חשבתי על פונטו ספייס אוטומטית, אבל הזהירו אותי שהאוטומטית לא משהו... מה נראה לכם?
  3. תודה על כל התגובות. אני שונאת לחפש רכבים!
  4. אוף... אני יודעת שהתוצאות גרועות..אבל מה אתם אומרים, אם אני אצליח להוריד 20 אחוז מהמחיר אולי זה יהיה כדאי...? מדובר בסריון 2002 מהשכרה , מורידים 15 אחוז מהמחירון. ככה (חלקית): צריך כיוון פרונט נזילות שמן, תושבות מנוע פגומות(רעידות) קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים (מערכת קירור). להחליף 3 גלגלים בולמי זעזועים אחוריים חלשים תיקוני תאונה בחזית, כיפופים ותיקונים בקורות אורכיות קידמיות מעבר לריתום מיתלה (שילדה). נזילת שמן תיבת הילוכים, שמן שרוף בלאי דיסקיות הילוכים גבוה, נקישה בשילוב הילוכים. ממממ..מה אתם אומרים...בא לי לבכות כבר!
  5. yam

    מכונים

    חחח..אתה קורע...
  6. טוב, לא שמתי לב שכתבת את זה (דם מרוקאי, ככה זה, מתחממת מהר) סורי. בדקתי במ.ד.ס, אין כלום. תודה בכל אופן.
  7. לידיעתך, אני לומדת משפטים, בדרך להיות מצטיינת דיקן. אני לא חושבת שאני צריכה לדבר/לכתוב בפורום כזה כמו עורכת דין לעתיד פלצנית ומלאת חשיבות עצמית. יאללה תרגיע.
  8. היי לכולם, עידכונים: אחרי שהתוודעתי לפורום הנפלא הזה ולכל העצות שקיבלתי, החלטתי לוותר על האוטו עם ה- 170000 קילומטראז', כי זה באמת אבסורד, ואני לא צריכה להיות כ"כ לחוצה על אוטו...קצת סבלנות. אז קבעתי עם מישהו חדש למחר, סיריון 2000 100,000 ב- 27,000 מהשכרה בצבע בורדו מטאלי!!! מ ה מ ם ! ידיד שלי יבוא איתי (ההומו- אבל התאמנו על זה שיתנהג בגבריות..). שתי שאלות: אתם מכירים מקום טוב ואמין שעושה בדיקות רכב בתל אביב ? טוב, יש מלא , אבל אולי יש לכם המלצות. הבחור שאני כיבכול קונה ממנו הסביר לי בטלפון שזה אוטו של לקוחה שלו שקונה ממנו רכב חדש והוא מטפל לה במכירה, הוא תיאם למחר מפגש משולש גם איתה......מממ..מחשיד? מה אני צריכה לשאול/לבדוק לפני שאני לוקחת את האוטו לבדיקה? בגדול, קראתי על זה כמה דברים אבל אולי יש לכם עוד טיפים... תודה רבה רבה רבה רבה .....אני הולכת ללמוד למבחן שיש לי ביום שישי...
  9. אתם ממש חמודים...תודה על שיתוף הפעולה!
  10. כן, אני אכן נקבה במצוקה. יש לי 30,000 שקל. כבר נמאס לי לחפש אוטו ואני די מיואשת. אני ממש רוצה את הסיריון, וזה מה שאני מחפשת כרגע ואני מעדיפה מהשכרה אוליסינג ולא מפרטי. לגבי השימוש: בית- אוניברסיטה (10 דקות נסיעה), בית - קניון (7 דקות), בית-מרכז ת"א. אוףףףףףףףף...אני מוכנה לשלם דמי תיווך למי שימצא לי אוטו (אבל רק אוטומט ולא בלבן!). אני רוצה עוד קצת לרטון- אוווווווווווווווווווווווף, למה כולם רמאים ולמה אין לי עוד כסף!
  11. יו..איזה פורום מעולה, אתם ממש מצחיקים, קראתי את כל סיפורי הזוועה של קניית אוטו יד שניה.. מזדהה עם כל מילה. אשמח לשמוע את דעתכם המלומדת: דייהטסו סריון שנת 2000 , 170,000 קילומראז' מחברת השכרה(אוויס), אוטומט, מנוע 1000, 25 אלף שקל . אני יודעת שהקילומטראז' בשמים ויש שאמרו לי להתרחק מזה כמו אש..אבל האוטו ממש חמוד וזול! מה לעשות, יש מצב שבבדיקה יגידו שהכל בסדר, שווה לנסות? חברת ההשכרה מתחייבת, שהמנוע גיר ושלדה תקינים, מה נראה לכם? אני קונה מאוויס, והם נותנים אחריות ואמרו לי שם שהם לא קונים כל רכב ובלה בלה בלה ויש לי תמיד אפשרות של טרייד אין אצלם ושאני יכולה לבדוק בכל מקום... בקיצור, אני נורא נאיבית, הא? טוב, זו פעם ראשונה שאני מתעסקת בזה, אין לי שמץ של מושג וכל הידידים הגברים שלי (תמיד אומרים לי "לכי עם גבר כשאת מחפשת רכב", שוביניזם!) או הומואים או טחונים בכסף שבחיים לא קנו רכב משומש.... בבבבבקשה אל תדכאו אותי..אני מחפשת כבר המון זמן את האוטו הזה....וכל המוכרים הפרטיים שראיתי עד היום היו לא אמינים.....תודה.
×
×
  • תוכן חדש...