Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה ארוכת טווח- 4.5 עם יונדאי I20 2009 שגמעה מעל 202000 ק"מ


itamarg
שימו לב! השרשור הזה בן 2081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

די אופייני לרכב שהיה בליסינג ן200 אלף ק''מ, אבל מציג אמינות טובה מאד.

 

מאז שיונדאי הציגה את דגמי הI היא עשתה מהפכה של אמינות.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 245
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הגטס הייתה בסדר גמור מבחינת אמינות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע להערה על ההגה, שמעתי לא מעט אנשים שהיו להם בעיות איתו. אצלי הוא כרגע בסדר, בחודש הבא הרכב צריך לעבור טסט וכנראה גם טיפול.

מבטיח לעדכן אתכם בהתפתחויות.

אגב, לחבר מהעבודה i20 שנת 2010 עם מחצית מהק"מ שאני נסעתי וגם לו היו בעיות

ואחת מהן היתה סטארטר שלדבריו עלותו עמדה על כ 2000 ש"ח.

לפעמים נורת ה EPS נדלקת אבל זה קורה לאחר קשיים בהתנעה, כשמכבים ומדליקים שוב הבעיה נעלמת כאילו לא היתה.

בהתחשב בכך הרכב עובד כמעט רוב הזמן בתנאי שיוט בין עירוניים ללא פקקים, אמור להיות לו בלאי הרבה יותר נמוך מרכב שנוסע בתוך העיר ולכן, אני חושב שהאמינות טובה אבל לא מושלמת. אגב, חבר עם i30 נתקל בבעיה עם ההגה והחליפו לו איזה שהוא חלק (לפי מה שהבנתי כנראה צמה חשמלית) בעלות של כ 1000 ש"ח ואמרו לו שאם זה לא יעזור יחליפו את כל ההגה ואז העלות תהיה פי כמה וכמה ככה שזול זה ממש לא.

אני מאוד מקווה שאצלי לא יהיו תקלות רציניות בזמן הקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
רוב הדברים שצוינו הייתי מגדיר כתקלות בלאי סביר. מצבר פעמיים? ברכב עם יותר מ-200 אלף ק"מ זה מעולה. "

 

- בורר מצבים לזגן

- ידית דלת חיצונית * 2

- סליל כרית אוויר

- מיסב קדמי

- מערכת שמע שהפסיקה לעבוד

- צופר עובד לסרוגין (לא מצליחים לפתור)

- נורת ESP (לא מצליחים לפתור)

- קשיים בהתנעה

- נעילה מרכזית לא תמיד עובדת

- מנעולי דלתות (צילינדרים נשחקים)

- צבע דוהה מתקלף

- סך שמש נשבר

 

אם לרשימה הזו אתה קורא בלאי סביר/מתעלם ממנה ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב עם למעלה מ-200 אלף ק"מ, נסועה שנתית מעל הממוצע, כן - זה בלאי סביר. אל תשכח שמדובר ביונדאי בסיסית עם איכות חומרים לא בשמיים.

שים את הרכב שלך בשמש 8 שנים ולא תהיה פדנט דיטיילינג, וגם לך יתקלף הצבע ופלסטיקים יתייבשו וישברו.

מיסב זה מיסב, הוא לא מחזיק לנצח. לקילומטרז' הזה מדובר באחלה של מיסב.

 

על מה אתה נוסע אם אפשר לשאול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקש ששבר את גב הגמל זה השירות הגרוע במוסכי יונדאי שגרם לי להעיף אותה תוך שנה היות והרכב נקנה בגלל האמינות

תרשה לי להוסיף:

אני קיבלתי הרגשה שפשוט לא סופרים את הלקוחות מרוב שיש המון לקוחות ובמיוחד בליסינג.

זה התחיל בפעם הראשונה כשרציתי לקבל הצעת מחיר על טיפול גדול (מעבר למה שהיצרן מבקש כי הרכב היה בליסינג ולא היה לי פירוט של מה החליפו בדיוק אז לא ידעתי אם החליפו שמן גיר למשל) והפקידה סרבה לתת לי הצעת מחיר כתובה (והפקידה השנייה בכלל לא ידעה על מה אני מדבר ושאלה אותי שאלות כמו כמה ליטרים של שמן גיר יש ברכב) המשיך בכך שכשרציתי שיבדקו בעיה שהייתה בבלמים ואמרו לי "אם לא קבעת תור תבוא ביום אחר אין לנו זמן" שזה מבחינתי זלזול מוחלט בלקוח במיוחד שמדובר בבעיה בבלמים (בסופו של דבר תוקן במוסך אחר) והשיא היה אותו מבצע מקארזפורום שהגעתי למוסך בפ"ת והפקידה גם אמרה לי שאני לא זכאי למבצע כי עברתי את טבלת הק"מ שהם פרסמו (שבדיעבד הסתבר שזה לא נכון) וגם, שקבעתי טיפול לשעה 9:00 בבוקר שבוע מראש והפקידה הנחמדה אמרה שהרכב יכנס לטיפול לפחות בשעה 12:00 שזה מבחינתי שוב, גם זלזול מוחלט.

קשה לי להכליל את זה על כל המוסכים למרות שזה קרה ב 3 מוסכים שונים מסיבה אחת: על צ'מפיון מוטורס יש המון תלונות. לעומת זאת, יש מוסך אחד שהמשפחה שלי לקוחות שלו משנת 2002 והוא גובה מחירים סבירים מאוד על עבודה וזולים יותר משאר המוסכים המורשים של צ'מפיון וגם מבחינת מקצועיות ואמינות, אני חושב שמדובר במוסך דיי טוב. אז מאוד יכול להיות שפשוט נפלתי על 3 מוסכים גרועים ואני לא שולל לגמריי את כל המוסכים המורשים של יונדאי, פשוט אותם 3 מוסכים מבחינתי נתנו לי יחס גרוע.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לרכב עם למעלה מ-200 אלף ק"מ, נסועה שנתית מעל הממוצע, כן - זה בלאי סביר. אל תשכח שמדובר ביונדאי בסיסית עם איכות חומרים לא בשמיים.

שים את הרכב שלך בשמש 8 שנים ולא תהיה פדנט דיטיילינג, וגם לך יתקלף הצבע ופלסטיקים יתייבשו וישברו.

מיסב זה מיסב, הוא לא מחזיק לנצח. לקילומטרז' הזה מדובר באחלה של מיסב.

 

על מה אתה נוסע אם אפשר לשאול?

 

חבל שלא קראת מתחילת השרשור.

 

אבל, לשאלתך, השוויתי לסיטרואן קסארה שהיתה לי.

מודל 2000, שנתיים וחצי ראשונות בליסינג עם 107000 קמ והחזקתי אותה עד שנה שעברה - 16 שנים ומעל 200000 קמ.

 

כך שבהחלט יש לי למה להשוות . הרכב שלי היה זקן יותר יוצא ליסינג גם הוא הוחזק בשמש לא פחות משל פותח השרשור וצפרדע צרפתית נחותה שאם הייתי מציג לה רשימת תקלות כמו שהוצגה כאן היית פוטר זאת באנחה "צרפתיה... מה לעשות".

 

אבל זה קוריאני אז זה בלאי תקין וסביר. יעני זה לא באג זה פיצ'ר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רשמתי פיצ'ר. רשמתי סביר. וזה בדיוק מה שזה.

אוקיי, אז הקסארה שלך צבועה יותר טוב. 1-0 לצרפתים.

מה צריך לרשום כדי שזה ירגיע אותך? שזו גרוטאה מתפרקת?

אשמח אם תפרט פה מה החלפת ומה נדפק ברכב לאורך 16 שנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכמות התקלות היא קצת מעבר לסביר אבל באמת צריך לקחת בחשבון שהרכב נסע הרבה ומוצאו מליסינג.

אצלי ב-I30 הוחלף יוניט אור בלם מספר פעמים, מצבר פעמיים כאשר הראשון הוחלף באחריות, מפוח מזגן פעמיים בהפרש של שנה לא באחריות ובמחיר של כמעט 2,000 ש"ח. ממש לקראת שנמכרה הוחלף חיישן קראנק שזאת בעיה מאוד נפוצה ב-30 וה-20 ב-700 ש"ח אם אני זוכר נכון, בנוסף הוחלף מוט הגה בגלל תקתוקים וסיבוב לא חלק והיה קצר בדשבורד שגרם לכל התאורה לא לעבוד.

הרכב שלי נרכש מליסינג פרטי עם 22 אלף קילומטר ותוקן עד ל-3 התיקונים האחרונים רק בכלמוביל. היחס בהתחלה היה מעולה והלך והתדרדר עם הזמן. עם זמנים דווקא לא הייתה שם בעיה אבל היה יקר ומאוד לא מקצועי.

 

לגבי מנורת ESP שנדלקת אצלך, נסה החלפת יוניט אור בלם. הוא עולה פחות מ-100 ש"ח וסיכוי טוב שיפתור את הבעיה. אם היוניט הוא המקור לבעיה אז כשהמנורה דולקת בלוח המחוונים סיכוי גדול שאור הברקס האחורי לא עובד וזה מאוד מאו מסוכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לעניין הכיבוי באמצע הנסיעה: התדירות שזה קורה עלתה. היום הרכב נתקע באמצע כביש בין עירוני. יוכנס בקרוב מאוד למוסך בתקווה שיפתרו את הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכמות התקלות היא קצת מעבר לסביר אבל באמת צריך לקחת בחשבון שהרכב נסע הרבה ומוצאו מליסינג.

אצלי ב-I30 הוחלף יוניט אור בלם מספר פעמים, מצבר פעמיים כאשר הראשון הוחלף באחריות, מפוח מזגן פעמיים בהפרש של שנה לא באחריות ובמחיר של כמעט 2,000 ש"ח. ממש לקראת שנמכרה הוחלף חיישן קראנק שזאת בעיה מאוד נפוצה ב-30 וה-20 ב-700 ש"ח אם אני זוכר נכון, בנוסף הוחלף מוט הגה בגלל תקתוקים וסיבוב לא חלק והיה קצר בדשבורד שגרם לכל התאורה לא לעבוד.

הרכב שלי נרכש מליסינג פרטי עם 22 אלף קילומטר ותוקן עד ל-3 התיקונים האחרונים רק בכלמוביל. היחס בהתחלה היה מעולה והלך והתדרדר עם הזמן. עם זמנים דווקא לא הייתה שם בעיה אבל היה יקר ומאוד לא מקצועי.

 

לגבי מנורת ESP שנדלקת אצלך, נסה החלפת יוניט אור בלם. הוא עולה פחות מ-100 ש"ח וסיכוי טוב שיפתור את הבעיה. אם היוניט הוא המקור לבעיה אז כשהמנורה דולקת בלוח המחוונים סיכוי גדול שאור הברקס האחורי לא עובד וזה מאוד מאו מסוכן.

 

לגבי מוט הגה, יוניט ברקס וצינורות ברקס היה ריקול יצרן. לגבי צנרת ברקס אני לא בטוח שזו הצנרת עצמה או ניפל כל שהוא.

בi30 שהיתה לי נורת esp דולקת העידה על תקלה ביוניט ברקס ואורות ברקס באמת לא פעלו.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ריקול לגבי מוט הגה היה חיזוק מחדש של הברגים בטורק מסוים, בוצע באוטו שלי באחד הטיפולים.

 

itamarg, לגבי הכיבוי במהלך נסיעה זה נשמע כמו התסמינים שהובילו אצלי להחלפת חיישן קראנק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעצי האישית בלבד:יש לנו בעבודה i20 שעברה 90 אלף חיי גהינום.

2 סכי שמש נשברו. גם בעיות הנעה עד שהוחלף הסוויץ. ברקסים נגמרים מהר אבל בגלל צורת הנהיגה כמובן. סהכ אמינות מופתית כבוד גדול באמת לרכב שקורעים לו תצורה ברמות. תאמר תודה אם היית לוקח vav שעברה 90 אלף ליסינג. הסיכום שלך היה נראה לגמרי אחרת לכיוון שחור משחור.

כאמור אמינות מופתית הרכב עצמו לא נוח בכלל וכל אבן מורגש בגב טוב מאוד מעבר לזה סוס עבודה. כבוד!

לפי דעתי כל התקלות זה בגלל הליסינג. ביד פרטית זה שים דלק וסע וזה המחיר של הליסינג.אין ארוחות חינם.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי האידית בלבד: לרכב מליסינג 90 אלף. שעבר 200 אלף פלוס. כן, זה נחשב לאמינות מופתית.

אותו אקזמפל מיד 1 פרטית זה אומר אפס תקלות על 200 אלף ק"מ פלוס. כבוד!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...