Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

לפני 5 שעות, TZR84 כתב:

הבנתי שיש פקק חדש עם נשם למיכל אוריאה שפותר כמעט לחלוטין את התקלה. עם הפקק הזה המיכל בעצם לא אטום לגמרי אז המשאבה פחות מתאמצת ונוטה לחיים ארוכים יותר.

שווה לבדוק.

מק"ט 1631999880

Cap reservoir adblue berlingo c3 c4 c5 208 308 a1631999880 | eBay

אני יודע שבזמנו היה ריקול על הפקק מילוי אוריאה למק"ט חדש:1631999980, המק"ט החדש הזה זה משהו שיצא בזמן האחרון?

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סובל מבעיה דומה. 3008 דיזל. הרכב באחריות עם 30k ללא הודעה על נשארו לך....מניח שזה אוראה. לדעתי הבעיה נובעת מהתגבשות האוראה מה שגורם לסתימת המשאבה. אני פותח את הפקק בכל תדלוק בכדי לאפשר למיכל להתאורר. לדעתי זה כוסות רוח. לא יאמן שהם לא מוצאים לזה פתרון תשתיתי וצריך לתת לרכב אחריות לייף טיים לסוג הזה של הבעיה. לא יתכן שרכב יהיה עם גרזן על הצוואר שבכל רגע זה יכול לקרות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור, אז יש סיכוי שזה לא המיכל הזה הפעם. יש מגוון תקלות שמדליקות נורית אוריאה ללא מונה .

כנס למוסך לובינסקי. אולי זה רק חיישן סורר... למזלך הרכב באחריות. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה לפתוח פה..

אבל אצלי 142,000 ק"מ ללא תקלות.

יש פה עניין של תכנון לקוי שגורם לתקלה עם אלמנט של מזל (חוסר מזל, תלוי איך מסתכלים)

  • מעניין 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסביר יותר לגבי הפקק. אתה אולי חושב שהפקק הכחול הוא מקור האויר היחידי למיכל אבל אם תפרק מיכל תגלה עוד שני פקקים קבועים צהובים . זה פקק פטריה. שניהם מכניסים אויר דרך חריר יעודי . בתנאי דרך קופצניים גם שם תתכן קריסטליזציה . לכן מומלץ לנקות אותם בטיפול השנתי. אני מתעצל ופשוט קודח בפקק הכחול. 

16699785885303491069795787827862.jpg

16699787135948087131117258223924.jpg

16699790496334957668890380794890.jpg

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

הגיע תורי. פיקאסו 2014, 102,000 ק"מ, מיכל שני ברכב הזה, הוחלף אצל הבעלים הקודם.

נורת אוריאה עם הודעת Emissions fault.

בחיבור למחשב מופיעה תקלה P20e8, Urea fluid pressure too low.

מה קורה אם מתעלמים מהנורה?

 

 

עריכה אחרונה על ידי TDI
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מצד שני - ניתן למחוק את התקלה, ולהמשיך ליסוע.  התקלה תחזור (אם היא אמיתית.  בפעם האחרונה שקרה אצלי [208 דיזל]  אחרי מספר איפוסים היא נעלמה.  כנראה מילוי יתר של מיכל האוריאה) ואז מאפסים שוב וחוזר חלילה.

 

וכמו שכתבתי - האם מלאת אוריאה לאחרונה.  ואם כן, האם מלאת הרבה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילאתי לפני 10,000 ק"מ.

אין ספירה לאחור.

התקלה מופיעה ונעלמת מעצמה.

 

עריכה: זהו מיכל שלישי ברכב. בוצעו 2 החלפות.

 

עריכה אחרונה על ידי TDI
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ותתייאש מהאוטו ותרצה לזרוק, אשמח לאמץ. העברת בעלות עליי.

  • מצחיק 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכיוון הוא לגרום לתקלה הזו לא להופיע יותר.

זה יקח קצת זמן, לכן שאלתי אם ניתן להמשיך לנסוע עם התקלה הזו או שזה גורם נזק.

 

לעיתים מופיעה רק נורת אוריאה, לעיתים מצטרפת גם נורת צ'ק אינג'ן, ולעיתים שתיהן נעלמות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להמשיך לסוע. אלה כמובן סימני הגסיסה. קרא כמה דפים לפני ההודעה שלך. אתה כנראה מזהם את הסביבה. אין נזק לרכב. 

כשהמיכל ימות סופית הנורה לא תעלם. זה יכול לקחת זמן. שאלה נוספת זה כמובן הטסט השנתי. מה יקרה אם הנורית תקפוץ בזמן הטסט. 

מומלץ לפני הנעת הרכב להקיש שלוש פעמים על הדשבורד. שמעתי שזה עוזר. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי save
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה זמן לא ביקרתי כאן...
הרכב (208 1.6 משנת 2016 141,300 ק"מ על השעון)החליט שלא קיבל מספיק יחס בחצי שנה האחרונה מהחלפת המזרק והדליק נורת מנוע עם סימן קריאה  ונורת SERVICE לחיזוק.

בביקור במוסך (הראשון שמצאתי עם מחשב) קפצו 4 תקלות:

P1434-96, P1435-00,P20F6-00,P20E8-00

המוסך הציע לבטל את המערכת בכ2500 ש"ח לא כולל מע"מ (אופציה שכולנו מתחבטים בה ומשום מה לא מוציאים לפועל) או לצלול יותר לעומק (בתשלום) ולתת הצעה לתיקון.

 

ה2 הראשונות קשורות למיכל ולנוזל הFAP , יכול להיות שהוא פשוט עומד להגמר ונדרש להחליף שקית לחדשה? איך מוודאים זאת?

בקשר ל2 האחרונות, מהמייל האחרון של TheCar אני מבין שאחריות מורחבת אין ושמתגבשת תביעה ייצוגית על זה.

 

בנוסף, אודה להמלצה על מוסך דובר צרפתית באיזור ראש העין/פתח תקווה, לצערי מוסך גבע כבר לא אופציה לתיקון מבחינתי.

 

photo_5861644634437040592_y.jpg

photo_5861644634437040593_y.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...