Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

יש לא מעט שחצו את קו 150K/ 60  ( מיכל שני לא מאפס פז"מ) ואז משלמים. זה חומר טוב לתביעה ייצוגית אם יש סבלנות וכח. בסוף כנראה יקום משרד עורכי דין שרעב לכסף. 

הטענה שהלקוח לא טיפל במועד ברכב לא מחזיקה פה מים. או אוריאה. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעה, save כתב:

זה חומר טוב לתביעה ייצוגית אם יש סבלנות וכח. בסוף כנראה יקום משרד עורכי דין שרעב לכסף. 

זה לא רחוק, בכלל לא.

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב, לצערי גם אני הצטרפתי למעגל נפגעי מערכת האוריה הארורה.

גראנד פיקאסו 2017, 2.0 טורבו דיזל, 37K ק"מ.

שלשום נדלקו כל הנורות המוזכרות פה + הפיינל קאונטר. הלכתי למוסך אופיר בירושלים. הם חשדו שזה אולי כי החלפתי מצבר, איפסו לי הכל ושחררו אותי. נדלק הכל מחדש אחרי 10 דקות, אבל הפעם בלי הקאונטר. ביום ראשון אני אמור לחזור לשם.

 

לפי מה שקראתי פה בשרשור, אני מבין שכל הסיפור הזה לא רישמי, אבל המוסכניק אמר לי "שיש אפשרות פוטנציאלית להרחת אחריות בעוד שנתיים"- אז לפחות הוא מודע לסיפור. הבעיה שאת הטיפול האחרון עשיתי במוסך מורשה - אבל לא של סיטרואן- והוא רמז לי שזה עלול לדפוק אותי. לא מבין מי קבע בכלל שזה חובה לטפל בסיטרואן מחוץ לאחריות. 

חוץ מזה שמוסכי סיטרואן ממש גנבים. את הטיפול הראשון שלי עשיתי אחרי 5K ק"מ (אוטו שני במשפחה ולא נוסעים בו הרבה) וגבו ממני יותר מאלפיים ש"ח על טיפול של רכב מהניילונים. 

הטיפול האחרון שעשיתי במוסך מורשה (לא של סיטרואן) על אוטו בן 4 שנים- עלה לי 1000 ש"ח. ממש בושה.

 

וכל ההתנהלות הזאת עם של החברה/יבואן עם תקלה ידועה, שהם יאני עושים לך טובה, ושצריך להילחם על זה ולהרגיש אסיר תודה ולנשק להם את הרגליים, ושהם לא עשו ריקול- ממש בושה.

 

תכננתי להחזיק את הרכב לטווח ארוך בעת הקניה- חשבתי שאם זה דיזל ונהגי מוניות משתמשים ברכב הזה המון- אז זה בטח אמין. אבל אם אני עכשיו אצטרך להחליף את המיכל אוריה המקולל הזה כל שנתיים במחיר של רבע מעלות הרכב- אז זה ממה שערוריה. 

ממש מצטער שקניתי את האוטו הזה. גם בטח לא יהיה קל למכור אותו עם הירידת המחיר המטורפת של רכבי סיטרואן.

 

אם מישהו מארגן תביעה יצוגית אני אשמח להצטרף.

 

עריכה אחרונה על ידי laplug
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא לשלם על העבודה? כולם פה (אולי חוץ מאחד שילמו על העבודה)

כמו כן, האחריות הרישמית עד 3 שנים, והלא רישמית זה עוד שנתיים- בתנאי שטיפלתי רק מוסך מורשה של סיטרואן- מה שלא עשיתי בטיפול האחרון

 

בקיצור תחום אפור והכל תלוי בכמה המוסך מוכן להתאמץ בשבילך אם בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, laplug כתב:

במחיר של רבע מעלות הרכב-

החלפתי לפני כמה חודשים מיכל אוריאה לברלינגו בתשלום מלא (הייתי מעל 150.000 ק"מ ובלי טיפולים במורשה אחרי האחריות הרגילה). 

 

עלה 4700 ש"ח, זה יקר אבל זה לא רבע מעלות הרכב...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אחריות מורחבת למיכל אוריאה. בהוראה הטכנית לא רשום כי הרכב חייב להיות מטופל אצלם. אף יצרן לא ירשום את זה, זה יחשוף אותו לתביעות. בארץ רוכבים על זה.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, מלטבשי כתב:

יש אחריות מורחבת למיכל אוריאה בהוראה הטכנית לא רשום כי הרכב חייב להיות מטופל אצלם

האמת אני גם חושב שזה נכון. יש כיסוי מורחב עד 5 שנים/150.000 ק"מ. 

 

במקרה שלי בקשה להשתתפות נדחתה בגלל שהייתי הרבה אחרי 150.000 ק"מ, נושא הטיפולים בכלל לא עלה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, laplug כתב:

טוב, לצערי גם אני הצטרפתי למעגל נפגעי מערכת האוריה הארורה

כיסוי מורחב ניתן מהיצרן.

על פי מספר שלדה ניתן לברר זאת.

אם תרצה, שלח לי בהודעה פרטית, אנסה לעזור לך להשיג קצת מידע דרך חברים בתחום.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, laplug כתב:

למה לא לשלם על העבודה? כולם פה (אולי חוץ מאחד שילמו על העבודה)

כי החלק דפוק זו עובדה, והאוטו שלך לא נסע ולכן לא יכולים להסתתר מאחורי בלאי חריג. 

תתעקש. וכן, מוסך מומלץ ברשת עושה פלאים. נסה לקפוץ למרכזי בשורק או לאייקאר ביהוד.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, laplug כתב:

אבל אם אני עכשיו אצטרך להחליף את המיכל אוריה המקולל הזה כל שנתיים במחיר של רבע מעלות הרכב- אז זה ממה שערוריה. 

כמו שאמר @Buki, עלות החלפת המיכל היא כ 4700 ש"ח. זה לא מה שהיה לפני 3 שנים, כ 10,000 ש"ח.
אבל בכל מקרה אם הרכב שווה 20K ש"ח והתיקון 4700 שח (אמרת רבע מעלות הרכב)  ואתה מעוניין למכור ב 20K כי בטח יהיה לך מלא תקלות עם זה, פנה אליי  ואשמח לקנות אותו ממך ב 20K שח ולגאול אותך מייסוריך :-) (שלח לי הודעה פרטית עם הנייד שלך - ואני אחזור אלייך בהקדם. השיחה - עליי).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...