Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

וסיכוי טוב שאכן תושבת מנוע ימין הלכה.
הגומי שם דיי רגיש למגע (גם זה לא זול).
אבל היה הולך גם ככה בקמ מתקדם.
אני על 65 אלף

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה טיפה מוקדם לתושבת הזו.החלפתי רק ב 75K בגלל רעידות קלות. הם כנראה דפקו משהו במוסך בזמן הרכבה.
אם אתה פותח מכסה מנוע , תראה אותה מצד שמאל גדולה וכסופה.


שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

היי קקטוסים!
אני בתהליך לרכוש קקטוס דיזל 2016 מטרייד מוביל,ואחרי למידה מעמיקה על המחלות של הרכב וקריאת השרשור הארוך על המיכל אוריאה כמובן שעשיתי פזצט"א וזחלתי מתחת לרכב לבדוק את הסידורי שלו.
המספר הסידורי לא תואם את המספר שרשום בהיסטוריית הטיפולים מהמוסך המורשה למיכל שהוחלף.
לפי הבנתי המק"ט ברכב זה הסוג הישן ומה שבהיסטוריה זה החדש.
אשמח לתובנות, עצה או אם מישהו ניתקל.
תודה רבה!

 

IMG-20210528-WA0031.jpeg

IMG_20210603_092309.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בקבלה רשום מקט קקטוס 780 וזה בדיוק מה שהותקן. לא בטוח שזה מקט ישן. אני חושב שזה הכי חדש. תמתין לבעלי קקטוס שזוכרים מקטים בעל פה.





שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום חברים.

אנחנו בעלי קקטוס דיזל BlueHDi "מעושרים" שנקנה בלובינסקי ב-10.2016.

לפני שבוע שילמנו כ- 6000 ש"ח על החלפת מיכל אוריאה.

זה כבר פעם שניה שמחליפים לנו את המיכל. תהיתי האם עכשיו כל שנתיים נצטרך להיפרד מאלפי שקלים כדי להמשיך ליהנות מהרכב?

אני חיפשתי מידע בנושא ולמזלי מצאתי את השרשור הזה, קראתי כל 29 דפים ועכשיו אנו מבינים קצת יותר אבל עדיין צריכים את עזרתכם.

זו רשימת אירועים (לדעתי רלוונטיים לסיפור):

26.10.2018 - החלפה ראשונה של מיכל אוריאה במסגרת אחראיות האוטו היה בן שנתיים (עשה 45,000 ק"מ)

29.04.2021 - טיפול 90,000 במסגרתו נעשה מילוי אוריאה

28.05.2021 - נכנסנו למוסך בעקבות עשן לבן מאגזוז והתראת מנוע+SERVICE (מסנן FAP), בוצע רג'נורישן למסנן חלקיקים (אם תחזור תקלה - נידרש להחליף מסנן חלקיקים)

06.06.2021 - נדלקו סימני מנוע+UREA+SERVICE אחרי בדיקה במוסך נאמר לנו שצריך להחליף מיכל אוריאה הכל על חשבונינו בלי שום הנחות וכך מיהרנו להסכים כי פחדנו אם נמשיך לנסוע נעשה נזק למנוע.

כל זה נעשה במרכז שירות ביטרן ראשל"צ. גם שאר הטיפולים היו במוסך ביטרן (מלבד ביקור במרכז שירות לובינסקי שורק - טיפול ב-2019 ובצמוד אחרי חודש החלפת מיכל תוסף דלק (התחיל לטפטף נוזל חום שומני), דרך אגב למרות אחראיות בתוקף שילמנו על חלק+עבודה בטענה שזה באשמתינו כי פגענו וסדקנו את המיכל).

 

מבקשים דעתכם לגבי:

- האם ייתכן שטיפולים ועבודות במוסכים בסמוך אחד לשני קשורים איכשו או גרמו לתקלות במיכלים?

- יש טעם לדרוש ולהילחם עם היבואן ו/או מוסך ביטרן ע"מ לקבל החזר כלשהו (בטענה שהקקטוס פחות מ-5 שנים, נסע כ- 100000ק"מ וכל העבודות נעשו במורשה)?

- אנו חושבים שביטרן יקרים בצורה לא סבירה (אם תרצו אעלה את החשבוניות כאן) בנוסף ספק אם מקבלים תמורה הוגנת בהתאם למחירים.

- נשמח להמלצות על מוסך אמין באיזור המרכז והשפלה.

 

רב תודות לפותח הדיון SAVE וכל המגיבים על שיתוף ניסיונכם על רכבים די נדירים.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה היבואן לא משתתף איתך ? אתה מתחת 5 שנים ו 150K קמ כפי שהוסבר כבר בשרשור. החלפה שנייה היתה צריכה להיות בכמעט חינם ! במיוחד כשיש לך היסטוריה מלאה במוסך היבואן.
פנה לשירות לקוחות לובינסקי כי נראה לי המוסך עושה עליך סיבוב... כי גם ₪6000 באופן פרטי זה הרבה..
ואם כבר ראשל״צ: סע לפלמחים למוסך המרכזי.
ואם תדרש בעתיד לקנות מסנן חלקיקים (עלותו בלובינסקי כ ₪7000) תעצור לפני ! שאתה מסכים להתנדב. מסנן כזה ניתן לנקות ובמרבית המקרים הבעיה בכלל לא המסנן.













שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

 

תודה, בהלט אפנה לשירות הלקוחות.

עד שלא קראתי דיון זה לא ידענו שיש אופציה שהיבואן השתתף בהחלפה כשאוטו לא באחראיות. וגם אם מחליפים לחלק מקורי יש רק שנה אחראיות.

 

עשינו טיפול אחד מוסך במרכזי פלמחים ואחרי חודש המיכל של תוסף דלק התחיל לנזול. לא נדע אם זה קשור או צירוף מקרים. שילמנו על החלפה 2,300 למרות שאוטו היה באחראיות פחות מ-3 שנים. הוויה לא נעימה. המיקום פחות נגיש אז חזרני לביטרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה מיכל FAP . זו תקלה אחרת וזה רק צירוף מקרים. גם אותה היו צריכים לכסות באחריות כי זה כשל ייצור מתחת לגיל 3. כתבתי על זה. אין שם שום "נזילה". סיפורים.





שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן זה היה מיכל שונה מאוריאה והוא כן היה עם סדק באיזה רגלית, היו קטמים מתחתיו בחניה. טענו שאיכשהו פגענו בו בנסיעה בכביש משובש. 

לא הסכימו לכסות

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נסענו בשטח אבל לא שוללת פגיעה ברך עירונית לא טובה. עדיין המקום/תכנון של החלק די בעייתי אם מכה קטנה יכולה להרוס אותו. אעלה תמונה איפה הוא נסדק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיי קשה לנקב מיכל FAP. צריך ממש לתכנן את זה טוב. גם המיכל מפלסטיק דיי עבה וגם יש לו כיסוי תחתון בנוסף. צריך להתאמץ. כלומר לבוא עם פטיש ומברג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שלמרות הכמות הגדולה של תקלות במיכל לא שומעים על כאלו שביטלו את מערכת האוריאה. (או שהם שותקים...) 
שותקים.

מכיר כמה וכמה נהגי מוניות ששמו stage 1 tuning שמעלה את ההספק ל140 כ''ס וביטול כל מה שקשור למערכת הפליטה.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

  • מעניין 1

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...