Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

במנוע 2.0 זה 1.4 ליטר

במנוע 1.6 זה 1.1 ליטר

  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, nit_zan כתב:

הבנתי  שאפשר לבטל את כל האתראות האלה וה"איום בהשבתה" בצריבת תוכנת ניהול מנוע שעלותה 2000 ש"ח+-

אפשר. 

 

אבל לדוגמא האוטו שלי עם כל המערכות האלו יכול לעמוד מונע בחניון סגור ולא מריחים שום ריח.

 

יצא לי שבוע שעבר להמתין שעה ליד רכב דיזל שעבר כנראה הסרה של כל הדברים האלו ועמד מונע כל הזמן, זה מסריח ומזהם ביותר. יצאתי משם עם תחושת הקאה וכאב ראש. אז להעיף את כל זה, זה לא הכי נחמד. 

  • רעיון טוב! 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Buki כתב:

אפשר. 

יצא לי שבוע שעבר להמתין שעה ליד רכב דיזל שעבר כנראה הסרה של כל הדברים האלו ועמד מונע כל הזמן, זה מסריח ומזהם ביותר. יצאתי משם עם תחושת הקאה וכאב ראש. אז להעיף את כל זה, זה לא הכי נחמד. 

צודק 

לא שאני בעד

גם אני מעדיף סביבה נקיה ופחות מזוהמת ואישית לא הייתי מבטל DPF ואוריאה(שלמזלי אין אצלי) אלא רק כמוצא אחרון כשכלו כל הקיצים 

אנשים מחזיקים רכבי BLUE למינהם וצריכים לספוג החלפת מיכל אחד ויותר וויכוחים עם היבואן.

זה כאב ראש ונזק לא קטן שלא לדבר על הדדליין לחוסר יכולת להניע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מצטרף לדיון אולי אוכל ללמוד דבר או 2 😊

פיגו 3008 שנת 2017, דיזל כמובן.

לפני כחודשיים נדלקה לי נורת מנוע, במוסך נאמר כי מדובר בנזילה ממזרק האוריאה.

איפסו לי את התקלה שנעלמה עד אתמול.

אתמול בנסיעה ראיתי שיוצא עשן לבן מהאגזוז במהלך נסיעה, מתאר לעצמי שמדובר בתהליך הרגנרציה.

לאחר כמה דק נדלה לי מנורת מנוע ותקלת גזי פליטה, ללא הגבלת ק"מ.

 

שיצאתי מהרכב הסתכלתי על האגזוז שהיה כולו לבן וראיתי טיפה נוזל לבן שיוצא מהאגזוז.

 

תיאור התקלה מתאים לנזילה ממזרק האוריאה?

אשמח למידע

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לצלם מתחת לאוטו (במרכז האגזוז)  עם הטלפון אם תראה התגבשות מלח איפה שהוא על צינור הפליטה: זה מזרק תקול. עלותו באירופה  כ 100-150 אירו.

או מסין 100-150 ש"ח.

לא ניסו לנקות אותו קודם במוסך ? יש מכשיר אולטראסוני לניקיון.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

20230217_084955.heic20230217_084955.heic

בתאריך 16.2.2023 בשעה 04:44, save כתב:

אתה יכול לצלם מתחת לאוטו (במרכז האגזוז)  עם הטלפון אם תראה התגבשות מלח איפה שהוא על צינור הפליטה: זה מזרק תקול. עלותו באירופה  כ 100-150 אירו.

או מסין 100-150 ש"ח.

לא ניסו לנקות אותו קודם במוסך ? יש מכשיר אולטראסוני לניקיון.

האמת שלא הוצע לי ניקוי, יש סיכוי שזה יעזור?

היום קפצה לי התראה על הגבלת קילומטר אז כנראה שאצטרך להגיב מהר יותר.

יש לי אפשרות לרכוש את המזרק מקורי בארץ ב 750 ש"ח.

מצרף תמונה

20230217_084955.heic

עריכה אחרונה על ידי idanva7
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל WTF אתה מעלה קבצים בפורמט .heic :unsure:, רובנו לא נתעסק בלנסות לפתוח.
אבל אני לא זקוק לתמונות, אלא אשאל אותך אחרת, יש לך סורק נורמלי מעבר לידיים טובות וכישורים טכניים ?
אם כבר הגעת ל"ספירה לאחור" סימן שאתה בסטייג' לפני אי יכולת הנעה בזמן הקרוב, אז להחליף מזרק זה לא מספיק, צריך לרסט את כל המערכת דרך מכשיר דיאגנוסטיקה נורמלי. ייקח עוד כמה שנים עד שאנשים בפורום רכב (היתר אבוד) יבינו שתיאור תקלה לא יעזור, צריך לראות קודים במערכת, ולהכיר פרוטוקולים של איך לשלול/לאשש דברים.
דוגמית מרשימת קודים:

2023-02-17_11-05-55.thumb.png.6fa8d3c5a16f3de3f8d654c6a50e8d92.png

למתקדמים, צד ימין "priority" זה מחזור דגימה רציף לפני שנוצר DTC או MIL במערכת, לכן התסכול בין לקוחות/מוסך לא פעם, חושבים שתוקן, אבל בפועל צריך לנסוע לפחות 40-50 ק"מ כדי להיות בטוח שאכן הצליחו לתקן.

ומי אמר שזה רק מזרק ? אתה יודע עוד כמה "רכיבים" במערכת המזורגגת הזאת שיכולים להתקלקל בו זמנית או אחד אחרי שניה ??
מכוון שברור שיש פה נזילה, מצרף לך פרוטוקול רשמי לאיבחון, שלח פרטי לסיסמה
https://mega.nz/file/K0oxWBqC#jtGwjvhAY6cVuP6r2ZJz-Ay8Xwr4yP5cJAiQ-xCKyB4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

רובנו לא נתעסק בלנסות לפתוח

למה לה? זה לא קשה...😁

רואים סימני אוריאה סביב פתח האגזוז.

IMG_20230217_184122.thumb.jpg.de422055c859b18aab9f28332a9790a4.jpg

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום דבר לא קשה, יש הרבה ממירי קובץ מ-.heic to .png' אבל למה להשתמש בפורמט כזה לא פופולרי ???
ומניסיוני הרב, כל הצילום הזה לא אומר כלום, חוץ מזה שיש דליפה, אבל חשוב להבין, האם רק המזרק לא תקין, אולי בכלל לא יושב טוב, בגלל זה צירפתי רק בשבילו פרוטוקול רשמי, זה רק שלב אחד מתוך 7

2023-02-17_18-48-05.thumb.png.8144610a8004263b2749ba1d125bf949.png

 

עדיין בלי סורק נורמלי זה לא יעזור.
ומי שרוצה לדעת נתונים על מזרק.

2023-02-17_18-56-03.thumb.png.996c11461ab576fa5cc1b3c7cb8f116b.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

קודם כל WTF אתה מעלה קבצים בפורמט .heic :unsure:, רובנו לא נתעסק בלנסות לפתוח.
אבל אני לא זקוק לתמונות, אלא אשאל אותך אחרת, יש לך סורק נורמלי מעבר לידיים טובות וכישורים טכניים ?
אם כבר הגעת ל"ספירה לאחור" סימן שאתה בסטייג' לפני אי יכולת הנעה בזמן הקרוב, אז להחליף מזרק זה לא מספיק, צריך לרסט את כל המערכת דרך מכשיר דיאגנוסטיקה נורמלי. ייקח עוד כמה שנים עד שאנשים בפורום רכב (היתר אבוד) יבינו שתיאור תקלה לא יעזור, צריך לראות קודים במערכת, ולהכיר פרוטוקולים של איך לשלול/לאשש דברים.
דוגמית מרשימת קודים:

2023-02-17_11-05-55.thumb.png.6fa8d3c5a16f3de3f8d654c6a50e8d92.png

למתקדמים, צד ימין "priority" זה מחזור דגימה רציף לפני שנוצר DTC או MIL במערכת, לכן התסכול בין לקוחות/מוסך לא פעם, חושבים שתוקן, אבל בפועל צריך לנסוע לפחות 40-50 ק"מ כדי להיות בטוח שאכן הצליחו לתקן.

ומי אמר שזה רק מזרק ? אתה יודע עוד כמה "רכיבים" במערכת המזורגגת הזאת שיכולים להתקלקל בו זמנית או אחד אחרי שניה ??
מכוון שברור שיש פה נזילה, מצרף לך פרוטוקול רשמי לאיבחון, שלח פרטי לסיסמה
https://mega.nz/file/K0oxWBqC#jtGwjvhAY6cVuP6r2ZJz-Ay8Xwr4yP5cJAiQ-xCKyB4

האמת, העלתי את הקובץ דרך הסלולארי, לא ברור למה הוא בחר להמיר את זה לפורמט ההזוי הזה.

אין לי OBD2 נגיש לצערי, בנוגע לקודים של התקלה אז הייתי במוסך והיו 3 קודים שקצו, לצערי לא נתנו לי לצלם
אחד מהם היה P16EA כמעט באופן ודאי (ניסתי לצלם את הקודים אבל התמונה יצאה באיכות גרועה אז קשה לראות) - אצרף בכל מקרה, לפי מה שאני צריך לראות הכל סביב חיישן ה DeNOx
אך עם זאת הבחור במוסך המרכזי שעשה דיאגנוזה טען שזה מזרק נוזל.

רציתי לשאול, במידה ואכן מדובר במזרק, ההחלפה שלו נגישה?  צריך לפרק את הפלסטיק בשביל להגיע אליו? אפשר להסתדר בלי ליפט?
ותודה לכולם, מעריך מאוד

image.thumb.jpeg.cf73999e6bb0f413a102b89c47b0cb83.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חייב DIAGBOX של יצרן, אבל גם לא משהו פשוט שרק יודע לקרוא ולמחוק קודים, ואם תצליח להתארגן על אחד כזה, חשוב לבחור מחשב מנוע שלך EDC17C60, ותחת "SPECIAL FUNCTION" חייבים לאתחל את מערכת DENOX.
בטוח שיש אנשים שמסוגלים לעשות את זה בלי ליפט, אבל שוב פעם, אם לא יהיה איתך ציוד דיאגנוסטיקה זה לא שווה כלום !
דרך אגב הרכב שלך יותר מזהם מרכב EURO 4, זאת הסכנה של SCR, בריחת אמוניה

 

2023-02-18_11-26-20.png.278cf61dc5c1dfe656b91e0d34fc0f60.png

 

אני רואה שאתה גם פוזל לביטול, 600 ש"ח זה "אולי" בני דודים, רק על הדרך יבטלו הכל במחשב מנוע, וכל מני אזהרות חשובות בתפקוד מנוע, ממליץ לך להתייעץ עם מוסך שמבין בצרפתיות או לפחות מה הפתרונות הנורמליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...