Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ברשותי מאזדה 3 2006, יד 2, 120K שאני מעוניין להיפרד ממנה.

כעת אני מעוניין להשתדרג, אבל אני רווק ולא בטוח לאן אני רוצה להשתדרג.

חשבתי קודם כל רק על יד 2, בשביל לא לספוג ירידת מחיר, ועל מספר דגמים כמו: מאזשה 3 שנה מתקדמת יותר, ספורטאז', טוסון, 208. ככה שממש עדיין מתלבט בין קטגוריות. מעוניין כן קצת לעשות רושם, ושהרכב יהיה טיפה מהנה.

 

קיבלתי היום את ההצעות הבאות ממגרשים גדולים שונים:

 

1. קיה ספורטאז' Urban מנוע 2000, תאריך עלייה לכביש 11/2014, יד 1 פרטית, 33K ק"מ.

אחריות יבואן עדיין בתוקף עד חודש נובמבר הקרוב.

ללא תקלות (לדברי המוכר).

לאחר התדיינות ארוכה התבקשתי להוסיף 99,000 ש"ח.

ללא טרייד אין מבקשים עליה 115,000 (106,000 מחיר מחירון).

מה דעתכם על ההצעה?

 

בנוסף,במגרש אחר קיבלתי את ההצעה הבאה:

2. פורד קוגה טרנד, 1600, יד 1 פרטית, 72K ק"מ.

מחיר ללא טרייד אין: 89,000 ש"ח

מחיר טרייד אין: 82,000

פורסם

המזדה הוא רכב סחיר - אין שום סיבה לבצע טרייד אין.

אין שום סיבה גם לרכוש רכב ממגרש מכוניות שיהיה חייב למכור לך במחיר גבוה בכדי שגם הוא ירוויח.

כמו כן, רמת האמינות במגרשי רכב היא נמוכה.

פורסם

כסף לא צומח על העצים - מכור לבד, ואז הכוח יהיה בידיך. בכל מקרה ההצעות שקיבלת לא מפילות אותי מהכסא, ומגלמות ערך של 7000 ש"ח לרכב שלך כשערכו הריאלי כפול בערך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה לא דעה זה חד משמעי-

עדיף למכור את המאזדה ליד פרטית.

אמרת שאתה רווק, אין הצדקה כלכלית בלרכוש ספורטאז או קוגה כשבפחות מחצי מחיר (40 אשחים) אתה יכול להפוך לבעלים של 208 או קליאו

פורסם
זה לא דעה זה חד משמעי-

עדיף למכור את המאזדה ליד פרטית.

אמרת שאתה רווק, אין הצדקה כלכלית בלרכוש ספורטאז או קוגה כשבפחות מחצי מחיר (40 אשחים) אתה יכול להפוך לבעלים של 208 או קליאו

 

בגלל שאני רווק ומעוניין גם ברכב שהוא מהנה ויעשה קצת רושם חשבתי גם על הפיג'ו והרנו וגם על המאזדה בצורתה החדשב. אבל הן ממש לא 40 אש"ח. הבעייה שרכבים צרפתיים לא שומרים מחיר. מה שכן אני קורא פה שאנשים מרוצים מהם

פורסם

ופורד קוגה כן?

חבר אני לא חושב שאתה צריך רכב גדול כי "הוא שומר על הערך שלו" - אופציה זה לקנות רכב כמו 208 או קליאו בנות שנה-שנה וחצי וככה הרכב חטף את רוב הירידת ערך שלו.

 

לא הייתי קונה קיה ספורטז' ישנה יותר, כרווק ובטח כמישהו שנוהג המון במרכז לנהוג ברכב גדול זה מבעס, לחפש חנייה איתו, תמרונים ושלא לדבר על דלק שיהיה יקר משמעותית מאשר בסופר-מיני אירופאית חסכונית.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

קודם כל, אני לא יודע למה אתה מתכוון כשאתה אומר הנאה.

האם רושם שווה לך עשרות אלפי שקלים במעמד הקנייה? רק אתה תגיד.

אם תסתכל עכשיו בפורום מכירה תראה כמה קליאו 0.9 טורבו במחירים שנעים סביב 40k

העובדה שהצרפתיות נופלות במחיר יכולה לבוא לטובתך.

 

העצות שלי באות מהכיוון הכלכלי.

אני לא יודע מה מצב חשבון הבנק שלך.

פורסם

הקליאו שנמכרות כאן לא רלוונטיות

מחפש אוטומטי בלבד.

האם ניתן במחיר סביר לרכוש גם את הקליאו האוטומטית?

איך היא ביחס ל208 או למאזדה 2?

פורסם

אתה תקבל על המאזדה 15 אלף בשוק הפרטי.

יותר משתלם לך למכור אותה ולחפש רכב עם כסף ביד.

 

על הספורטאג' והטוסון אתה תתבאס,אין בהן לא איכות/מרווח/הנאה- סתם משפחתית מוגבהת במחיר גבוה.

במחיר הזה אפשר למצוא מאזדה 6 פרמיום מהדגם החדש שתיתן לך המון אבזור ומרווח. המנוע 2.5 גם לא יאכזב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

חשבתי על זה ובאמת הגעתי למסקנה שאין לי צורך ברכב כזה.

חושב עכשיו על מאזדה 3 מהצורה החדשה - שנת 2014 (דווקא האצ'בק בא לי טוב בעין),

ועל אולי מאזדה 2 / פיג'ו 208 / רנו קליאו (כולן קניית יד שנייה)

מעוניין באוטומט, ושיחסית יהיה מהנה, עם עלויות תחזוקה לא גבוהות ושישמור על ערך.

יש עדיפות ברורה לאחת מהן?

האם אין תחושה של קופסת שימורים בקטנות יותר?

איך המנוע והגיר בפיג'ו ובקליאו (ואיך הוא מתנהג במעל 100 קמ"ש)?

פורסם

תרגע - חשוב מהם הצרכים שלך, ואז חפש רכב לפי הצרכים.

 

במצב השוק הנוכחי שום דבר לא ממש שומר על הערך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

המאזדה שלך עם נתונים שנשמעים טוב מאוד ביחס לשנתון ותימכר בשוק הפרטי בסכום יפה לדעתי-וותר על הרעיון של טרייד אין.

גם אם יציעו לך מחירון או משהו בסגנון-סביר להניח ש"יתפרו" אותך במחיר הרכישה של המחליפה.

פורסם
חשבתי על זה ובאמת הגעתי למסקנה שאין לי צורך ברכב כזה.

חושב עכשיו על מאזדה 3 מהצורה החדשה - שנת 2014 (דווקא האצ'בק בא לי טוב בעין),

ועל אולי מאזדה 2 / פיג'ו 208 / רנו קליאו (כולן קניית יד שנייה)

מעוניין באוטומט, ושיחסית יהיה מהנה, עם עלויות תחזוקה לא גבוהות ושישמור על ערך.

יש עדיפות ברורה לאחת מהן?

האם אין תחושה של קופסת שימורים בקטנות יותר?

איך המנוע והגיר בפיג'ו ובקליאו (ואיך הוא מתנהג במעל 100 קמ"ש)?

 

אם אתה מסתכל על הקליאו או ה208.

 

יש לי קליאו חודשיים ועשיתי עליה בערך 5000 קילומטר,

אין בעיה של המנוע במהירויות שיוט גם בעליות - הרכב מאיץ מעולה גם ממהירות של 3 ספרות לעקיפה בעיה ללא כל בעיה,

משהו שממש נגדה ושמתי לב אליו במיוחד בשבועיים החמים האחרונים זה המזגן - יכול היה להיות יותר חזק ללא ספק ולוקח לו קצת זמן לקחת פיקוד בימים חמים במיוחד.

 

בנוסף,

באם מתוכננת נסיעה בהרבה פקקים הגיר של הקליאו פחות מומלץ - עדיף את ה208 עם הגיר האוטומטי הרגיל(שים לב רק שאתה מחפש את מנוע ה1.2 טורבו ולא ל1.6 הסופר מיושן).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אני מציע לך לשנות כוון. במקום רכבם גדולים מגושמים ובזבזניים שנועדו למשפחות ממנגלות (כמו שלי), לך על לוק קצת חד וספורטיבי יותר - יונדאי וולוסטר או סיביק האצ'.

המזדה שלך עם קילומטראז' נמוך ותימכר תוך שבוע.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...