Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר רובוטי, מה הסיפור הגדול חוץ ממפח נפש?


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 2108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחרתיים ימלאו 7 שנים (!) מאז קיבלתי את הסופרב 1.8 TSI עם גיר DSG7.

אחרי 7 שנים (פחות יומיים) וכמעט 140 אלף ק"מ אני יכול להגיד ש-

1. השילוב של גיר ה- DSG7 ומנוע ה- TSI 1.8 הוא לא פחות ממדהים בעיני. אני נוהג ברכבים אחרים (רכבים של העבודה, של חברים, השכרה וכו' ) ופשוט אי אפשר להשוות מול גירים פלנטריים רגילים. עולם אחר.

2. האמינות לא טובה. עד היום הוחלפו מח גיר ומצמדים ולאחר מכן הוחלפו שוב מצמדים ( לזכות צ'מפיון יאמר שההחלפות בוצעו על ללא עלות ). צ'מפיון וואג הודו בעצמן שקיימת בעיה עצם זה שסיכמו על פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה בעניין זה.

 

בעוד חודשיים בערך אמכור את הרכב (בצער) ואעבור לפיג'ו 3008 גרסת בליסינג (מקווה שאצליח להתרגל חזרה לגיר רגיל ול 40 סוסים פחות ועוד בדיזל. זה יהיה כנראה תהליך ארוך וקשה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

השחר עולה לאט אבל בטוח על הרכב החשמלי. שם הבעיות של הגיר כמעט לא קיימות ונחכה לו...

 

ולרכב החשמלי לא יהיו בעיות ?

מה אתה עושה כאשר נגמרת לך הסוללה בטלפון ואין לידך מטען או שקע חשמלי ?

עכשיו אותה הבעיה עם הרכב...

מה עושים אחרי 4,5,6 שנים שניצולת הסוללה יורדת ומספיקה רק למחצית מהטווח כאשר היתה חדשה ?

ועוד לא הזכרתי קרינה...

כל טכנולוגיה חדשה מביאה איתה את הבעיות שלה. תמיד היה ככה ותמיד יהיה ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחרתיים ימלאו 7 שנים (!) מאז קיבלתי את הסופרב 1.8 TSI עם גיר DSG7.

אחרי 7 שנים (פחות יומיים) וכמעט 140 אלף ק"מ אני יכול להגיד ש-

1. השילוב של גיר ה- DSG7 ומנוע ה- TSI 1.8 הוא לא פחות ממדהים בעיני. אני נוהג ברכבים אחרים (רכבים של העבודה, של חברים, השכרה וכו' ) ופשוט אי אפשר להשוות מול גירים פלנטריים רגילים. עולם אחר.

2. האמינות לא טובה. עד היום הוחלפו מח גיר ומצמדים ולאחר מכן הוחלפו שוב מצמדים ( לזכות צ'מפיון יאמר שההחלפות בוצעו על ללא עלות ). צ'מפיון וואג הודו בעצמן שקיימת בעיה עצם זה שסיכמו על פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה בעניין זה.

 

בעוד חודשיים בערך אמכור את הרכב (בצער) ואעבור לפיג'ו 3008 גרסת בליסינג (מקווה שאצליח להתרגל חזרה לגיר רגיל ול 40 סוסים פחות ועוד בדיזל. זה יהיה כנראה תהליך ארוך וקשה).

 

הנה יניב סיכם מניסיון אישי עם הגיר הסורר: רכב נפלא (לכן קונים אותו), גיר נפלא (לכן נהנים ממנו), אמינות בקרשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון. בדיוק כמו שציינתי קודם לכן, הגיר פשוט נפלא.

 

רכבי הvag הם רכבי הליסינג האולטימטיביים :)

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה חצי ממכוניות ליסינג אצלי בעבודה זה אוקטביה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחרתיים ימלאו 7 שנים (!) מאז קיבלתי את הסופרב 1.8 TSI עם גיר DSG7.

אחרי 7 שנים (פחות יומיים) וכמעט 140 אלף ק"מ אני יכול להגיד ש-

1. השילוב של גיר ה- DSG7 ומנוע ה- TSI 1.8 הוא לא פחות ממדהים בעיני. אני נוהג ברכבים אחרים (רכבים של העבודה, של חברים, השכרה וכו' ) ופשוט אי אפשר להשוות מול גירים פלנטריים רגילים. עולם אחר.

2. האמינות לא טובה. עד היום הוחלפו מח גיר ומצמדים ולאחר מכן הוחלפו שוב מצמדים ( לזכות צ'מפיון יאמר שההחלפות בוצעו על ללא עלות ). צ'מפיון וואג הודו בעצמן שקיימת בעיה עצם זה שסיכמו על פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה בעניין זה.

 

בעוד חודשיים בערך אמכור את הרכב (בצער) ואעבור לפיג'ו 3008 גרסת בליסינג (מקווה שאצליח להתרגל חזרה לגיר רגיל ול 40 סוסים פחות ועוד בדיזל. זה יהיה כנראה תהליך ארוך וקשה).

1. כנראה שלא הכרת גיר פלנטרי טוב, חלק גדול מהללו הוא כזה.

2. מכיר את ה DSG7 מאוקטביה 1.2 2014 ועכשיו 1.4 2017, לא מצליח להתחבר להתלהבות. הגיר הזה לא חלק ורהוט בפעולתו, במיוחד במהירויות נמוכות וביציאה מממצב עמידה. אולי בסופרב הוא אחר, מעריך שלא.

3. קשה להתחייב, אבל יש סיכוי שהפז'ו תפתיע אותך לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה יניב סיכם מניסיון אישי עם הגיר הסורר: רכב נפלא (לכן קונים אותו), גיר נפלא (לכן נהנים ממנו), אמינות בקרשים.

 

יניב מסכם 7 שנים עם רכב משנת 2010 - שהיה מצוייד בגירסה הראשונה של הגיר, וכבר צינתי שהגיר לא חף מבעיות בטח לא אז, וגם לא עכשיו.

 

מעניין שכשנהגים שמתגזנים עם הרכב הידני שלהם ונאלצים להחליף מצמד - זה נתפס כבלאי, וכשמישהו מתגרזן עם הרכב עם הגיר הדו מצמדי שלו נאלץ להחליף מצמדים זה נחשב תקלה לא טבעית.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב מסכם 7 שנים עם רכב משנת 2010 - שהיה מצוייד בגירסה הראשונה של הגיר, וכבר צינתי שהגיר לא חף מבעיות בטח לא אז, וגם לא עכשיו.

 

מעניין שכשנהגים שמתגזנים עם הרכב הידני שלהם ונאלצים להחליף מצמד - זה נתפס כבלאי, וכשמישהו מתגרזן עם הרכב עם הגיר הדו מצמדי שלו נאלץ להחליף מצמדים זה נחשב תקלה לא טבעית.

לא שמעתי על החלפת מצמד ברכב ידני מתחת ל50 אלף קמ, ואפילו לא מתחת ל100 אלף. בגירים רובוטים כמובן הבלאי מהיר יותר, אבל יש בלאי סביר ויש בלאי לא סביר, להחליף קלאצים אחרי 30 ו40 אלף כמו שראינו מתוצרת VAG זה לא סביר, מה שכן אני לא מסתייג מהתוצר, זוהי טכנולוגיה מתפתחת ויש לה את התקלות שלה, שיעברו עם הזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב מסכם 7 שנים עם רכב משנת 2010 - שהיה מצוייד בגירסה הראשונה של הגיר, וכבר צינתי שהגיר לא חף מבעיות בטח לא אז, וגם לא עכשיו.

 

מעניין שכשנהגים שמתגזנים עם הרכב הידני שלהם ונאלצים להחליף מצמד - זה נתפס כבלאי, וכשמישהו מתגרזן עם הרכב עם הגיר הדו מצמדי שלו נאלץ להחליף מצמדים זה נחשב תקלה לא טבעית.

ברור, בוא נתן לו את ההקלות האלו, הלקוח אשם תמיד..

אבל אפשר גם "להתגרזן" עם גיר פלנטרי 5 הילוכים בן 9 ומעל 150K ק"מ שאפילו לא החליפו בו שמן גיר פעם אחת בחייו (כי היצרן אמר שאין צורך) וגם בגילו המופלג הוא עובד כמו חדש, חלק יותר מכל DSG ואף זריז יותר מזה שיש לי באוקטביה 2014.

 

כל הטכנולוגיה הזו התחילה מפאן בוייז ולצערי נדדה לשאר היצרנים עקב שיקולים כלכליים נטו.

טובת הצרכן במקרה זה לא קיימת בסל השיקולים של היצרנים.

אני אעדיף פלנטרי טוב על פני כל רובוטי מכל סוג שהוא בכל יום, אך לצערנו זה לא תמיד נתון לבחירה.

זה ש-VAG מוכרים הרבה רכבים עם DSG זה על אף הגיר הנוראי ולא בגלל (חוף מכמה פאנבוייז).

אני מניח שאם היו נותנים את הבחירה בין פלנטרי או רובוטי ברכבי הקבוצה, רוב הלקוחות היו בוחרים בפלנטרי אפילו אם זה היה מוסיף להם עוד כמה מאיות השניה ל-100 או צורך עוד 1.5% דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או CVT, שזה כמו פלנטרי, רק חסכוני יותר (בקורולה, לפחות לפי הצהרת יצרן, ה-CVT אמור להיות יותר חסכוני מידני).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר, מה שאתה מתאר רועי.

 

האוקטביה 1.0 נוסעת נהדר, אין שום קפיצות או היסוסים, ייתכן מאוד כי הרכב עם רק עם כ5K ק"מ. מה העתיד יביא לא יודע, ואולי דעתי על הגיר תשתנה.

 

כרגע אני מאוד אוהב את הגיר, והרכב בכלל לא שלי אלא של אחי, וגם טכנית הרכב לא שלו אלא מליסינג. כך שפאן בוי אני ממש לא.

 

הוואגיות האחרונות שהיו לנו לא קשורות בכלל לרכבים הנוכחיים (פביה 2002, אוקטביה 2003 וסיאט אלתיאה 2006)

 

אם הגיר יגיע לרמת אמינות שהפעולה שלו ב50K וב100K וכן הלאה תהיה זהה למצב הנוכחי כשהוא חדש, אז זה יהיה פשוט נהדר.

 

 

סתם בשביל הקטע :) (הניסיון שלי עם פלנטריות) :

 

זכינו במשך השנים לשפץ גירים פלנטריים (או להיתקל בגיר דפוק) במגוון רחב של ק"מ נמוכים וגבוהים.

 

 

הק"מ הכי נמוך שנדפק לנו גיר היה בסיאט אלתיאה 2006, נמכר עם גיר דפוק בסביבות 90K ק"מ.

 

הק"מ הכי גבוה שנדפק לנו גיר (יחסית נמוך לדגם) היה במרצדס C שנת 99 עם 240K ק"מ. (היה פונקציונאלי, היו רעשים מוזרים ברוורס).

 

הק"מ הכי גבוה עם גיר תקין ומקורי כרגע הוא אצל אחי עם C שנת 2006 עם 400K+ ק"מ.

 

 

לגבי קלאץ' אני לא זוכר שהחלפנו אי פעם :shock: (לא היו לנו הרבה רכבים ידניים) אולי באאודי 80 לפני משהו כמו 25-20 שנה.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר, מה שאתה מתאר אלון.

 

האוקטביה 1.0 נוסעת נהדר, אין שום קפיצות או היסוסים, ייתכן מאוד כי הרכב עם רק עם כ5K ק"מ. מה העתיד יביא לא יודע, ואולי דעתי על הגיר תשתנה.

 

אני מדבר על ה-1.2 בת שנתיים וקצת עם 50K ק"מ.

הגיר לא קופץ או רועד, הוא כן מהסס ביציאה מהמקום, הרבה פעמים מסרב להוריד הילוכים וכך נתקעים באמצע זינוק על הילוך גבוה וממתינים יותר מידי זמן עד שהטורבו יחלץ לעזרה, והכי מעצבן הוא מוריד או מעלה הילוכים תחת עומס כמו סבתא בשיעור נהיגה!

תחת עומס זה אחד הגירים האיטיים שיצא לי לנסוע עליהם.

בנסיעה רגועה הוא דיי סבבה, הבעיות מתחילות כשרוצים ממנו קצת יותר מזה.

אני חושד שזה מכוון בידי היצרן בכדי לשמור על הגיר והם מצאו שהדרך הכי טובה לעשות זאת היא לא לאמץ אותו אפילו אם אתה ממש רוצה..

בכל מקרה זו ההתנסות האישית שלי עם ה-DSG7 לאחרונה.

 

אגב לחבר בעבודה הייתה ג'טה דור קודם עם DSG7 מליסינג, כאשר נסעתי איתו ברכב תמיד שמתי לב לרעידות וקפיצות והיה ברור לי שהרכב לא תקין.

הוא מצדו לא שם לב לשום בעיה (חוץ מתקלה שהרכב לא היה נכנס לרברס ותיקנו אותה כאשר הרכב היה דיי חדש), כך שלא כל אחד ישים לב לגיר תקול.

הוא עד כדי כך לא שם לב לזה שהוא רכש את הרכב לאישתו בסוף תקופת הליסינג.

כמובן שמתישהו בהמשך הדרך הגיר שבק ונאלצו לתקן אותו על חשבונם (סיפור של כמה אלפי שקלים טובים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור ולעניין :) המסקנה הסופית שלי.

 

צריך לשים בכל המכוניות שקיימות בעולם את הגיר 5 הילוכים של מרצדס.

 

גיר ששורד הפצצה אטומית. (אם טופל כהלכה)

 

בC של אחי, כאמור עם למעלה מ400K ק"מ, אם הייתי מסתיר את הקילומטראז', לא היה ניתן לומר אם הרכב עשה 100K 200K או 400K. (לא רק מבחינת הגיר)

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...