Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בקרוב מתחיל לימודים ואני מחפש רכב קטן, אוטומטי (מכיר את הרובוטי החד מצמדי של הרכבים הנ"ל) לנסיעות מהבית לאוניברסיטה ומדי פעם נסיעה למרכז. בתקציב של בערך 20K+-.

לאחר חשיבה קצרה החלטתי ללכת על אחד מהרכבים שבכותרת.

1. האם ידועות מחלות מוכרות לגבי הרכבים? דברים מיוחדים לוודא לפני הקניה?

2. מעבר לזה שהגיר ידוע בתור מעלה לחץ דם, האם יש מחלות נוספות?

3. ברור לי ששלושת הרכבים זהים מבחינה מכאנית, האייגו נמכרות במחיר גבוה יותר מהסיטרואן והפיג'ו - זה נטו בגלל השם "טויוטה"?

4. רצועה או שרשרת טיימינג?

 

אשמח לכל פיסת מידע נוספת לגבי הרכבים האלה.

חג שמח ושנה טובה!

פורסם

הרכבים הללו פשוטים מכאנית ונחשבים לאמינים.

האייגו יקרה יותר בגלל השם, ובאופן מצחיק דווקא היא חסרת מד סלד.

יש לרכבים הללו שרשרת.

קח בחשבון עלות מצמד כ 2500 שקל.

אם בהאצה תישמע ציפצופים תדע שהוא מתחיל להחליק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

1. אין מחלות ידועות, כמובן לקחת לבדיקה.

2. לא מכיר את האוטומטי, אצלי זה גיר ידני.

3. מדוייק.

4. שרשרת.

 

ברשותי C1 מודל 2011, מתקרבת ל170,000 ק"מ. מטפל ברכב לפי הוראות היצרן, כל 15,000 ק"מ. התקלה היחידה הייתה שמנגנון חלון הנהג גמגם, זה היה בתקופת האחריות וטופל באחריות. גם הקלאץ' מקורי.

 

רכב פשוט, אמין וחסכוני מאוד.

למה אתה מעוניין דווקא באוטומט?

פורסם (נערך)

קח בחשבון עלות מצמד כ 2500 שקל.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

יותר לכיוון ה- 3000 במוסך מומחה/ 4000 במוסך מורשה. (השנה יצא לי להחליף)

לכן אני מציע לפתוח השרשור, שיבדוק בהיסטוריית הטיפולים מתי הוחלף הקלאץ'. אם הקלאץ' עבר 50-60 אלף והוא לא הוחלף, אני אישית הייתי מנסה להוריד את המחיר או עובר לרכב הבא.

עד כה למעט חלפים שהוחלפו כתוצאה מבלאי, ומזגן שעשה בעיות.

לאחר כ 47,000 ק"מ הרכב מגלה אמינות מצויינת.

אם רוב השימוש ברכב הוא באיזור רמת גן/ת"א אז אני דווקא פחות ממליץ עליו... התיבה הרובוטית לא נוחה בשימוש בפקקים.

 

לגבי החלון המגמגם - גם אצלי הייתה הבעיה הזו. הוצאתי את המתג של החלון, ניקיתי אותו ועכשיו הוא עובד כמו חדש.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

בסה"כ עושה את העבודה אבל מקפיא הוא לא, לוקח לו זמן... המפוח שלו מאוד חזק ובמצב 3/4 הוא מרעיש מאד.

בעמידות סרק, בפקקים ובזחילות התפוקה שלו יורדת.

באופן כללי הרכב הזה מאד מרעיש (רוח, דרך, מנוע) ואין לו כמעט בידוד רעשים.

פורסם

מבחינת בידוד אכן כך, ביחס לקטגןריה הוא מרעיש יותר לאבא שלי זה ממש הפריע.

ובעיר מעט קופצני יותר.

מנגד הרכב מרגיש יציב בפניות.

לרכב אין כוונון מרכזי לפתח המזגן, אבל כול פעם שנסענו 4 ארבעה אנשים ברכב זה לא הפריע מאחור.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יותר לכיוון ה- 3000 במוסך מומחה/ 4000 במוסך מורשה. (השנה יצא לי להחליף)

לכן אני מציע לפתוח השרשור, שיבדוק בהיסטוריית הטיפולים מתי הוחלף הקלאץ'. אם הקלאץ' עבר 50-60 אלף והוא לא הוחלף, אני אישית הייתי מנסה להוריד את המחיר או עובר לרכב הבא.

עד כה למעט חלפים שהוחלפו כתוצאה מבלאי, ומזגן שעשה בעיות.

לאחר כ 47,000 ק"מ הרכב מגלה אמינות מצויינת.

אם רוב השימוש ברכב הוא באיזור רמת גן/ת"א אז אני דווקא פחות ממליץ עליו... התיבה הרובוטית לא נוחה בשימוש בפקקים.

 

לגבי החלון המגמגם - גם אצלי הייתה הבעיה הזו. הוצאתי את המתג של החלון, ניקיתי אותו ועכשיו הוא עובד כמו חדש.

 

אני באמת לא מבין איך הקלאטש אצלך שובק חיים אחרי 50 -60, אני מציע לך לבדוק איך אתה נוהג.

 

עד עכשיו ב2 רכבים רובוטיים חד מצמדיים שהיו לנו, אחד החליף מצמד סביב ה100-110K לא זוכר בדיוק ונמכר, והשני הוחלף דרך העבודה אחרי 100K שעבר אותם המקורי כמו גדול.

פורסם

תלוי מה אופי הנסיעות שלך ושלו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

קניתי את הרכב מחברת השכרה כשעבר 90000 ק"מ.

הקלאץ' הוחלף לראשונה בערך ב60 אלף ק"מ.

כשקניתי את הרכב, הקלאץ כבר צבר כ30 אלף ק"מ...

נסעתי עליו 36k נוספים עד ההחלפה. במוסך לפני הטיפול נאמר לי, שאם אני לא אחליף אני עלול להתקע...

להערכתי, קניתי אותו כבר במצב לא טוב. (היה אפשר למשוך עוד אבל הוא החליק וגרם לרעידות)

אתה מוזמן להריץ חיפוש, הדיווחים בפורום מדברים על טווח של 40 -60 אלף קילומטר. זה לא מספר שבדיתי מלבי.

מדבר על פגו 107 ואחיותיה, לא על רכב אחר.

הרכב שלי הוא לא דוגמה. מתאר לעצמי שעברו עליו חיים לא קלים לפניי...

אני מניח שמי שמרבה בנסיעות בינעירונית ללא פקקים, וללא כניסה לעיר מן הסתם שהקלאץ' יחזיק אצלו יותר זמן מעמד.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

המזגן בסדר גמור. כפי שרשמו הוא לא מקפיא אבל הוא סבבה ואני אומר את זה בתור אחד שחי עם הרכב כבר 5 קייצים בתל אביב ונוסע איתו לב"ש מדי פעם.

אני מעולם לא הבחנתי שהמזגן נחלש בעמידה או זחילה בפקק .

היחידים שיש להם חששות (חסרות בסיס) הם כאלו שמעולם לא היו בעלים של הרכב.

פורסם

ברשותי 107 2012 ידנית.

1. הרכב אמין.

2. צריכת דלקת מצויינת.

3. קלאץ' הולך כל 60k לא משנה איך אתב נוהג. עלות החלפה כ3000₪.

4.מזגן סבבה, בעמידה בפקקים פחות חזק.

5. הרכב מרעיש ומינימלי בצורה מפחידה. המערכת המקורית זוועתית, אי אפשר לפתוח את החלון של הנוסע מהצד של הנהג.

6. הרכב מרגיש חלש. אפשר לדפוק שנ"צ עד בהאצה מ0 ל100. אבל סוחב סבבה בעליות.

 

אבל בסך הכל אם אתה לא בכיית במיוחד ישרת אותך נאמנה יחסית לתמורה למחיר.

פורסם
ברשותי 107 2012 ידנית.

1. הרכב אמין.

2. צריכת דלקת מצויינת.

3. קלאץ' הולך כל 60k לא משנה איך אתב נוהג. עלות החלפה כ3000₪.

4.מזגן סבבה, בעמידה בפקקים פחות חזק.

5. הרכב מרעיש ומינימלי בצורה מפחידה. המערכת המקורית זוועתית, אי אפשר לפתוח את החלון של הנוסע מהצד של הנהג.

6. הרכב מרגיש חלש. אפשר לדפוק שנ"צ עד בהאצה מ0 ל100. אבל סוחב סבבה בעליות.

 

אבל בסך הכל אם אתה לא בכיית במיוחד ישרת אותך נאמנה יחסית לתמורה למחיר.

 

אני משער שהתכוונת לכתוב שברשותך האוטומט ולא הידני... או שלא?

×
×
  • תוכן חדש...