Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחי השמנים,

בספרות של הרכש החדש שלי מצויין שהשמן גיר אמור להיות 75-80 בתקן +GL-4.

ישנו שמן של טוטאל שמומלץ על ידי היצרן אבל הוא יקר להחריד ודי קשה להשיג אותו בארץ הקודש.

 

בחיפוש אחר חלופות עולות שתי שאלות:

 

1. מה הוא אותו תקן GL4 פלוס? לא מצאתי אותו ברשימת התקנים הרישמית של API. ישנן שמועות בכל מיני פורומים שזה שקול לשמן שעומד בו זמנית בgl4/gl5, לא מצאתי לכך בסיס מעבר לשמועות.

 

2. אילו שמני גיר נפוצים בשוק ועומדים בתקן המדובר?

בנתיים מצאתי רק את השמן של רנו tranself nfp שכבר לא מיובא לארץ, ועוד שמן של פיאט, גם הוא יקר להחריד.

 

תודה מראש לעוזרים.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

השמן הזה מתאים לך.

 

התקן של סיטרואן שאתה צריך הוא B71 2330

 

יעזור גם אם תשתף את כל הפרטים הטכניים של האוטו למי שלא מכיר את מוצרי PSA :)

 

דגם מנוע נפח וכו'.

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם

יעזור גם אם תשתף את כל הפרטים הטכניים של האוטו למי שלא מכיר את מוצרי PSA :)

 

דגם מנוע נפח וכו'.

צירפתי קישור לפוסט שכולל את כל הפרטים על הרכב, אבל אני מקבל את ההערה,

מדובר בC4 2011 HDI, מנוע DV6C גיר ידני 6 הילוכים (לא זוכר מק"ט כרגע).

 

השמן המומלץ בסרוויס בוקס של סיטרואן הוא TOTAL TRANSMISSION BV 75W-80

על פי האתר של טוטאל השמן עומד בapi gl4+ וגם בpsa B712330.

באוטודאטה מצויין רק תקן gl4+.

 

השמן ששמת של FEBI אכן עומד בB712330 אבל הוא GL5..

מה שמחזיר אותי לשאלה, מה זה הgl4 פלוס הזה והאם זה "חוקי" להחליף אותו בgl5?

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
אתה בטוח שלא מדובר פשוט בהכוונה של GL-4 ומעלה?

 

ולכן בא ה + .

 

כרגע לא בטוח בכלום למען האמת.

העניין הוא שישנם שמנים בעולם שמצויין עליהם שהם עומדים בgl4+.. לרוב שמנים מקוריים. לכן קשה לי להאמין שמדובר "בgl4 ומעלה".

בשנות האלפיים גם לואג היה גיר 6 הילוכים שדרש שמן gl4+..

גם לפיאט יש גיר שדורש gl4+ (אם כי בצמיגות שונה מעט משלי)..

 

לגבי השמן של FEBI, בקטלוג החלפים שלהם הם לא מציעים את השמן הזה לדגם שלי.

 

מבולבלים? גם אנחנו..

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

צריך כולה שני ליטר.

בארץ לא מצאתי את המקורי כלל, אני אשמח אם משהו יחדש לי.

באיביי ניתן לרכוש בכ70 שקל + 200 שקל משלוח

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
וואלה לא התעמקתי אבל הייתי באתר ... מה עם זה?

http://www.autostore.co.il/שמן-גיר-PSA-PRO-75W80.html

 

ייתכן מאוד שזה מה שאני צריך, לא ברור כלכך מה זה השמן הזה ומאיפה הוא צץ..

חיפוש בגוגל של psa pro לא מניב שום תוצאה חוץ מהאתר של אוטוסטור. משהו יודע מה הקומבינה של אוטוסטור עם השמן הזה?

יום טוב גם לך

פורסם
כרגע לא בטוח בכלום למען האמת.

העניין הוא שישנם שמנים בעולם שמצויין עליהם שהם עומדים בgl4+.. לרוב שמנים מקוריים. לכן קשה לי להאמין שמדובר "בgl4 ומעלה".

בשנות האלפיים גם לואג היה גיר 6 הילוכים שדרש שמן gl4+..

גם לפיאט יש גיר שדורש gl4+ (אם כי בצמיגות שונה מעט משלי)..

 

לגבי השמן של FEBI, בקטלוג החלפים שלהם הם לא מציעים את השמן הזה לדגם שלי.

 

מבולבלים? גם אנחנו..

 

 

הוא דווקא כן מופיע.

Capture.PNG

 

גם מוטול מציעים את השמן בתקן GL4 ולא +GL4

פורסם (נערך)
הוא דווקא כן מופיע.

[ATTACH=CONFIG]499629[/ATTACH]

 

אני יודע שהשמן של febi עומד בB712330, לא אמרתי שלא. אבל אם אתה נכנס לקטלוג של febi ומכניס את הדגם רכב המדוייק, הם לא מציעים את השמן הזה עבור הרכב הנבחר. אולי בגלל שהוא GL5?

 

גם מוטול מציעים את השמן בתקן GL4 ולא +GL4

לא הבנתי כיצד השמן של מוטול קשור.. באיזה תקן רלוונטי הוא עומד?

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
אם תחפש את הרכב שלך בקטלוג שלהם אתה תגיע לשמן הזה.

 

ביצעתי חיפוש חוזר ואכן טעיתי,

אכן הוא מוצג תחת קטגוריית chemicals.

אז מה זה אומר בעצם, שgl4+ זה אותה גברת כמו gl5?

יום טוב גם לך

פורסם

יגאל, אריזת 2 ליטר של השמן של טוטאל עולה במוסכי לובינסקי כ-90 ש"ח.

לדעתי חבל להתעסק עם משהו אחר.

פורסם
יגאל, אריזת 2 ליטר של השמן של טוטאל עולה במוסכי לובינסקי כ-90 ש"ח.

לדעתי חבל להתעסק עם משהו אחר.

 

תודה, אני אנסה לברר

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...