Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבסוף אחרי עוד קצת חפירה ברשת, ובדיקה מול מחסן החלפים של אחד ממוסכי לובינסקי,

הגעתי למסקנה שהשמן שאוטו-סטור מוכרים (מקס נתן קישור למעלה) זה אכן השמן המקורי,

הוזמנו שני ליטר בעלות של 158 ש"ח.

תודה לכולם.

יום טוב גם לך

פורסם
יגאל, אריזת 2 ליטר של השמן של טוטאל עולה במוסכי לובינסקי כ-90 ש"ח.

לדעתי חבל להתעסק עם משהו אחר.

 

העלות במוסכי הרשת היא 90 ש"ח לליטר, לא לשני ליטר. תודה.

יום טוב גם לך

פורסם

אני קניתי במונזה במחיר הזה לפני כשנתיים, ככל הזכור לי.

בכל אופן מוזר שהמקורי עולה פחות, לא?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אני קניתי במונזה במחיר הזה לפני כשנתיים, ככל הזכור לי.

בכל אופן מוזר שהמקורי עולה פחות, לא?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

בטוח שקנית את אותו השמן בדיוק?

יש לPSA מלא שמנים שונים בבקבוקים שנראים זהים לחלוטין, רק הכיתוב שונה.

 

בכל אופן, אני לא רואה מה מוזר, טיבעי שבחנות חלפים אותו מוצר יעלה פחות מאשר במוסך..

יום טוב גם לך

פורסם

הייתי בבעיה הזאת לפני שבועיים .לאחר החלפת קלאצ בפיגו 107 .ניסיתי למצוא GL4 לא היה במסגר. לקחתי GL5 כמו שהמליצו לי.

ישר אחרי ההחלפה העברת הילוכים התחילה להרגיש לא חלקה.לא מצאתי חוץ מאוטוסטור ואבי אף חנות עם השמן. בסוף לקחתי מאוטוסטור

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-Castrol-Syntrans-FE-75W.html

 

 

https://www.linkedin.com/pulse/difference-between-gl-4-gl-5-gear-oils-manual-transmission-daniel-shi

פורסם

בתיבת הילוכים ידנית לא מומלץ לשים שמן בתקן GL5. תחזור ל GL4 בצמיגות שממליץ היצרן (אלא אם כבר עשית את זה) וההילוכים יחזרו לעבור כמו שצריך.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לקחתי אחר כך מאוטוסטור את השמן בקישור GL4. לא יצא לי עדיין להחליף בגלל מזג אויר. אבל בטוח שזה יפתור את הבעיה.

השמן שהורדתי היה המקורי. כאמור כשחיפשתי במסגר את הGL4 אמרו לי שה GL5 זה תקן חדש יותר וכו מה שהתברר כלא נכון..

×
×
  • תוכן חדש...