Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

אני כבר זמן מה מתכנן לעבור לגיפ או גיפון שישאר במשפחה.

מאחר ולא היה לי גיפ אף פעם אז אני זקוק להכוונה, מה כן ומה לא.

בגדול מה שחשוב לי זה 4X4 בשביל שבילי אפר וחצץ. לא משהו אקסטרים אבל עדיין נוח

בכביש מהיר ובעיר.

ההתלבטות קודם כל היא האם לקנות חדש מנילונים או להתפשר על יד2 בידיעה

שרכב חדש ינזק יותר מהר ויפסיד יותר מהערך שלו מאשר רכב יד 2 שזול יותר ולכן פחות

כואב על כל נזק.

אבל מהצד השני גיפ יד 2 ידרוש טיפולים יקרים כבר מההתחלה ויגרור להוצאות נוספות מעבר למחיר הנמוך.

אשמח להכוונה וייעוץ.

 

תקציב ישתנה בהתאם לבחירה, בין חדש ליד2.

פורסם

בוקר טוב,

אתה מבין שלא באמת ניתן לענות לך על השאלה כפי ששאלת.

לא ברור כמה אנשים הג'יפ אמור לשרת. רק אתה וכלב או אתה, אישתך, שלושה ילדים ושני דולפינים.

שבילי עפר וחצץ - מרבית הארץ זה שבילי עפר וחצץ. האם אתה רואה את עצמך עושה טיול שטח אמיתי, או נוסע רק בשבילי קק"ל לראות נופים שלא תמיד אפשר לראות מהכביש?

בטווח של הדברים שרשמת יש החל מג'ימני משומש ב 25.0 אש"ח ועד לנדרובר דיסקברי חדש במחיר של 700.0 אש"ח.

 

השאלה הבסיסית היא האם אתה רואה את עצמך מעמיס אוהל, שק-שינה, צידנית עם בירות ובשר, ויוצא ליומיים למדבר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
בוקר טוב,

אתה מבין שלא באמת ניתן לענות לך על השאלה כפי ששאלת.

לא ברור כמה אנשים הג'יפ אמור לשרת. רק אתה וכלב או אתה, אישתך, שלושה ילדים ושני דולפינים.

שבילי עפר וחצץ - מרבית הארץ זה שבילי עפר וחצץ. האם אתה רואה את עצמך עושה טיול שטח אמיתי, או נוסע רק בשבילי קק"ל לראות נופים שלא תמיד אפשר לראות מהכביש?

בטווח של הדברים שרשמת יש החל מג'ימני משומש ב 25.0 אש"ח ועד לנדרובר דיסקברי חדש במחיר של 700.0 אש"ח.

 

השאלה הבסיסית היא האם אתה רואה את עצמך מעמיס אוהל, שק-שינה, צידנית עם בירות ובשר, ויוצא ליומיים למדבר.

 

 

כרגע ישמש רק 2 אנשים אבל חובה 5 מקומות ישיבה.

נסיעה בשבילי קק"ל שלא תגיע עם פרייבט, לכן בעיקר עפר וחצץ.

ואני כן רוצה להעמיס ציוד טיולים עליו לכמה ימים.

 

מבחינת מימון, אני לא יודע מה לקנות ולכן גם לא יודע על איזה תקציב לתכנן.

אבל מחפש רכב זול ואמין, אם קיים גיפ או גיפון כזה.

אבל לנדרובר דיסקברי זה לא בשבילי.

ג'ימני משומש גם לא, זוועה לנסוע בעיר איתו והם קטן מדי.

עריכה אחרונה על ידי voltage
פורסם

תשמע, אתה מזכיר לי מודעות בקבוצות פייסבוק "מחפש רכב 2015 ומעלה, רק יפני, אוטומטי, עד 12,000 ק"מ, לא יותר מ 25,000 שקל, רציני עם קסף ביד"

אתה מתכוון להוציא 25.0 אש"ח או 100.0 אש"ח?

אתה רוצה / מכוון ללנדקרוזר ארוך מ 2008 (תכין כ 130.0 אש"ח) או יונדאי גאלופר מודל 2000 (תכין 15.0 אש"ח).

במקרה שלך נראה שהכי נכון יהיה למצוא גרנד ויטארה כלשהי ולהתחיל משם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אתה סתם מתחכם, אם ציינתי רכב זול אז אין לי כסף ל

לנדקרוזר ארוך.



יש לי תקציב של 150K, עכשיו אשמח אם תגיד לי איזה סכום מינימלי צריך להשקיע בשביל לרכוש

גיפ אמין שיתאים לצרכים שלי.

 

פורסם

אני מתנצל. מבטיח לא להתחכם יותר.

בהצלחה עם הרכב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

למה שרשמת הייתי קונה איזו סובארו פורסטר מיד 2, עם קילומטראז' לא גבוהה.

לדוגמא ( כולל מיגון לטיולים ):

yad2.co.il/s/c/c868cl

 

כמובן, אין לי שום קשר לרכב המפורסם.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קודם כל 150,000 זה ממש לא תקציב קטן ובטח שלא עונה להגדרה "רכב זול".

עכשיו וכדי לפשט לך את הדברים אתה צריך לפרט יותר מ"רכב לדרכי עפר וחצץ". בגדול אפשר לומר שרכבי שהטח שמתחלקים לשתי קבוצות:

1. ג'יפונים בעלי הנעת 4X4 - יביאו אותך יותר רחוק מכל ליסינג, שומרים על צריכת דלק סבירה ונעימים יחסית לנסיעה. לא גדולים מדי וב 150,000 אפילו ניתן לרכוש כזה חדש מהסוכונות.

2. רכבי שטח "אמיתיים" - כאלה שמגיעים על שלדת סולם, גבוהים ומאסיביים יותר מהג'יפונים. יהיו בעלי הילוך כוח, נעילות ולפחות סרן חי אחד שמשפר משמעותית את העבירות בשטח. החסרונות הם מחירי רכישה, ביטוח ואחזקה גבוהים למדי ו 150,000 יאפשר לך לקנות רכב לפחות בן 4-5 שנים, תלוי במותג.

 

לדעתי רכב שמשתייך לקטגוריית הגי'פונים עם הנעת 4X4 יצלח 99% מהמסלולים בארץ, על אחת עם מדובר בדאצ'יה דאסטר, סובארו פורסטר / XV או סוזוקי ויטארה מהדור הקודם. אם אתה הולך לעשות מסעות אתגריים במדבר או לחרוש את רמת הגולן באמצע פברואר כנראה שתאלץ לחפש רכב מהקטגורייה השנייה.

 

אם תסביר מה אתה מחפש נוכל להכווין אותך לכלים ספציפיים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש בפורום מכירה סובארו פורסטר ידנית שנראית על הנייר אטרקטיבית ותשאיר לך עודף ניכר מהתקציב.

בסובארו האוטומטיות יש גיר רציף.

×
×
  • תוכן חדש...