Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך החיפושים אחר הרכב הבא נתקלתי ברנו מגאן טורבו דיזל (תצורת האצ'בק ולא סטיישן) מהשנים 2013-2014 ועלתה בי השאלה למה לא?

רנו פלואנס שהיתה לי דווקא זכורה לי לטובה, הן בצריכת הדלק, הן בכוח הזמין ועניין הדיזל לא ממש הפריע לי.

אז למה לא בעצם? מה אני מפספס? (את הפלואנס החזקתי מזמן לכן יש סיכוי שזכרוני מטעה אותי).

אציין שהנסועה הצפוייה היא כ-15K בשנה, נסיעה בינעירונית וכמעט ללא פקקים.

 

אשמח לשמוע מחכמי הפורום את דעתם ולקבל המלצות נוספות לרכבים בטווח הנ"ל.

מעדיף רכב בתצורת 5 דלתות לבחור גדול (1.90 על 86 ק"ג), אוהב לנהוג ולא מפחד מגיר ידני (למען הנוחות אעדיף אוטומט).....

פורסם

מה החסרונות לעומת רכב בנזין? פיג'ו 208, פולו ידנית, פאביה ושות'....?

אשמח לשמוע דעות למה כן ומצד שני למה לא.

פורסם

החיסרון היחיד הוא שבתקציב המדובר תוכל לקנות סופרמיני בת שנתיים עד שלוש עם כ-50 אלף ק"מ לעומת רכב דיזל שעבורו תאלץ לרדת שנה עד שנתיים בשנתון והק"מ יהיה פי 3 אם לא יותר.

לא מאמין לי? בצע חיפוש ביד2 עם הגבלת תקציב ותחזור עם התוצאות הטובות ביותר שתמצא.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

יש לי אחת בבית בליסינג.

למה כן? נוחה , מרווחת , מאובזרת סביר בגרסת הליסינג הנפוצה , חסכונית ודיי אמינה.

צריך לקחת בחשבון את הגיר , קיימים מקרים (עלו בפורום ) של החלפת מוח גיר באזור ה120-150 אלף ק"מ (לא נתקלתי אישית ,הייתה לי פלואנס דיזל עם אותם מכלולים ) שצריך לקחת בחשבון.

פורסם

פיקנטו וi10 אינן סופר מיני, הן מכוניות מיני.

סופר מיני זה 208, פאביה, i20 וכדומה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם תמצא דיזל ידנית עם קילומטראז' סביר זו תהיה אחלה עסקה. הדיזל הרבה יותר חסכוני. צריך רק לדעת איפה למלא. יש דיפרנציאציה גדולה בין תחנות דלק שונות. אפשר להשיג סולר סביב 5.5 ש"ח לליטר בתחנות דלק הזולות

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
פיקנטו וi10 אינן סופר מיני, הן מכוניות מיני.

סופר מיני זה 208, פאביה, i20 וכדומה.

זה לא משנה את העובדה שהנסיעה בהם לא היתה לי נוחה :)

ועכשיו ברצינות, אנסה לצוד אחת עם קילומטרז' סביר ובמקביל אפזול לעבר קטגוריית הסופר מיני.

אשמח לשמוע להמלצות בקטגוריה הזו.

מה חשוב לי? נוחות, אבזור, זריזות ואמינות.

פורסם

המגאן האצ'בק מקבילה למאזדה 3 האצ'בק,גולף אסטרה ולא הקטגוריה של ה208 או הפביה,

 

הכי חשוב לפני הרכישה זה לבחון את המושב ואת תנוחת הנהיגה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
זה לא משנה את העובדה שהנסיעה בהם לא היתה לי נוחה :)

ועכשיו ברצינות, אנסה לצוד אחת עם קילומטרז' סביר ובמקביל אפזול לעבר קטגוריית הסופר מיני.

אשמח לשמוע להמלצות בקטגוריה הזו.

מה חשוב לי? נוחות, אבזור, זריזות ואמינות.

היה חשוב לתקן את הטעות, מעבר לכך אין קשר בין הגודל של הרכב לבין נוחות הנסיעה בו.

לגביי אחת עם ק"מ סביר - אתה תמצא אבל זה ככל הנראה ידרוש העלאה בתקציב או התפשרות מסוימת כמו רכישת פלואנס או רכישת מגאן סטיישן, כי ההצ'באק לא נמכרו הרבה בארץ.

כמו שנאמר לך, רק הפלואנס זמינה עם גיר ידני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני אדיש בין אוטומט לידני, אדע להסתדר עם שניהם.

אם תידרש העלאה בתקציב לאחת במצב טוב אעשה זאת, כרגע סטיישן ופלואנס לא באות בחשבון בגלל הצורה.

×
×
  • תוכן חדש...