Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שאלה בפרוקסי:

 

אופל קורסה 2011 - המזגן לא מצליח להביא את הרכב לטמפרטורה נעימה.

 

אנשי המקצוע בדקו גז (שאיבה ושקילה) ולחץ, החליפו מסנן, ומד הטמפרטורה הפנימית הציג תוצאה שהפכה את אנשי המקצוע למרוצים.

 

מרגישים שיוצא אויר קר אבל בפועל גם מי שלא סובל מחום מרגיש שהרכב פשוט לא מגיע לשלב שבו קריר לשבת בו, אולי אחרי חצי שעה בכביש בינעירוני מתחיל להיות סביר.

 

כאמור כל הבדיקות הראו שהכל תקין, אז איך ממשיכים?

 

 

תודות לעוזרים, מי יתן והמזגן יחייך אליכם הקיץ, ברוך ממציא המזגן.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם
שאלה בפרוקסי:

 

אופל קורסה 2011 - המזגן לא מצליח להביא את הרכב לטמפרטורה נעימה.

 

אנשי המקצוע בדקו גז (שאיבה ושקילה) ולחץ, החליפו מסנן, ומד הטמפרטורה הפנימית הציג תוצאה שהפכה את אנשי המקצוע למרוצים.

 

מרגישים שיוצא אויר קר אבל בפועל גם מי שלא סובל מחום מרגיש שהרכב פשוט לא מגיע לשלב שבו קריר לשבת בו, אולי אחרי חצי שעה בכביש בינעירוני מתחיל להיות סביר.

 

כאמור כל הבדיקות הראו שהכל תקין, אז איך ממשיכים?

 

 

תודות לעוזרים, מי יתן והמזגן יחייך אליכם הקיץ, ברוך ממציא המזגן.

 

מאיזה אזור אתה?

פורסם

המרכז.

המלצה על בעלי מקצוע היא מבורכת, אבל חיפשתי יותר כיוון של מה לבדוק, כי ללכת לעוד איש מקצוע שיבדוק ויגיד שהכל בסדר....

פורסם

הקורסה D מעולם לא הצטיינה בתחום המיזוג .

 

הייתה לי כזאת מהעבודה -אפילו חברה שלי שרגישה לקור,התלוננה שחם באוטו.

×
×
  • תוכן חדש...