Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

לפני 19 שעות, save כתב:

מגיע מתח לצמה של המיכל ? (גם מיכל FAP) מכוסה במגן פלסטיק. תתחיל שם. אולי החיבור התנתק ?
 


את החיבור בדקתי, מחובר כל כך טוב שאני לא מצליח לנתק בעצמי, ואני מנסה ממש חזק.
מתח לא בדקתי כי אני לא יודע מי משלושת החוטים מתח ומי תקשורת, וזה צרפתי, אז לך תדע מה יקרה כשתחבר מד מתח הפוך.
 

לפני 14 שעות, Adamm כתב:

זאת תקלה שמרחשת במשאבה שבמיכל FAP אבל יכולה לקרות מכמה סיבות שקשורות למשאבת דלק בין היתר.

תלחץ על הפלוס שליד הקוד, מה רשום?

זה מה שמוצאים שם:
159781fd-da3e-4ac1-9530-1894015c8eb8.thumb.jpg.deb7db3becc825a56f86bbaf6ea7d13f.jpg

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

חוזר לעדכן :

סיטרואן c4 פיקאסו מנוע 2000 שנת 2015.

בשנת 2018 מצאתי את הפורום הזה, אחרי שנדלקו לי נורת אוריאה, סרויס ומנוע. הרכב היה מטופל רק במוסך מורשה של היבואן. המוסך מילא אוראה ושיחרר את הרכב. אחרי 10 דקות חזרה התקלה. חזרתי למוסך ואז בעל מוסך מורשה ניסה לעבוד עליי וביקש תשלום בסך 5000 או 7000 שח על החלפת המיכל, בטענה שנגמרה תקופת האחריות. חזרתי אליו עם כל מה שלמדתי בזכותכם, כולל עדויות של בעלי סיטרואן שתמה תקופת האחריות והמוסכים מורשים של  היבואן בארץ, מימנו את כל ההחלפה על חשבון היבואן.

ואכן, הם החליפו לי למיכל משאבה חדש.

 

זה היה בשנת 2018.

 

עכשיו שוב אותה התקלה.

הרכב יד ראשונה, לא נסע מעל 80000 ק"מ.

מילאתי אוראה. נכנס 10 ליטר. נהגתי והן לא כבו ונדלקה גם נורת מנוע.

למחרת, במהלך נסיעה הנורה של האוראה ושל הservice  כבו לבד. ואז שוב נדלקו עם נורת מנוע.

קראתי כל מה שכתבתם פה מאז שנת 2018 ואני זקוק לעזרתכם.

 

1. קראתי שהנורות יכולות להיסגר לבד, תוך יומיים של נסיעה. שזה עניין של מצוף או של לחץ פנימי או ואקום שנוצר כשפותחים את הפקק של המיכל.

2. קראתי גם פה בפורום,  שהאחריות הורחבה למיכל האוריאה ל 5 שנים/60 חודשים או ל 150,000 ק'מ, אבל זה לא רלוונטי לי, האוטו בן 6. אלא, אם יש אחריות על המיכל שהיבואן החליף בשנת 2018 ? 

3. קראתי גם על המלצותיכם לגבי להסיר את החלק הלבן של הפקק. האם הכוונה ליד מיכל התידלוק מבחוץ ? או מתחת לכיסא ה 7 כי יש פקק שחור ומתחתיו הפקק הכחול לבן.

8. הבנתי שצריך לעדכן תוכנה. האם כל מוסך יכול לעדכן ? ברור שאחרי התרגיל שהם עשו לי, עזבתי את המוסך.

9. קראתי פה על הצעות לבטל את מערכת האוראה וה FAP, מישהו עשה את זה פה בישראל ? איפה ? 

10. מי זה ג'אן? שכתב עליו SAVE שהוא קנה אצלו מיכל חדש ? ואיפה קונים גרסא חדשה של מיכל אוראה מק"ט 933 ? 

 

כפי שברור לכם, לא יתכן להחליף משאבת אוריאה לאחר שנתיים ! האם יש לי אחריות על זו שהיבואן החליפו בשנת 2018 ? 

 

עריכה אחרונה על ידי arie1234
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. אתה לא הראשון פה שהולך להחליף מיכל פעם שנייה . אני ממתין לראות מתי שלי יפסיק לעבוד .המיכל שלך מודל 2018 ויצא מק"ט חדש למיכל לפני שנה (ולא סתם) .אתה מחוץ לאחריות לכן מומלץ לפנות למוסך שמתמחה בצרפתיות. כי האבחון פה הוא חשוב. מאיזה איזור אתה בארץ?

.ג'אן :חנות חלקי חילוף ברחוב המסגר בתל אביב.
הפקק שבו התעסקתי הוא בתא המטען . בספק אם זה עושה בכלל הבדל.





שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנה ליבואן , ספר להם שזה כבר מיכל אוריאה שני שהולך. ממקרים קודמים (שאני מכיר) הם כנראה יזרקו אותך מהמדרגות . האחריות המורחבת לא מתאפסת בהתקנת מיכל חדש אבל מקבלים עליו כמה חודשי אחריות בודדים.
עדכון תוכנה לא יעזור לך.
המק"ט האחרון למיכל אוריאה מסתיים ב 380. תגש בכל זאת לאבחון.
יש בטח עוד חנויות חלפים כמו ג'אן. המסגר 10, תל אביב.
ככה בונים מותג חזק.
.








  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, save כתב:

פנה ליבואן , ספר להם שזה כבר מיכל אוריאה שני שהולך. ממקרים קודמים (שאני מכיר) הם כנראה יזרקו אותך מהמדרגות . האחריות לא מתאפסת בהתקנת מיכל חדש.
ככה בונים מותג.
עדכון תוכנה לא יעזור לך.

מה עשו אלו שזו תקלה פעם שניה ?  ברור שיש פגם במיכל/מצוף/השד יודע מה בתוך המיכל. מה עשיתם? החלפתם על חשבונכם מיכל אוראה ?!?!

כמה עולה כיום מיכל אצל הג'אן הזה ? 

אשמח לקבל המלצות על מוסכים שביצעו את זה, לא מוסך מורשה/של היבואן.

באזור  המרכז/שפלה.

 

אם היבואן החליף פעם אחת, כשהרכב היה לא בתקופת האחריות, בן 3 שנים וקצת, אין סיבה שלא יחליפו כיום. ריקול שקט הוא ריקול שקט ופרסום רע הוא פירסום רע. למרות שהם לא יביאו את הדגם הזה יותר לישראל, למיטב הבנתי.

אם הם יקבלו מכתב מעו"ד לפני תביעה, אולי הם יבינו שאי אפשר להתנער מאחריות. 

אני מבין שגם אתה עם סיטרואן משנת 2014/2015 ולא מוכר אותה מסיבה כלשהי. מה תעשה אם זה יקרה שוב ? 

 

אתה יכול לקשר אותי עם מישהו שזה קרה לו, להתייעץ איתו. תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מי שאני מכיר שהחליף פעם שנייה שילם על המיכל . זה פשוט תופס אותך מחוץ לאחריות.
כל שקל שאני חוסך בתדלוק אני אשקיע במיכל אוריאה חדש.
ייתכן ואפשר בתוכנה לבטל את המנגנון אבל לא בטוח כמה זה חוקי.
בכללי , מבחינתם האחריות היא כמו על מצבר שכשל באחריות: אתה קיבלת חדש ב 2018 אבל זה לא עוצר את השעון. גם מצברים בפיקאסו מחזיקים שנתיים. תתרגל.

.
שוב , לך לאבחון מקצועי . למשל מוסך גבע , אולי זה רק המזרק אוריאה ? לך תדע. (כשזה קורה רואים מלא "אבנית" מסביב למזרק. הוא זול להחלפה . יחסית)



















שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.2.2021 בשעה 22:39, Adamm כתב:

אני חושש למיכל fap.

מה התקלות שרשומות במחשב diesel additive? מה בפרמטרים?

אפשר לעשות בדיקה עם משאבת וואקום ולהבין איזה חלק תקול.


 



רכשתי מיכל FAP חדש, מילאתי נוזל, החלפתי, נלחמתי קצת עם הDIAGBOX והגעתי למצב הבא:
1.אין תקלות במחשב DPF מלבד זאת:
image.thumb.png.e5649c3d77b8ec6c818e38b12eda4f96.png

2. יש תקלה אחת ב ECU, חוזרת מיד עם איפוס.
image.thumb.png.22e750646e993ae0df6c0398fe6bda73.png

3.זה מה שרואים בפרמטרים של מחשב DPF
image.thumb.png.559d4d6bbe7dbc713309a56f9386928c.png

4. בניסיון לבצע פריימינג למשאבה, התוכנה מבקשת שאמתין עד שיסתיים רעש פעולת המשאבה, אבל אני לא מזהה רעש כזה.
image.thumb.png.d034bdf9dc8399f0f352719ca7e0291f.png

5.בניסיון לבצע את שני הטסטים למערת FAP אני נתקל בשגיאות הבאות:

image.thumb.png.62439a27af98bc7035839e2aa88c4869.png

image.thumb.png.902b0de7056734d5181c45813762e1d9.png


אודה לעזרת המומחים

image.png

image.png

image.png

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמחק תקולות בBSI, מחשב מנוע וDPF. מה שלא נמחק תעזוב.

תעזוב את הטסטים.

במחשב DPF יש אופצייה של החלפת מיכל, תעשה את זה והוא אמור לעשות לימוד למערכת ובין היתר לבקש ממך אישור ללימוד דרך מחשב מנוע, ריקון ומילוי של המיכל ועוד...

אם לא עוזר, תעשה ריקון ומילוי דרך שני המחשבים או קונפיגורציה במחשב DPF.

תוודא שהצינורות במיכל מחוברים טוב.

לפעמים הלימוד לא מצליח על הפעם הראשונה וצריך לשחק עם זה ולמחוק תקלות כל רגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין, האופציה של החלפת מיכל כל הזמן נכשלת לי.
אצלם סרטון בעניין

זה מה שנשאר לי ב BSI אחרי איפוס:
image.thumb.png.7206f6762ea21c872a1e647d78352995.png


סרטון של ניסיון הפעלת אשף ההחלפה של המיכל נמצא בהעלאה, אדביק פה את הלינק כשתסתיים.

ולמרות שהפעולה נכשלה, הסטטוס של הפריימינג השתנה:
image.thumb.png.0976a75eade5e0fd7d0980f208dcf7c2.png


 

הסרטון:

 

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי לבצע החלפה למיכל דרך מחשב ניהול מנוע. אני מגיע למסך ששולח אותי לאיזו פרוצדורה ולא מצליח להתקדם משם.
לחיצה על ה-V לא עוזרת, והמתנה לא מניבה תוצאות.
יש גם סרטון: 



אודה לעזרתך.
כמו כן אודה להסבר מה הכוונה בביצוע קונפיגורציה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...