Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו B4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתיי סוברוו B4 2009 מנוע 2000 165HP

איזה שיפורים אני יכול לעשות לו כדי לשפר לו את הכוח

מהירות האצה וכו

דברים גם לא חוקים אבל לא מגזומים אין תקציב

מוכן להשקיע על הרכב לא אבל לא בהגזמה תודה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי שמעלי נתן את העצה הכי טובה. יש גרסה B4 3.0 נראה לי שקוחראים לה SPEC (לא מבין הרבה בסובארו). אפילו יש ידנית.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

למה מפגרים ? נתנו לך את העצה הכי טובה שיש, רוצה לשפוך כמה אלפים כדי להעלות 5 כס ? בבקשה, מי שייצא מפגר זה לא הם.

הסובארו האלה לא כאלה חזקות, גרסת הspec b היא מעולה, מנוע 3 ליטר ובערך 260 סוסים, מפוארת.

תחפש בפורום ותראה שלשפר מנוע אטמוספרי זה לא כלכלי בעליל,

תטפל ברכב כמו שצריך וזהו,

אם אתה לא מרוצה מהכח שלו, תמכור ותקנה את גרסת 3 ליטר.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
למה מפגרים ? נתנו לך את העצה הכי טובה שיש, רוצה לשפוך כמה אלפים כדי להעלות 5 כס ? בבקשה, מי שייצא מפגר זה לא הם.

הסובארו האלה לא כאלה חזקות, גרסת הspec b היא מעולה, מנוע 3 ליטר ובערך 260 סוסים, מפוארת.

תחפש בפורום ותראה שלשפר מנוע אטמוספרי זה לא כלכלי בעליל,

תטפל ברכב כמו שצריך וזהו,

אם אתה לא מרוצה מהכח שלו, תמכור ותקנה את גרסת 3 ליטר.

יקרה לי מידי יש לך הצעות לאיזה מכוניות אפשר להחליף אוטו לא מעל 30K

פורסם

לא קנית עכשיו רכב ?

בכל מקרה, את הסובארו קשה למכור.

 

30 אלף זה תקציב בעייתי לרכב שירגיש משמעותית חזק מהסובארו.

 

האם כח זה הפרמטר היחיד שמעניין אותך ?

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
לא קנית עכשיו רכב ?

בכל מקרה, את הסובארו קשה למכור.

 

30 אלף זה תקציב בעייתי לרכב שירגיש משמעותית חזק מהסובארו.

 

האם כח זה הפרמטר היחיד שמעניין אותך ?

כן כוח וכול זה אני רוצה לנסוע מהר להיות זריר על הכביש להנות מהנסיעה לא לנסוע על מנוע 1400 ולא לעלות עליות

פורסם

א. סע בזהירות

ב. היית קונה ספיריט 2008, הייתה מרגישה לך יותר חזקה מהסובארו.

 

לעלות בביצועים יותר עם התקציב שלך זה קשה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...