Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

האם ידוע לכם אם מתנהלת תביעה ייצוגית נגד לובינסקי? אם כן, מיהו עורך הדין? מניח שככל שיהיו יותר מצטרפים לתביעה סיכוי קבלת השיפוי גבוה יותר.
אצלי ברכב זו הפעם השניה של התקלה, וכתוצאה, החלפת מיכל אוריה פעם שניה.
היבואן משתתף ב-55%, וגם אחרי ההשתתפות, עלות התיקון על חשבוני היא 5900 ש"ח. כולל המיכל, החלפת המיכל, ושחרור לחצים. 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעתיים, אהודפ כתב:

היבואן משתתף ב-55%, וגם אחרי ההשתתפות, עלות התיקון על חשבוני היא 5900 ש"ח. כולל המיכל, החלפת המיכל, ושחרור לחצים. 

זאת אומרת המחיר המלא ללא השתתפות הוא 13 אלף שקל?

 

אתה בטוח? איזה אוטו?

ב 2021 שילמתי 4700 ש"ח על החלפת מיכל אוריאה בברלינגו, לאחר הנחה של 15% ועם 0% השתתפות. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, Buki כתב:

זאת אומרת המחיר המלא ללא השתתפות הוא 13 אלף שקל?

 

אתה בטוח? איזה אוטו?

ב 2021 שילמתי 4700 ש"ח על החלפת מיכל אוריאה בברלינגו, לאחר הנחה של 15% ועם 0% השתתפות. 

אם כן יכול להיות שזה השטיק של היבואן,

מוציא רכב תקול,

ועושה יעני השתתפות של 50% כשאתה משלם 100 אחוז על התקלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה המחיר לפיקאסו

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, אהודפ כתב:
האם ידוע לכם אם מתנהלת תביעה ייצוגית נגד לובינסקי? אם כן, מיהו עורך הדין? מניח שככל שיהיו יותר מצטרפים לתביעה סיכוי קבלת השיפוי גבוה יותר.
אצלי ברכב זו הפעם השניה של התקלה, וכתוצאה, החלפת מיכל אוריה פעם שניה.
היבואן משתתף ב-55%, וגם אחרי ההשתתפות, עלות התיקון על חשבוני היא 5900 ש"ח. כולל המיכל, החלפת המיכל, ושחרור לחצים. 

אני מכיר מישהו שאיים בתביעה וקיבל 90 אחוז הנחה על העבודה והמיכל החדש בברלינגו 

אני חושב שהייתה תביעה יצוגית ונראה לי גם הציפו את זה פה באחד העמודים בשרשור, לא יודע איפה זה עומד

תנסה לצרוח עליהם בטלפון

לפני 4 שעות, Buki כתב:

זאת אומרת המחיר המלא ללא השתתפות הוא 13 אלף שקל?

 

אתה בטוח? איזה אוטו?

ב 2021 שילמתי 4700 ש"ח על החלפת מיכל אוריאה בברלינגו, לאחר הנחה של 15% ועם 0% השתתפות. 

כן, זה המחיר שגם הציעו לברלינגו דור 3 2018 למכר שלי לדבריו

=

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, CiUiK כתב:

כן, זה המחיר שגם הציעו לברלינגו דור 3 2018 למכר שלי לדבריו

מה 13 אלף שקל? גם שלי ברלינגו דור 3 וזה עלה 4700 לפני שנתיים...

 

התייקרות יפה...

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Buki כתב:

מה 13 אלף שקל? גם שלי ברלינגו דור 3 וזה עלה 4700 לפני שנתיים...

 

התייקרות יפה...

 

 

 

 

אותו טריק, אמרו לו 13-14 אלף העבודה והמיכל ושהם ישתתפו איתו כביכול ואז המחיר ירד לכמה אלפים בודדים, נדמה לי כמו שהבחור פה אמר בסביבות ה 4

הוא איים בתביעה והתייעץ עם עורך דין ולאחר מכן הם חזרו בעצמם ומימנו לו כמעט הכל 

ההתייקרות פה דומה למבצעים בחנויות, מעלים את המחיר ב50 אחוז ואז נותנים מבצע של 50 אחוז הנחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי.

אם כך זו דרך ישירה לביטול המערכת הזו שהרבה עושים היום. יש כבר לא מעט מכוניות עם המערכת שיצאו מכל "מטריית" ההשתתפות ואם במחיר 4000-5000 ש"ח אנשים עוד היו מתלבטים אם לתקן או לבטל, במחיר 13.000 ש"ח אף אחד לא יתלבט.

 

חבל שזה המצב. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים אותך בנעליים שלהם ותבין שהם לא ישלמו עכשיו לכל אחד שיש לו צרפתיה עם מיכל אוריאה 

זה עשרות אלפי כלים, הם היו חייבים למצוא דרך להתחמק מזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשאלו את @איציק נ. איך הוא התחמק מזה. ב-2 רכבים שונים הוא נתקל בתקלה. את שניהם תיקן

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שיש רק איציק אחד והמון אנשים שביטלו את המערכת אחרי התקלה הראשונה שלא קיבלו עליה השתתפות משמעותית במחיר התיקון.

 

אני זוכר ששמת בשירשור אחר  מסמך עדכני שמדבר על אחוזי ההשתתפות שקטנים ככל שהאוטו מתיישן ואחרי 210 אלף ק"מ או 7 שנים אין השתתפות בשום מצב. 

 

 

יש כבר הרבה ברלינגו ו C4 פיקאסו שעברו את זה, ואני לא רואה מצב שמישהו עם אוטו ששווה נגיד 40 אלף משלם  13 על מיכל אוראיה. ילכו ויבטלו את המערכת, זה עולה כ 2000 ש"ח ממש שאני שמעתי. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חכה שהם ישמעו שמיכל עולה כל כך הרבה.

הם גם יעלו את המחיר.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכיוון של איציק הוא כמעט נכון. אף נהג שפוי לא יתחיל לפרק מיכל , למצוא איזה קבל דפוק ואז להחזיר ולקרוא עם סורק תקלות את התקלה הבאה.

אם היתה מעבדה פרטית שמקבלת את הלוח ומתקנת אותו במחיר שפוי (עלות הרכיבים זולה) אז זה היה מצויין (סטרטאפ) . משהו כמו 120 ש"ח עלות בדיקה + 400 ש"ח לתיקון לוח אם של מיכל אוריאה (רוב התקלות הן בלוח )

כרגע, כפי שהדברים פה : היבואן דוחף את הנהגים לעשן את כולנו לדעת (לבטל מערכת כליל).

עריכה אחרונה על ידי save
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, save כתב:

הכיוון של איציק הוא כמעט נכון. אף נהג שפוי לא יתחיל לפרק מיכל , למצוא איזה קבל דפוק ואז להחזיר ולקרוא עם סורק תקלות את התקלה הבאה.

אם היתה מעבדה פרטית שמקבלת את הלוח ומתקנת אותו במחיר שפוי (עלות הרכיבים זולה) אז זה היה מצויין (סטרטאפ) . משהו כמו 120 ש"ח עלות בדיקה + 400 ש"ח לתיקון לוח אם של מיכל אוריאה (רוב התקלות הן בלוח )

כרגע, כפי שהדברים פה : היבואן דוחף את הנהגים לעשן את כולנו לדעת (לבטל מערכת כליל).

האחריות להיות מסוגל לתת שירות במחיר שפוי ללקוחות בתיקון מערכת שנדרשת מבחינה רגולטורית צריכה להיות על היבואן והרגולטור צריך שיניים חזקות ומקצועיות לוודא שכך הדבר.

 

אבל אנחנו בישראל, איפה שהרגולטורים עשויים מהחומר שממנו עושים סחבות רצפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, save כתב:

 

אם היתה מעבדה פרטית שמקבלת את הלוח ומתקנת אותו במחיר שפוי (עלות הרכיבים זולה) אז זה היה מצויין (סטרטאפ) . משהו כמו 120 ש"ח עלות בדיקה + 400 ש"ח לתיקון לוח אם של מיכל אוריאה (רוב התקלות הן בלוח )

כרגע, כפי שהדברים פה : היבואן דוחף את הנהגים לעשן את כולנו לדעת (לבטל מערכת כליל).

רוב התקלות לא בלוח, הן במצוף ובחיישן טמפ על הלוח חימום.

 

צריך רק גאון אחד שכבר יש לו מעבדה ורוצה להרוויח עוד קליינטים, להציע את השירות הזה.

 

לפני 20 שנה לא ידעו לתקן כרטיס מכונת כביסה או מקרר, היו מחליפים.

עם הזמן הבינו שהתקלות לא אקוטיות, אלא מסתכמות ב 2-3 רכיבים של הספק כח הראשי של הכרטיס - וככה נולדה תעשיה שמתקנת את הכרטיסים במחירים שפויים. מכונות כביסה,  מקררים, מייבשים, מדיחי כלים וכו - מתקנים הכל.

 

אותו דבר צריך לקרות כאן. רק שמישהו ירים את הכפפה ויצטייד בכמה מיכלים משומשים מפירוק או כאלו שהוחלפו במוסכים, יחזיק מלאי בסיסי של כמה טרמיסטורים ונגדים - ויתחיל לצבור ניסיון ולעשות כסף. לא תהיה מיליונר מהמיכל הראשון אבל כל עוד אתה בלעדי בשוק אתה תצבור ניסיון בטיל.

עכשיו רק נשאר לך להיפטר מכל החאפרים שרצים בפייסבוק להציע ביטולים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...