Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש למישהו מידע או ניסיון על טיפולי שיניים מורכבים יחסית כמו שתלים כתרים וכד' באחת ממדינות מזרח אירופה. מישהו במשפחה צריך לעבור טיפול נרחב הכולל שתלים + כתרים והומלץ לו לבדוק בנוסף לארץ גם במדינות מזרח אירופה כמו הונגריה .

אשמח אם מישהו שהתנסה או מכיר מישהו שהתנסה שיוכל להמליץ או לסתור את הרעיון.

פורסם

מעבודה בתחום :

ממליץ לך על הונגריה, רופאים ברמה גבוהה יחסית, מרפאות מצויינות, ניסיון רב בעבודה עם מתרפאים מארצות זרות, ומחירים נוחים.

הרעיון עצמו טוב, אבל הוא מצריך נסיעה לשם לשהיה בת שבוע או יותר, ואף הכנה בארץ.

השהות שם אינה קלה נכיוון שהניתוחים שיעבור המטופל אינטנסיביים.

טיפ חשוב : תחפש מרפאה שמשתמשת בשתלים ישראלים כגון - אלפא ביו, או MIS - וזאת כי המטופל יחזור לישראל ואם יזדקק להמשך טיפול או החלפת חלקים, חשוב שיהיה קל למצוא אותם בארץ, אל תסכים לשתלים עלומי שם.

היתרון הגדול טמון בחסכון הכספי, אך כמובן שיש סיכונים כי הרופא המטפל לא יוכל להמשיך לראות את המטופל לאחר חזרתו.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
מעבודה בתחום :

ממליץ לך על הונגריה, רופאים ברמה גבוהה יחסית, מרפאות מצויינות, ניסיון רב בעבודה עם מתרפאים מארצות זרות, ומחירים נוחים.

הרעיון עצמו טוב, אבל הוא מצריך נסיעה לשם לשהיה בת שבוע או יותר, ואף הכנה בארץ.

השהות שם אינה קלה נכיוון שהניתוחים שיעבור המטופל אינטנסיביים.

טיפ חשוב : תחפש מרפאה שמשתמשת בשתלים ישראלים כגון - אלפא ביו, או MIS - וזאת כי המטופל יחזור לישראל ואם יזדקק להמשך טיפול או החלפת חלקים, חשוב שיהיה קל למצוא אותם בארץ, אל תסכים לשתלים עלומי שם.

היתרון הגדול טמון בחסכון הכספי, אך כמובן שיש סיכונים כי הרופא המטפל לא יוכל להמשיך לראות את המטופל לאחר חזרתו.

עשינו בינתיים חיפושים ובדיקות וכרגע מסתמן שאת הכירורגיה של השתלים נעשה בארץ כדי שיהיה מעקב ותמיכה לטיפול וגם מצאנו שההפרש במחיר ביצוע שתלים כמעט ולא קיים בין בארץ והונגריה. מה שכן מצאנו שיש הפרש משמעותי בעלות הכתרים על השתלים שמצדיק נסיעה. עכשיו צריך לחפש מרפאה שמבצעת את זה באיכות ובזמן קצר יחסית.

אגב כולם המליצו על הונגריה. אשמח אם יש פה מישהו שיכול להמליץ על מרפאה טובה.

פורסם

ההנחה כאילו השתלים והשיקום עליהם הם דברים שונים היא שגויה לחלוטין.

 

נניח ותעשה שיקום בחו"ל ואחד השתלים ייכשל - אז גם השיקום על גבו ייכשל.

בנוסף - שתלים זה לא סתם משהו ששמים בפה. למיקום, לזוית ולמספר השתלים יש חשיבות גבוהה מאוד ומי שקובע אותם הוא הרופא המשקם - לא המשתיל (עד כמה שניתן לבצע את דרישות המשקם).

 

כמו כן לשתלים שונים - פלטפורמות שיקום שונות - אולי על השתל שתבצע בארץ אין חלקים לחבר בחו"ל?

 

מה שאני מנסה לומר זה - שטיפולי שיניים איכותיים הם לא זולים. אבל שווים את זה.

זה לא חלק חילוף לאוטו. \הדבר העיקרי זה הידע והיכולת של הרופא.

שיקום טוב יכול להחזיק לך 30-40 שנה בפה. לעומת זאת עבודה לא טובה תחזיק לך 5 שנים במקרה הטוב ותהיה כרוכה בהרבה סבל ואי שביעות רצון במשך הטיפול.

 

עוד משהו. שיקום רציני - פה מלא. לוקח כשנה. לא שבועיים שלושה.

אז קח את זה בחשבון ותיזהר משרלטני ה- "פה מלא ביום אחד".

פורסם
ההנחה כאילו השתלים והשיקום עליהם הם דברים שונים היא שגויה לחלוטין.

 

נניח ותעשה שיקום בחו"ל ואחד השתלים ייכשל - אז גם השיקום על גבו ייכשל.

בנוסף - שתלים זה לא סתם משהו ששמים בפה. למיקום, לזוית ולמספר השתלים יש חשיבות גבוהה מאוד ומי שקובע אותם הוא הרופא המשקם - לא המשתיל (עד כמה שניתן לבצע את דרישות המשקם).

 

כמו כן לשתלים שונים - פלטפורמות שיקום שונות - אולי על השתל שתבצע בארץ אין חלקים לחבר בחו"ל?

 

מה שאני מנסה לומר זה - שטיפולי שיניים איכותיים הם לא זולים. אבל שווים את זה.

זה לא חלק חילוף לאוטו. \הדבר העיקרי זה הידע והיכולת של הרופא.

שיקום טוב יכול להחזיק לך 30-40 שנה בפה. לעומת זאת עבודה לא טובה תחזיק לך 5 שנים במקרה הטוב ותהיה כרוכה בהרבה סבל ואי שביעות רצון במשך הטיפול.

 

עוד משהו. שיקום רציני - פה מלא. לוקח כשנה. לא שבועיים שלושה.

אז קח את זה בחשבון ותיזהר משרלטני ה- "פה מלא ביום אחד".

 

בבדיקה עם שני כירורגים פה ולסת שמבצעים שתלים אמרו שאין מניעה לבצע את התקנת הכתרים בנפרד בכל מעבדה שאבחר הם כמובן מעדיפים שהכול יתבצע אצלם אבל אין חובה. מבחינתי , הכוונה לבצע אצל אותו כירורג את השתלים והמבנה כך שכל הפרוצדורה הכירורגית מתבצעת כאן. כמובן שיש את פרק זמן ההחלמה שהוא בין 4-6 חודשים לפני שמבצעים התקנת כתרים. גם רופאי השיניים עובדים עם כמה מעבדות וטכנאי שיניים .

פורסם

אתה לא מבין מה אתה אומר.

 

כירורג פה ולסת שם לך את השתלים.

רופא משקם - משקם עליהם.

 

אתה לא עובד מול המעבדה ולא ממש מעניין אותך מה קורה שם. זאת אחריות המשקם.

 

הכירורג לא שם לך כתרים.

 

תעשה מה שאתה רוצה, זאת הייתה עצה ידידותית וזהו.

פורסם
אתה לא מבין מה אתה אומר.

 

כירורג פה ולסת שם לך את השתלים.

רופא משקם - משקם עליהם.

 

אתה לא עובד מול המעבדה ולא ממש מעניין אותך מה קורה שם. זאת אחריות המשקם.

 

הכירורג לא שם לך כתרים.

 

תעשה מה שאתה רוצה, זאת הייתה עצה ידידותית וזהו.

 

מה שלא הובן מהתשובה שלי , מהשיחה עם הכירורג שמבצע את השתלים , שה"שיקום", שאתה מכנה יעשה כמובן ע"י רופא שיניים אחר מול המעבדה שמולה הוא עובד ולא אני מול המעבדה . הכירורג אמר שיש לו כבר אנשים שאכן עשו את השתלים והמבנה אצלו ואת הכתרים עשו בהונגריה. קיבלתי ממנו אפילו שם ומייל של מרפאה בבודפשט ואכן המחיר של הכתרים כמעט 50% פחות. בשתלים המחיר לא שווה את הנסיעה.

תודה בכל מקרה על התשובות שלך.

פורסם

ידידי,

העצות של נקמיצ'י חשובות ביותר.

אידיאלית, עדיף שהכירורג והמשקם יכינו תוכנית ניתוח ושיקום עוד לפני שהתחילו, על מנת שהכירורג יוכל למקם את השתלים בצורה שהמשקם יוכל להכין (כתרים)- שיקום בצורה הטובה ביותר.

לכן, הייתי מעדיף לעשות את כל הטיפול במקום אחד, גם אם זה מצריך לנסוע כמה פעמים.

איזה שיקום הציעו לך בארץ ? איזה שיקום בחול ? עם איזה חלקים ? של איזה חברה ?

אין דין שיקום אחד על שן בודדת אחורית, כדין שיקום מלא בשיניים הקדמיות (איזור אסטטי).

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

תודה על התגובות. התהליך החל וכבר בוצעו השתלים . שתלים של MIS אגב וכל התהליך יעשה בארץ באותה מרפאה. השיקול בסוף היה נוחיות ויעילות ולא חיסכון כספי. נקווה שהכול יסתדר בסוף.

×
×
  • תוכן חדש...