Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מעניין שלמרות הכמות הגדולה של תקלות במיכל לא שומעים על כאלו שביטלו את מערכת האוריאה. (או שהם שותקים...) 
עושים קולות של שטיח. שמעתי על כאלה שעשו, ויש כבר בעלי מקצוע שמפרסמים את שירותיהם.

מילא ביטול אוריאה, זה "רק" תחמוצות חנקן. מי שמבטל dpf צריך להוריד מהכביש ולתת קנס שמן. הזיהום החלקיקי הורג ממש.

לדעתי האיחוד האירופי צריך להשית על psa קנס כבד. אם צרכנים מבטלים מערכת scr אחרי שנתיים או שלוש, יוצא שהתרומה הסביבתית שווה לת*ת וכל המאמץ היה לשווא.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עושים קולות של שטיח. שמעתי על כאלה שעשו, ויש כבר בעלי מקצוע שמפרסמים את שירותיהם.

מילא ביטול אוריאה, זה "רק" תחמוצות חנקן. מי שמבטל dpf צריך להוריד מהכביש ולתת קנס שמן. הזיהום החלקיקי הורג ממש.

לדעתי האיחוד האירופי צריך להשית על psa קנס כבד. אם צרכנים מבטלים מערכת scr אחרי שנתיים או שלוש, יוצא שהתרומה הסביבתית שווה לת*ת וכל המאמץ היה לשווא.
אתה יודע איך בודקים זיהום אוויר לרכב דיזל בישראל?

בגלל זה בישראל זה מאוד נפוץ

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא יחודי לישראל. נכון להיום למיטב ידיעתי הדירקטיבה האירופית (שמשרד התחבורה עובד על פיה) למבדקי זיהום אויר לרכבי דיזל במבחן רישוי עדיין לא כוללת מדידה של תחמוצות חנקן. מכאן שביטול scr לא יכשיל רכב בטסט.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, קורן בן אשר כתב:

עושים קולות של שטיח. שמעתי על כאלה שעשו, ויש כבר בעלי מקצוע שמפרסמים את שירותיהם.

מילא ביטול אוריאה, זה "רק" תחמוצות חנקן. מי שמבטל dpf צריך להוריד מהכביש ולתת קנס שמן. הזיהום החלקיקי הורג ממש.

לדעתי האיחוד האירופי צריך להשית על psa קנס כבד. אם צרכנים מבטלים מערכת scr אחרי שנתיים או שלוש, יוצא שהתרומה הסביבתית שווה לת*ת וכל המאמץ היה לשווא.

רוב המבטלים שנתקלתי בהם (ברכבים אחרים - לא psa) מבטלים רק את האוריאה,כנראה שרוב הבעיות הן במערכת הזו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכלס הרגולטור נרדם בשמירה והיצרן מנפח ארנקים בשקט.
אותו דבר גם באנגליה. בעיקר לנהגים שהרכב הוא מקור פרנסתם :השיקול בין החלפת מיכל באלף פאונד לבין ביטול הפונקציה שלו לצמיתות ( ב 200£ ) מאד פשוט. מבטלים.
הרי גם החלפה לא מבטיחה אמינות.
אויר מזוהם זה לא סיבה ל ריקול.
בישראל אף אחד לא נקנס במחדל הדיזלגייט או אסדות הנפט.
לדעתי יש סיבה פוליטית למה לא בודקים NOx במבחן.










שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק בגלל החזירות של המחירים. תוסיפו על זה ש(לדעתי) פועלים בחוסר תום לב. 

 

יש אחריות מורחבת ולא מספרים ללקוח, לא תובעים את החלק מהיצרן ומשלשלים רווח על חלק ועבודה לכיס.

 

חבל שהיבואן יורה לעצמו ברגל עם תותח...

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.6.2021 בשעה 07:57, MARSIT כתב:

היי

זו צילום של מיכל FAP. סימנתי בחץ אדום מקום הסדק ממנו דלף החומר.

 

ראיתי את התמונה ולמרות שכל מה שראיתי זה יד שמנונית שנגעה במיכל... אניח לרגע שבקפיצה מעל גשר, פגעת במיכל ונוצר סדק בבסיס הרגל (החץ האדום). מה שיפה פה שזה פלסטיק. ניתן לסגור סדק קטן. יש חומרי דבק חזקים מאד (זה לא תא מנוע שמתחמם ) וכל זה בלי לפרק בורג אחד. חבל שפנו לדרך  היקרה. א. כי לא נראה שהמשאבה נפגעה ב. עדיף לחכות לכשל במשאבה.  קצת מעוף.
בנושא מיכל האוריאה שכשל פעם שנייה:  פנית במייל/טלפון לשירות לקוחות לובינסקי  ? מה אמרו ?

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

כן פנינו לשירות הלקוחות לובינסקי, שם אמרו שאין להם שום מידע על אחריות החלקים ונפנפו אותנו למוסך.

במוסך מצאו תירוץ שהרכב לא טופל בזמן אלא היו איחורים בקילומטרז' לכן אין מה לדבר על האחריות.

לפי הספר הטיפול צריך לעשות כל 15,000ק"מ או כל שנה. אכן עשינו טיפולים כל שנה(או פחות) אבל לא בטווח של קילומטרז המדוייק:

1 - 17,800 ק"מ

2 - 35,000 ק"מ

3 - 48,500 ק"מ

4 - 67,500 ק"מ

5 - 83,700 ק"מ

6 - 99,800 ק"מ

כמו כן למרות שביקשנו לשים תזכורת במחשב של הרכב או בספר טיפולים לא תמיד המכונאי עשה זאת.

אין להם שום צעד בזה והגעה בזמן היא הייתה תלויה רק בנו.

האם זה אמור למנוע מאיתנו החלפת מיכל אוריה באחריות? זה בגלל משפיע על מיכל? 

הם לא מתכוונים לפנות לייצרן עם איחורים כאלה.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם יפנו ליצרן, הם יקבלו אישור. בגלל זה הם לא פונים

  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.3.2021 בשעה 08:08, save כתב:

למי שיש ידיים טובות והתעייפה לו משאבת אוריאה (הלחץ כבר לא מספיק): ניתן להחליף את החלק התפוס:
https://www.aliexpress.com/item/4000883766959.html


 


היכן נמצא החלק המדובר? 
האם אפשר הפניה למקור?

image.png.7339b4e5597485bd8009aba15da7fd3f.png
 

עריכה אחרונה על ידי matansab

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, MARSIT כתב:

הציעו לי לפנות לייצרן לקבלת אישור...

ברור לך שהמוסך צריך לפנות בשמך ליבואן שיפנה בשמך ליצרן שיתן לך מיכל. היצרן לא ידבר איתך בחיים. תשובת שירות לקוחות לובינסקי תמוהה .

התירוץ עם "איחור" בק"מ הוא כרגיל סתם תירוץ. הרכב מטופל יופי. כל 20 ק"מ בין הטיפולים זה לפי הגדרת היצרן למזג אויר קשה (30 אלף למזג אויר אירופאי)  וממילא אין בלאי למיכל אוריאה בין טיפולים. כמו מיכל דלק : ממלאים כשזה מתרוקן וממשיכים לסוע. אין טיפול מעבר לזה. לא משהו שהמוסך יבצע .

הם שוב בשיטת מצליח. ממש מבישה ההתנהלות הזו.

לפני שעתיים, matansab כתב:


היכן נמצא החלק המדובר? 
האם אפשר הפניה למקור?


 

מתן ,זה עוזר ?

אתה רואה בלוח את הגליל השחור הגדול ? זה לא זה ! זה הבינוני באמצע שנמצא לידו.

https://www.peugeotforums.com/threads/p20e8-fault-code-and-urea-tank.327132/post-2330753

 

20210318_124401-jpg.92729

 

16160715404923621677845290773802-jpg.927

רק שתדע : לא תמיד המשאבת אוריאה היא זה שכשלה. לדוגמא:

נגד חימום לא עובד:  תקלה

אטם בלוי ואז אוריאה נזלה על לוח אם ואכלה מגעים:  תקלה

ממסר בין 12V ללוח התפגר: תקלה.

בקיצור: מוי כייף

מתן: אני מציע לך לכתוב לוואטסאפ של היוטיובר הזה : שלח לו את הלוח. 300 אירו עם שנתיים אחריות.

 

ועוד וידאו נחמד על מיכל מנוסר . הבחור קצת ספרדי אבל תבין:

 

 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהתקלה היא חוסר בלחץ, האפשרויות מצטמצמות משמעותית.
אחרי כמעט 10 אלף ק"מ של התעלמות מוחלטת מהתקלה (הייתה הולכת ובאה, ככה שהקאונטר היה כל הזמן מתאפס, לבד! בלי שום התערבות מצידי. המינימום שהגיע אי פעם הוא 450 ק"מ.)
החלטתי להוריד את המיכל ולנסות להבין מה כואב לו. חשבתי שאולי יעזור אם ננקה לו את המעברים שבטח יהיו סתומים מהתמצקות של אוריאה.
לצערי ולהפתעתי, הצד של הלוח היה נקי לחלוטין. הסרתי כמה רכיבים כדי לראות את הצנרת מבפנים והכל היה פשוט מבריק.
בכל זאת דחפתי קצת מים חמימים עם מזרק לכל פתח שמצאתי.
הנעתי את האוטו ללא תקלה דולקת. משמע לא ייצרתי שום תקלה בעצמי, שזה לבדו שימח אותי.
אבל אחרי נסיעה קצרה שוב נדלקה תקלה, אבל ללא  קאונטר. ונעלמה, ושוב חזרה.
עושה רושם שיש לי זמן, בינתיים מכרתי את מיכל האוריאה שקניתי לעצמי.
אני אזמין את המנוע המדובר ונראה אם הוא עוזר.
תודה על ההפניות, עזרת מאוד!

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...