Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

רק לעדכן שבאירופה מתפתחת תופעה של חשמלאים שמתקנים את הבקר אוריאה הישן וגם נותנים אחריות על השיפוץ. שולחים את הלוח בדואר והם מחזירים אותו משופץ. רבע עלות מיכל חדש.

רלוונטי לכל מי שנוסע הרבה.

מרמזים שקראתי שם גם מיכלים מהדגם החדש סובלים מהבעיה אבל במידה פחותה. אם תהיה דרישה אני יכול לנסות לברר את הכתובת למשלוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש קישור לקרוא גם?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לפי מה שרשום שם זו בכלל בעייה ברכיב אלקטרוני בכרטיס הבקרה - לא במשאבה ו/או במיכל עצמו.  רק שכנראה מהיצרן הם מגיעים כמכלול.

 

הגיע הזמן שמישהו ילמד לתקן זאת בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, הגיע תורי.

 

C4GP 2.0HDI', עם 166K ק"מ, 2014. החלפתי פקק לחדש - לא הועיל. מטפל במוסך גבע בת"א קבוע. אולי אנסה לעבור במורשה ליד העבודה (נתניה) כדי לראות אולי יש סיכוי להוציא מיכל מהיבואן... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 11.7.2020 בשעה 20:50, save כתב:

תתחילו להגיד קדיש. אם לא החודש אז עוד חודשיים

 

טוב, צדקת. הנורה חזרה. בבדיקה שוב במוסך אמרו שגם פקק תקול יכול לגרום לתקלה.

אמרנו לו שבלובינסקי נאמר לנו (כאשר יצא הריקול השקט לפקק) שיש לנו את הפקק החדש והכל בסדר.

 

בכל מקרה פירקנו גלגל ספייר ומה ראינו? פקק כחול שחור. לא כחול לבן כמו שהיה צריך להיות. איפסנו שוב את התקלה.

ושוב הנורה חזרה, בינתיים איפסתי לבד את התקלה. 

אעדכן לגבי התיקון בהמשך

 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קראתי בפורמים בחו"ל שאנשים ממליצים לקדוח בו חור קטן ונותנים לו לנשום קבוע.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפקק הישן קודחים חור. בחדש: אין צורך .עם מברג שטוח אתה שולף בקלות את השסתום הלבן. ניתן גם להחזירו בלחיצה. נשאר חור בעובי עפרון
לא יודע מה יקרה במקרה של 3 היפוכים באויר ונחיתה על הגג במצב הזה. לכן לא פרסמתי פה המלצה .
רק שבוע שעבר עברתי פה בצומת שבה היתה מונחת A3 חדשה על הגג . באמצע הצומת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסרתי פקק של 3008 . דווקא שם יש מנגנון שחרור לחץ בפקק המקורי. במרכז הפקק יש רשת דקיקה ממנה יש תעלה לצידי הפקק ולכן הפקק כן מאוורר. כי הפקק לא צמוד לתבריג. פשוט קשה לראות את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לנפגעי מיכלי האוראה.

פיג'ו 208 דיזל מודל 2016 67 אלף ק"מ. 

קרה לי השבוע בדיוק אותו דבר כמו לבעל הפיקאסו.

כרגע בדין ודברים דרך המוסך עם היבואן.

האם יש למישהו תובנות חדשות בנושא ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.8.2020 בשעה 22:54, מלטבשי כתב:

אעדכן לגבי התיקון בהמשך

למחרת הנורה כבר חזרה - איפסנו במחשב (לא כיף לנסוע עם נורית דולקת). התקלה היא של לחץ משאבה.

למחרת שוב חזרה. אבל הרכב לא סופר לאחור עד למועד בו לא יתאפשר להניע את הרכב.

 

בסופש האחרון, הנורה כבתה מעצמה. 

בכל מקרה, אנחנו מוכנים - אעדכן בהמשך

 

IMG-20200827-WA0007.jpeg

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 8 שעות, עמוסה כתב:

מצטרף לנפגעי מיכלי האוראה.

פיג'ו 208 דיזל מודל 2016 67 אלף ק"מ. 

קרה לי השבוע בדיוק אותו דבר כמו לבעל הפיקאסו.

כרגע בדין ודברים דרך המוסך עם היבואן.

האם יש למישהו תובנות חדשות בנושא ? 

ראה שתי הודעות שלי - רכב זהה , ק'מ נמוך יותר - בעמוד הקודם בשרשור הזה (#297 ו  #300 ).

 

אם הרכב טופל במוסכים מורשי היבואן - לא רואה בעייה ולא היה שום דין ודברים.  המוסך פנה ליבואן עם התקלה, החלק הגיע והורכב.  הנזק שלי הוא העבודה והאבחון שביחד יצאו 506 ש'ח (כולל מע'מ).

 

 

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...