Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אמי חזרה היום מהעבודה עם גוש גדול של שרף עצים על הדלת.

קשה מאוד להסיר אותו כמו שאתם בטח מבינים.

 

האם אפשר לנסות לגרד אותו עם סמרטוט בד ספוג בטינר?

האם טינר יכול לגרום נזק לצבע?

 

אנא ענו במהרה, אני לא רוצה שזה יתייבש ויתקשה על הדלת, אני רוצה להסיר אותו מיידית.

 

תודה

אמיר.

פורסם

פוליש, לרכב בן שנתיים לא עושים, כי הוא מגרד את שכבת ההגנה של הצבע המטאלי.

 

בגלל שכבת ההגנה הזאת, טיפה של טינר ספוגה בבד עם גירוד קל של כמה שניות ושטיפה במים לא אמור לדעתי להזיק לצבע באיזור הזה!!!

 

ובגלל שזה קו חשיבה משוער שלי, אני שואל פה את מי שבאמת מבין!

 

תודה!

פורסם

טינר ממיס צבע ,לא בטוח שגם שרף עצים, ורוב הסיכויים שתוריד עם השרף גם חלק מהצבע.

מה רע לנסות קודם עם מים חמים וסבון?

.I'm a blocked user

פורסם

כשהשתמשתי בסיליקון דביק לצרוך כמה תיקונים, "נשפך" לי קצת סיליקון על הגג ועשה לי כתמים עקשניים לניקוי, ולכן השתמשתי בטרמפנטין בכדי להוריד אותם בדיוק בשיטה שלך:

מטלית ספוגה במקצת טרמפנטין ומייד לאחר הסרת הכתם- ניקוי בעזרת שפריץ של מים וייבוש לאחר מכן.

 

הצבע אצלי הוא צבע מטאלי - ובינתיים אין לי שום תופעות לוואי.

 

ופוליש באמת לא עושים על צבע מטאלי - מניסיון !!!!!

פורסם

לפי היגיון בריא, פשוט לא כדאי להשתמש בטינר/טרפנטין ושאר חומרים חזקים שכאלו - כשמם כן הם - מדללי/מסירי צבע! גם אם אתה לא רואה כקגע בעצם הסרת חלק מהצבע באיזור הזה, וכמובן גם את שכבת ההגנה... יש המון חומרים שלא פוגמים בצבע שניתן לנסת, כל מיני תרופות סבתא - תתחיל עם מים חמים וסבון, ותעבור להוסיף במקום סבון לימון, או חומץ, או אפילו רק קולה(בלי מים)... לאט ובסבלנות - זה ירד...

...Carpe Diem

פורסם

בינתיים, למזלי כנראה תפסתי את השרף כשעוד טרי מהיום, ובעזרת מים רותחים הצלחתי לשפשף אותו כמעט לחלוטין..

מחר בבוקר אני אראה אם נשארו סימנים!

פורסם

תודה אייל..

נשארו מעט סימנים שכמעט ולא נראים לעין (רק אם ממש מתעמקים, בזוית נכונה של שמש..:wink: )

 

בכל מקרה זו פעם שניה שנופל שרף על הרכב (חנייה מזורגגת במקום העבודה של אמי)

ואני אבדוק באמת את החומר שהצעת לפני שאני הולך לעשות ניקיון יסודי לכל הרכב.

 

לא ראית אחרי השימוש בחומר שום סימנים של פגיעה בשכבה המטאלית?

פורסם

שום כלום.

זה מיועד לצבע מטלי.

 

וזה הוריד עוד כמה דברים מאז, כגון שפשוף של צבע מוולבו של אישה זקנה (ימח שמה) ששפשפה אותי קלות בחניה.

 

דרך אגב, שים לב לכיתוב באנגלית, כי הכיתוב בעברית אומר ווקס לצבע מטאלי (מדבקה חאפרית)

והכיתוב באנגלית אומר מהו באמת המוצר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

פה הטעות שלי!

שניזכרתי שלאחותי היה לפני 5 חודשים בערך שרף על מכסה המנוע והורדתי לה את זה בעזרת קיטור בשטיפה ליד העבודה וזה היה קל מאד.

אני מאמין ואתם

×
×
  • תוכן חדש...