Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save
 שיתוף
עוקבים 29

פוסטים מומלצים

אם הרכב טופל כל חייו במוסך מורשה היבואן הניסיון המצטבר כאן בפורום הוא שפאט לק'מ מאד גבוה (אני זוכר כאן מישהו שעבר מעט שנים אבל סביבות 200K ק'מ כשזה קרה) הם מחליפים.

 

יש לי 208 כמו שלך (02.2016, ק'מ נמוך יותר) וקצת במעלה השרשור תראה את ההודעה שלי בנדון.  גם אצלי זה כמובן כבר אחרי תום האחריות (שנה ומשהו אחריה).

 

הרכב טופל רק במוסך מורשה היבואן.  הם יצרו קשר עם היבואן מה ששלמתי זה 500 ש'ח כולל מע'מ (מזכרון.  תסתכל למעלה ....) על העבודה (האבחון והפרוק וההרכבה).

 

ולכן השאלה היא הרכב טופל במוסך מורשה או במוסך מורשה היבואן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 355
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לא דיברתי על פירוק.  הכוונה לנסות להשתיל משאבת דלק בתוך המקום של המשאבה החשמלית המקורית.   אגב, בין המקטים החדשים של המיכלים - אלמנט המשאבה לא השתנה. מה שכן, לא יודע אם נכתב פה, אבל נדר

https://www.peugeotforums.com/index.php?posts/2307217

עכשיו תורי הגיע.   קקטוס, 2016, נסעה מעל 80 אלף ק"מ.   נורת תקלת מנוע, לאחריה הידלקות של מנורת אוראה ו- Service. במסך המרכזי הופיעה תקלת זיהום אוויר.   קראתי עם OBD,

תמונות שפורסמו בשרשור

יכול להמליץ על מוסך "חוצה ישראל" - מורשה לובינסקי, באזור התעשייה ישפרו במודיעין, שטיפל לי בנושא במקצועיות רבה.

אצלי ( 208 דיזל ) תקלת האוריאה הופיע כחודש לתום האחריות והנושא כמובן טופל ללא עלות.

כחודשיים לאחר מכן (חודש לאחר תום האחריות) "זכיתי" לבולם קדמי שהחליט להחזיר את נשמתו לבורא (להבנתי גם זו תקלה שקוראת לא מעט בדגם).

המוסך פנה ליבואן / יצרן והוחלפו זוג בולמים תחת "רצון טוב" ללא עלות אם כי הפעם לקח כמעט שבועיים של המתנה לאישור.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק מעדכן פה, חבר עם סיטרואן ג׳מפי 2018 מנוע 1600 נסעה 30 אלף ק"מ. נדלקו נורת אוריאה ונורת מחשב, בעקבות בדיקה במוסך מורשה החולף המיכל במסגרת האחריות.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, האם יש דרך להבדיל בין מיכל חדש לישן?
הכוונה לאדם רגיל שלדוגמה מתעניין לרכוש רכב.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לדעתי לא קורה בברלינגו. עד כמה שחיפשתי בפורומים לא מצאתי ברלינגו עם בעייה דומה.
אני נגד להכניס את ברלינגו לכותרת.
save, האם לדעתך עדיין אין קשר לברלינגו?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה ציטוט ישן ולא נכון. היום אנחנו יודעים שזה יכול לקרות בכל מיכלי האוריאה בקונצרן מאותן שנים .





קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של 208 דיזל שכבר 10 חודשים לאחר האחריות עם 130 אלף ק"מ.

כל הטיפולים עד כה היו במורשה ברחובות, כאשר טיפול אחרון כולל טיימינג בוצע בגבע.

עכשיו אחרי הכרות עם התקלה - יש לי מה להמשיך טיפולים במורשה מתוך כווהנ שאולי אם יראו שעשיתי כמעט את כל הטיפולים במורשה יחיפו לי את המשאבה מתוך רצון טוב?

או שעקב הקילומטראז להמשיך בגבע וזהו? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו שאלה קשה. עוד 20000 אתה יוצא מאחריות מורחבת של המיכל ממילא. הייתי עושה טיפול אחד ביבואן ואז שנה הבאה אתה חופשי לחזור לגבע. הם יחכו לך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו תורי הגיע.

 

קקטוס, 2016, נסעה מעל 80 אלף ק"מ.

 

נורת תקלת מנוע, לאחריה הידלקות של מנורת אוראה ו- Service.

במסך המרכזי הופיעה תקלת זיהום אוויר.

 

קראתי עם OBD, מספר התקלה P20e8, משהו שקשור ללחצים במשאבת אוראה.

בדקתי פיזית שהמיכל ללא סימנים ומכות.

 

כמה ק"מ לאחר מכן, התחילה ספירת קילומטרים לאחור עד לכיבוי הרכב. 

 

איזה כיף לקבל על הראש משהו שהוא בעצם דיסאינפורמציה.

 

ניגשתי למוסך החברה בו אני מטפל (גזית חיפה) לבדיקה, אחרי שעברתי טוב טוב על כל החומר בשרשור ובפורומים באנגליה (יש לא מעט חומר על פקקטה משאבה שמזרימה תמיסה מימית ב- 6 BAR ותקועה בתוך מיכל פלסטיק).

 

מפה לשם, לאחר שהמתנתי מספר שעות, היבואן הסכים לכסות את התיקון כולו

 

לסיכום - אני לא יודע מה המדיניות, וקוד התקלה הזה הופיע בעבר ומתועד בהיסטוריה של הרכב מזמן שהיה באחריות (אז ביצעו איפוס לתקלה, הרכב היה בן שנתים+) - מה שבטוח סייע ליבואן לקבל את ההחלטה הנכונה ולכסות את ההחלפה.

אני בחרתי לטפל בגזית גם לאחר האחריות כי במידת הצורך האמנתי שאקבל מענה טוב, וכך היה. 

אני מרוצה שכך זה נגמר, כי מבחינתי כל התנהלות אחרת מצידם (לשמחתי לא נאלצתי לאיים או להתלהם) הייתה כנראה גוררת אותי ללכת למשפט, כי שוב, כל החומר קיים.

 

מה שאני לא מבין זה למה היבואן לא דורש מהיצרן החלפה של כל המיכלים הדפוקים האלו. אני בטוח שלא מדובר בחלק שעלותו כל כך משמעותית.

הרי תקלה יש, היא סדרתית ומוכרת, היא מתועדת גם בארץ וגם בחו"ל, היא משפיעה לא פעם ולא פעמיים על רכבים עם קילומטרז' נמוך, ומופיעה בתקופת האחריות או מיד לאחריה.

למה לחכות עד שלקוח יקבל הרגשה שלילית לגבי הרכב שמכרתם, להאשים אותו בדיסאינפורמציה, לריב בפורום באופן פומבי - ורק אז לטפל?

לא חבל?

 

מילה טובה לגזית - באמת מגיע. מוסך טוב, יחס חיובי, לא מבלבלים את המוח וניגשים ישר לעניין. כן יירבו.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עושים מה שאפשר לחסוך. זה לא פריט בטיחותי אז אין צורך בריקול. בדרך הורסים את המוניטין... באירופה הלקוחות מאד כועסים .
קצת מזכיר את נושא רצועת התזמון במנוע אחר של הקונצרן





  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי, בושה וחרפה!

 

מנסים לאושש פה את השם של  סיטרואן אחרי כל הסטיגמות, ואתם עושים הכל פחות או יותר כדי לתת לישראלי המצוי עוד ועוד סיבות להתרחק. וחבל!

 

מיכל / משאבת אוריאה, רצועת תזמון, 2 תקלות סדרתיות

קחו אחריות ותחליפו בלי למצמץ לכל מי שבא עם התקלה, ולא משנה כמה זמן לאחר תום האחריות וגם לא משנה אם טיפל במוסכי הרשת או לא, כי ברור מאוד שמדובר בתקלת יצור ולא בבלאי שנובע משימוש או תחזוקה בלתי ראויה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, פריג'י כתב:

מה שאני לא מבין זה למה היבואן לא דורש מהיצרן החלפה של כל המיכלים הדפוקים האלו. אני בטוח שלא מדובר בחלק שעלותו כל כך משמעותית.

הרי תקלה יש, היא סדרתית ומוכרת, היא מתועדת גם בארץ וגם בחו"ל, היא משפיעה לא פעם ולא פעמיים על רכבים עם קילומטרז' נמוך, ומופיעה בתקופת האחריות או מיד לאחריה.

למה לחכות עד שלקוח יקבל הרגשה שלילית לגבי הרכב שמכרתם, להאשים אותו בדיסאינפורמציה, לריב בפורום באופן פומבי - ורק אז לטפל?

לא חבל?

 

 

אם התקלה פוגעת ב-15% מהמיכלים למשל, אין היגיון כלכלי להחליף את כולם.

 

 

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...