Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטביה 2013 dsi מנוע 1.2 / אימפרזה 2013 מנוע 1.6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שניהם עם נתונים זהים :

יד שניה

ליסינג לשעבר

110000 ק״מ

מחיר כ 48000₪ ( זה גם התקציב שלי )

משפחה 5 נפשות

רוב הנסיעות עירוניות .

מחפש אמינות , נוחות וחיסכון בדלק .

תודה לעונים

פורסם

אם מדובר רק בהשוואה בין שני הדגמים אז:

אמינות - סובארו.

נוחות, עניין של טעם, אני מצאתי את הסובארו נוחה יותר.

חיסכון בדלק - נוק אאוט לטובת האוקטביה.

בגאז׳ - עוד נוקאאוט.

ביצועים - שוב נוקאאוט.

 

דרך אגב, לדעתי המחיר שהציעו לך עבור האימפרזה מוגזם.

יש לך הרבה מקום למיקוח ולתת עוד יתרון לאימפרזה (מחיר)

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

לך על האימפרזה, החסכון בדלק של האוקטביה מתגמד לעומת הנזק שיקרע לך את הכיס כשהיא תיכנס להחלפת מצמדים במוסך או איזה מכטרניק.

 

אמנם היא זריזה משמעותית מהסובארו העגלה הנוראית ופרקטית הרבה יותר, השאלה האם אתה מוכן לקחת הימור וללכת על ואגית עם DSG 7.

 

הסובארו נוחה יותר בשיוט ונסיעה, אבל חלשה ורועשת - קח את זה בחשבון

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

אמרת יפה^.

אמינות ואוקטביה לא הולך ביחד, אם אתה לא נעול על שני הדגמים הללו ומחפש אמינות אז קורולה, יונדאי I35, מאזדה 3, קיה פורטה, מיצובישי לנסר יענו לדרישות מצוין.

אם כן אז כמובן שהסובארו.

 

 

פורסם

המחיר נשמע דיי נמוך לאוקטביה, האם מדובר בדגם הקודם?

ברמת העיקרון בחרת שתי קצוות, האוקטביה משתמשת ביחידת הנעה מתקדמת יותר ומרגישה מודרנית בהרבה לעומת הסובארו אך היא בעלת פוטנציאל תקלות גדול יותר ועלות אחזקה גבוהה.

מציע לבדוק דגמים כמו קיה פורטה או יונדאי I35 שמעניקות מרווח פנימי מכובד, ביצועים טובים, אמינות טובה ועלויות אחזקה סבירות.

פורסם

לדעתי אי אפשר לשים את האימפרזה המיושנת הזו באותה שורה עם אוקטביה.

ההבדל באיכות הנסיעה, בחסכון, ובכוח הוא גדול.

לא הייתי בוחר בסובארו רק על סמך זה שאולי מתישהו ילך לי הגיר.

הייתי מנסה לקבל את המחיר הכי טוב שאפשר על האוקטביה והולך עליה.

זה אם אתה נעול על אחת מהשתיים. אני אישית הייתי בוחר משפחתית אחרת אבל זו דעתי על השניים האלו.

 

אלי

×
×
  • תוכן חדש...