Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

"אין לי כח אליך" - אחלה תגובה.

פעם באה אל תתערב בכלל בדיון עם תשובות צולעות כאלה.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

עובדה שאתה היחיד שענה ב"אופן" חמקני...

לא שמעתי בעיות עם אופן הניסוח שלי אצל עונים אחרים.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם
איזה מצחיק אתה. עזוב אמור לא אמור, לא יודע אם זו עובדה, אם זה לא שינויים שנשמעים לאוזן בדיסק צרוב, הרי בכל מקרה האיכויות לא משהו בקבצי ה-mp3 שיש לנו היום (192, 128 kbps), האם ההבדל באמת מורגש?

(לגבי דיסק מקורי זה ברור וכבר נוכחתי ושמעתי שבהד יוניט עם 24 ביט שומעים טוב יותר).

ככה לא עונים, תלמד לענות יפה למי שמנסה לעזור לך.

בחזרה לנושא, בכל אופן אני חושב שההבדל ב192KBPS לא יורגש אבל ב256KBPS ומעלה כן יורגש לפי דעתי.

תנסה לשמוע בקלריון דיסק צרוב שיש בו שיר שקצב הדגימה שלו הוא 192KBPS ותנסה אחד של 320KBPS לדוגמא.

תקשיב טוב לשניהם ותחזור לכאן עם הממצאים.

:king:

פורסם

קודם כל, אין לי מושג למה נעלבת, כי לא זו היתה הכוונה.

להגיד לך שאתה מצחיק או אמור לא אמור - זה לא עלבון לפי דעתי, פשוט רציתי לכוון אותך לעניין כי סטית מהנושא.

שמעתי בכל האיכויות שציינת, אני לא מבין כל כך איך זה קשור לשאלות הפתיחה ששאלתי... אבל בכל זאת אני אענה לך כי שמעתי את האיכויות, היה הבדל מורגש רק ב-320 ששמעו חלק מדוייק ואיכותי, אפילו ב-192 הרגישו פאקים קטנים בסאונד (שלא לדבר על ה-128 שיש שירים ששמענו גרוע).

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

יכול להיות שהשירים שהורדת לא קודדו נכון, או שעברו קידוד מספר פעמים.

 

תוריד תוכנת קידוד ותקדד את אותו שיר במספר פעמים כאשר כל פעם בקצב KPS שונה.

 

צרוב את השירים הללו על דיסק ונסה לשמוע שוב, כך תדע ש128 הם אכן 128 ולא קודדו קודם משיר שהוקלט על 112 KPS וכו'.

פורסם

אם בא לך לפרט על תוכנות קידוד שונות אני אשמח. ואיך אני באמת יכול לדעת את האיכות האמיתית שבה הורד השיר...

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

אם תרצה, ישנה תוכנה שנקראת Free Rip

היא עושה את העבודה במהירות ובפשטות, ניתן להוריד מכאן: http://www.mgshareware.com/frmmain.shtml

 

 

אתה תוכל לדעת את איכות השיר האמיתית באמצעות תוכנות מתקדמות לעריכת סאונד, אבל זה לא חשוב.

 

תוריד את התוכנה הזאתי, באפשרויות שלה אתה יכול לקבוע את רמת הקידוד של השיר.

תקח דיסק שאתה מכיר, תבחר באותו שיר ותקודד אותו מספר פעמים באיכויות שונות.

מ128 ומעלה, אז תבחן את עצמך בשנית.

 

 

פשוט השירים שמורדים מהרשת עוברים קידוד ודחיסה כ"כ הרבה פעמים, שלעיתים שהאיכות לא קרובה למה שהנגן מציג כנכון.

פורסם

איך בדיוק אני בודק את האיכות דרך התכנה?

שלח לי ה"פ בבקשה.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם
הצחקתם אותי עם ה-24 ביט הזה. ב-99 אחוז מהמקרים גם במערכות ביתיות של 50000 ש"ח ומעלה ההבדל יהיה כמעט בלתי מורגש. (בדיסקים שהוקלטו ב-24 ביט כמובן, וכמה כבר יש כאלו?) ככה שבאוטו? נו באמת...

 

רוני

מהה??

 

אתה רוצה להגיד, שקומפקט של WADIA, MERIDIAN, CARY-AUDIO

נשמע בדיוק אותו הדבר כמו DVD של 299 ש"ח?

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

מה קשור דיוידי עכשיו?

תקרא את התרד שוב...הויכוח הוא על האיכות של מכשיר 1 ביט לעומת 24 ואיפה ישמעו טוב יותר דיסקים צרובים ואיפה ישמעו טוב יותר מקוריים, אם בא לך לספק תשבות לשאלות מהתרד הזה אני אשמח כי גם אני קצת מבולבל...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...