Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

הבנתי שאתה מחפש סורק אבל זה  לטפל בסימפטום ולא בבעיה. בסוף תשבר ותבטל את כל המערכת. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 3 דקות, save כתב:

הבנתי שאתה מחפש סורק אבל זה  לטפל בסימפטום ולא בבעיה. בסוף תשבר ותבטל את כל המערכת. 

כן לפחות עד שהחלק יגיע לארץ במקום ללכת למורשה לבטל תקלה אני יבטל בעצמי עד שיגיע החלק והם ירכיבו לי יש לך להמליץ על מתאם נחמד מהארץ .?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אני לא מעודכן במתאמים איכותיים עדכנים (שלי איכותי - אבל לא זמין כעת).  בכל מקרה - לדעתי אין איכותיים בארץ בכל מקרה.

עריכה אחרונה על ידי dani666
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.8.2022 בשעה 15:41, save כתב:

הבנתי שאתה מחפש סורק אבל זה  לטפל בסימפטום ולא בבעיה. בסוף תשבר ותבטל את כל המערכת. 

למה קראת לזה להישבר 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי לאנשים במיכל השני ,שלישי נשבר לתקן מכיסם ופשוט מבטלים מיכל אוריאה במחשב לתמיד. מזהמים בכיף אבלי ותר זול ופחות כאבי ראש . 

יוצא שמערכת הטיהור הזו השיגה אפקט הפוך. 

עריכה אחרונה על ידי save
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

 

כוחינו באחדותינו😀

עדכון לבעלי פיג'ו וסיטרואן בפרשת מיכל האוריאה: היצרן לקח אחריות!

 

 

 

שלום לכל מי שפנו אלינו בנושא תקלות האוריאה בדגמי פיג'ו וסיטרואן.

בהמשך לכתבה שפרסמנו, ולקראת כתבה נוספת שתפורסם בקרוב, הודיעה לנו יבואנית פיג'ו וסיטרואן לישראל שיצרנית הרכב לקחה אחריות על התקלה והיא תתקן על חשבונה את כל התקלות (בכפוף לתנאים שונים).

לדברי היבואנית: "כל מי שפנה אלינו ועומד בתנאים – טופל על חשבון היצרנית".

להצהרה הזאת יש כמה משמעויות. ראשית לכל – כל מי ששילם עד כה מכספו תמורת תיקונים (כולל אצל היבואנית) – יהיה ככל הנראה זכאי לפיצוי וכספים שהוא או היא שילמו יוחזרו (בכפוף לעמידה בתנאים).

שנית – מי שעדיין סובל מתקלה צריך לגשת לאחד ממוסכי הרשת של חברת דוד לובינסקי (יבואנית פיג'ו-סיטרואן) ושם אמור לקבל תיקון על חשבון יצרנית הרכב.

 

לצורך הכתבה, על מנת לוודא שהפרטים שקיבלנו מן היבואנית נכונים – אנחנו מבקשים מכל מי שפנה אל היבואנית (למוסך מרכזי או אל מוסך רשת של היבואנית) והתקלה אצלו לא תוקנה על חשבון היצרנית – להשיב לנו במייל נפרד ולפרט:

1.      מתי פנית למוסך של היבואן?

2.      כמה כסף הוצאת מכיסך לתיקון?

3.      האם התקלה עדיין קיימת?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסוי חברתי מעניין. אני בטוח שהשטן בכוכביות . אני אדליק את הנורית מחר ואגש לאחד ממוסכי הרשת. אני בטוח שזה יהיה מבדר. 

 

 התקשרתי למוסך יבואן בראש העין. הקראתי לו קוד תקלה . אמרו שאין החלטה גורפת. יעשו בדיקת סורק תקלות. עלותה ₪351 . ורק אז יתקשרו ליבואן לראות אם אני עומד בתנאי אחריות. לא קיבלו שום הנחייה בחודש האחרון.  גם אין לו מיכלים זמינים.   "יש מקום פנוי אחרי סוכות. לקבוע לך ?"

הייתי בסיפור הזה

בקיצור : לדעתי בזבוז סולר לסוע לשם.

 

פניתי לשירות לקוחות לובינסקי במייל לשאול למי שולחים החשבונית. לא תולה בזה תקווה. 

בנתיים מזהם בכיף...

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, save כתב:

גם אין לו מיכלים זמינים

מישהו שאני מכיר קנה את האחרון.

 

מאמין שיבקשו היסטוריה מוכחת במורשה, או פלט דיאגנוסטיקה כדי לראות שאכן עמד בתנאי הבדיקה לפי הוראות היצרן (שמבקש להתחבר אונליין בתהליך למחשב דיאגנוסטיקה)

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרו אלי משירות לקוחות לובינסקי. באמת בחורה נחמדה. להלן תקציר השיחה

1. מי ששילם בעבר עבור תיקון מיכל מחוץ לרשת היבואן : אין החזר.

2. מי ששילם בעבר עבור תיקון בתוך הרשת : לא שאלתי.

3. מי שיגיע עם נורית תקלה מתאימה מחר למוסכי הרשת - יעבור בדיקה ואם המיכל דפוק כנדרש והמחלקה הטכנית אישרה , תהיה השתתפות מסויימת של היבואן (אבל לא 100% לדבריה ). היא לא ידעה להגיד כמה השתתפות.

בקיצור : ייתכן שכל המאמץ לא כלכלי ורב הנסתר על הגלוי. מי מוכן לשרוף קצת סולר לטובת הנושא , כי כרגע אין תורים פנויים . אולי במוסך בעכו.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
בתאריך 20.9.2022 בשעה 11:04, save כתב:

חזרו אלי משירות לקוחות לובינסקי. באמת בחורה נחמדה. להלן תקציר השיחה

1. מי ששילם בעבר עבור תיקון מיכל מחוץ לרשת היבואן : אין החזר.

2. מי ששילם בעבר עבור תיקון בתוך הרשת : לא שאלתי.

3. מי שיגיע עם נורית תקלה מתאימה מחר למוסכי הרשת - יעבור בדיקה ואם המיכל דפוק כנדרש והמחלקה הטכנית אישרה , תהיה השתתפות מסויימת של היבואן (אבל לא 100% לדבריה ). היא לא ידעה להגיד כמה השתתפות.

בקיצור : ייתכן שכל המאמץ לא כלכלי ורב הנסתר על הגלוי. מי מוכן לשרוף קצת סולר לטובת הנושא , כי כרגע אין תורים פנויים . אולי במוסך בעכו.

 

 

 

 

גם אצלי יש תקלה בגזי פליטה (כבר פעמים, פעם הראשונה בתקופת האחריות). מדובר בפזיו 3008 דיזל 2018 (67000 קמ), מהתחלה רכב היה מטופל במוסך המרכזי של החברה. אתמול חזרתי ממוסך בראשל"ז עם הצעה של השתתפות של 50% בתיקון(החלפת מיכל, חלק שלי 3200 שח, כולל מע"מ), עדיין לא החלטתי האם כדאי לקחת את הצעה, מה אתם חושבים, האם לאור תביעה ייצוגית נגד החברה, כדאי לפנות לשרות הלקוחות שלהם(לא מצליח לאתר מייל של הנהלת החברה) ולדרוש השתתפות מלאה.

  עוד בעיה בנושא זה, תקלה בגזי פליטה בא ונעלמת ומופיעה שוב אחרי שבוע, שבועיים, אחר כך שוב נעלמת ושוב מופיעה,  אולי זה בכלל כשל באלקטרוניקה ולא בעיה במיכל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי : שלם ₪3200. 

איך אתה יודע שיש בעיה בגזי פליטה ? מהתצוגה ברדיו ? אם כן : זו הודעה רגילה בזמן שמיכל אוריאה פגום. או מיכל fap או חיישן nox. 

פנה לשרות לקוחות [email protected]

. הם כנראה יתחמקו ואז שמור את החשבונית על התיקון לתביעה הייצוגית. תוכל להגיש את החשבונית אז וכנראה יהיה פיצוי (חלקי ). 

 

אני יכול לעדכן שאצלי הוחלף מיכל מספר 2. שרד 80K. שיא אישי. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, save כתב:

איך אתה יודע שיש בעיה בגזי פליטה ? מהתצוגה ברדיו ? אם כן : זו הודעה רגילה בזמן שמיכל אוריאה שבור. או מיכל fap או חיישן nox. 

פנה לשרות לקוחות [email protected]

. הם יתחמקו ואז שמור את החשבונית על התיקון . לתביעה הייצוגית. 

 

 

לפני כשבועיים, הופיעה הודעה "יש לך תקלה בגזי פליטה לא תתאפשר התנעה בעוד 1100 ק"מ), ההודעה הנ"ל הופיעה פעם אחד ונעלמה, האם לדעתכך, הספירה פנימית נמשכת ובעוד נניח 900 ק"מ היא יכולה להופיע שוב עם אתראה שנשארו לי רק 200 ק"מ נסיעה או שבדרך כלל זה לא קורה(קרי, אני צריך לראות את ספירת ק"מ מופיע כל פעם על הצג הרכב)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהה זה ... זה פרפורי גסיסה של מיכל אוריאה. המערכת לפעמים עובדת. אז המונה באמת חוזר ל 1100 . אל תדאג , יבוא יום וזה ידלק קבוע, כל נסיעה עד שתהיה דממה ..זה מוות איטי ומייסר. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הבנתי שיש פקק חדש עם נשם למיכל אוריאה שפותר כמעט לחלוטין את התקלה. עם הפקק הזה המיכל בעצם לא אטום לגמרי אז המשאבה פחות מתאמצת ונוטה לחיים ארוכים יותר.

שווה לבדוק.

מק"ט 1631999880

Cap reservoir adblue berlingo c3 c4 c5 208 308 a1631999880 | eBay

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הפקק החדש עם המיכל השני שלי. לא עזר הרבה. גם המיכל הזה התפגר.  אם הפתרון היה פקק תאמין לי המצב היה דבש. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...