Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייי,

 

החסרון אולי היחיד (לא רוצה למשוך אש :) בתדלוק בגפמ הוא הצורך בהמשך הלחיצה המעיק על כפתור התדלוק.

כשהייתי לא מזמן בתחנת דלק ראיתי את המתדלק עם מכשיר/אלתור שהוא מניח על כפתור התדלוק והוא מחזיק אותו לחוץ.

מישהו מכיר משהו כזה? לינק?

 

תודה רבה

פורסם

סרט לא יחזיק וזה גם לא נראה טוב להתחיל להדביק להם כפתורים.

חשבתי על משהו עם מגנטים. מגנט חזק בכל צד עם גשר מעל או יכול אולי לעבוד? הבעיה שלא כל התחנות בנויות אותו דבר ולא תמיד יש שם מסביב מתכת שאליה זה יוכל להידבק.

הבעיה לא אצלי, חשבתי אולי מישהו כבר מצא פתרון קצת יותר אינטלגנטי

פורסם

סרט מחזיק מניסיון .

קנה סרט רחב ולא ניראלי שתתקל במצב שזה לא יחזיק נראה קצת לא אסטטי אבל באמת ששווה להחזיק סרט באוטו בישביל זה

פורסם

ראיתי באמת מישהו שבנה כזה מחזיק עם 2 מגנטים וגשר באמצע עובד פצצה

אני אישית לא סובל מהבעיה ,אני פשוט נשען על זה ובוהה בעוברים ושבים

בהצלחה

רמי

×
×
  • תוכן חדש...