Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

שמתי לב כי מדי פעם כאשר אני בולם וממש לקראת עצירה הטורים יורדים בצורה דרסטית והרכב מתחיל לרעוד ומיד הטורים עולים חזרה והרעידות נפסקות.

הואיל והרכב עדיין באחריות אני רוצה לדעת האם יש טעם ללכת למוסך ולברר, אודה לתשובת המומחים בפורום האם מדובר בתקלה ידועה.

פורסם

בס"ד

 

סימפטום ידוע של מצערת לא נקיה, תבקש/ תעשה ניקוי מצערת, בסבירות גבוהה מאוד שיפתור לך את הבעיה.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אכן כן, מצערת עם הרבה פיח שגורמת לתופעה של גמגום הרכב . הייתי במקרה דומה עם האימפרזה שלי וניקוי מצערת פתר את הבעיה.

פורסם
אכן כן, מצערת עם הרבה פיח שגורמת לתופעה של גמגום הרכב . הייתי במקרה דומה עם האימפרזה שלי וניקוי מצערת פתר את הבעיה.

 

תודה רבה, האם הסובארו שלך היא משנת 2013 ומעלה?

אני שואל מאחר וחיפוש בגוגל העלה שסובאו האריכה את תקופת האחריות בארצות הברית לעשר שנים למגוון רכבים והרכב שלי(שם נמכר עם מנוע 2.0) בינהם וזה בשל בעיה בתיבת ה cvt, אחת התקלות שהועלו היא "תחושה של עצירה ברכב גיר רגיל בהילוך ראשון מבלי ללחוץ על הקלאץ' ".

השאלה האם יש קשר או שבאמת מדובר בפיח על בית המצערת.

אציין כי מדובר ברכב שעבר כ 60 אלף קילומטר בלבד ולכן אני לא בטוח כי במספר כה נמוך של קילומטרים הספיק להצטבר הרבה פיח על בית המצערת.

מישהו שמע על תקלה כפי קרתה בחול על הרכבים מדגם זה בארץ?

פורסם

הם הוציאו על זה TSB (ריקול) בארה"ב - זו בעיה בממיר מומנט.

 

התופעה שפותח השרשור מתאר (וגם מורגשת אצלי - כנראה שאצטרך לנקות את המצערת בקרוב) נובעת ממצערת מפוייחת.

 

פרטי הודעת השירות שלהם:

 

NUMBER: 16-90-13

DATE: 01/06/14

 

APPLICABILITY: 2010-12 MY Legacy and Outback Models

Equipped with CVT Transmission

SUBJECT: Design Change to Lock-Up Type

Torque Converter

 

INTRODUCTION

This bulletin announces the availability of a countermeasure torque converter assembly to address

a customer concern of very low engine RPM when coming to a stop. The condition is similar to

coming to a stop in a manual transmission equipped vehicle without depressing the clutch pedal.

Thrust washer wear inside the torque converter can cause restriction of the oil passage used to bleed

off lock-up clutch application pressure. The result is either a delayed (momentary low engine rpm)

or no lock-up pressure release. The thrust washer has been changed from a solid bushing-type to a

needle bearing type.

COUNTERMEASURE IN PRODUCTION

The countermeasure torque converter was incorporated into production October 1, 2013 starting with

transmission #633208. Remanufactured CVT assemblies with a production date of 12/31/2013 or

later as indicated on the shipping container label include this revised torque converter.

PART INFORMATION

 

PART NUMBER DESCRIPTION QUANTITY

31100AB171 Torque Converter Assy. 1

806735290 Differential Side Seal (L/H) 1

806735300 Differential Side Seal (R/H) 1

28333SA000 Axle Shaft C-Clip 2

SOA635043 CVT Fluid (Quart) 4

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה קטנה.

גם אצלי יש תופעה כזו.

אבל לפי מה שרשמת, יש הבדל לא קטן, בין התעסקות עם מצערת מלוכלכת, לפירוק הגיר.

אנסה בימים הקרובים משהו אחר.

תכנות מחדש של המחשב. וגם בדיקת מע" הוואקום של הרכב.

היו פוסטים בחו"ל שבחלק מהמקרים זה פתר את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...