Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני הולך לראות מחר בבוקר פיאסטה 1.4 אוט' מודל 2009 שנסעה 80 אלף ק"מ ואמורה להיות במצב טוב.

 

אנחנו זוג צעיר שנוסע בחודש בסביבות ה-700-800 ק"מ, 50-50 עירוני/בינעירוני.

 

חשובה לנו הבטיחות, האמינות (שלא נצטרך להכיר את המוסך מקרוב מדיי) וחסכון בעלויות טיפולים ככל שניתן.

 

האם הפיאסטה הנ"ל מתאימה לדרישותינו? האם מישהו התנסה ורוצה להמליץ או אולי להיפך?

 

תודה!

פורסם

כבעלים של אחת משנת 2010 שקניתי מהסוכנות עם 65K ק"מ כרגע:

100% אמינות, 8 שנים ללא אף תקלה אחת! טיפולים שוטפים וזהו. וכמובן החלפת מצבר פעם בשנתיים אבל זה לכל רכב.

בטיחות - יש 7 כריות אוויר שזה אחת יותר מהממוצע לסגמנט בשנתונים האלה

חשוב מאוד לוודא שעשו טיימינג אחרי 5 שנים (לפי הוראות יצרן)

פורסם
כבעלים של אחת משנת 2010 שקניתי מהסוכנות עם 65K ק"מ כרגע:

100% אמינות, 8 שנים ללא אף תקלה אחת! טיפולים שוטפים וזהו. וכמובן החלפת מצבר פעם בשנתיים אבל זה לכל רכב.

בטיחות - יש 7 כריות אוויר שזה אחת יותר מהממוצע לסגמנט בשנתונים האלה

חשוב מאוד לוודא שעשו טיימינג אחרי 5 שנים (לפי הוראות יצרן)

אם מדובר על הדגם עם הגיר האוטומטי, לפי הוראות היצרן, שנבדקו גם מול המחלקה הטכנית, נאמר חד משמעית שטיימינג עושים לרכב אחת ל8 שנים או 165k. יש לי מסמך מסודר שכל שגרת הטיפולים מפורטת בו אם תרצה.

לגבי האמינות, רק יכול לחזק את דבריך אצלי מדובר גם כן ברכב משנת 2010 שעבר 100k.

×
×
  • תוכן חדש...