Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן כן .... אחרי ששבוע שעבר הטפתם מוסר כמה זה לא יפה מצדי לקחת את האוטו של אמא שלי ולטחון אותו ...

אתמול אחרי מסיבה ... בסביבות ה3-4 בבוקר ,כשהייתי אם עוד 2 חברים וחברה באוטו החלטנו להמשיך לחגוג ... התגלגלנו העיניינים ומצאתי עצמי מנסה לעשות צלחות בחניה של השוק בחוף ...

אחרי נסיונות רבים ... והדגמה של איזה חבוב שאני בכלל לא מכיר שהגיע לשם גם בשביל המרחב ...

הצלחתי לעשות צלחת ... בהתחלה לא מלאה ,ועם עזרת חבר שמשך בשבילי את האנד ברקס כשאמרתי לו .... ואח"כ לבד .... ...איזה כיף !!!

 

רק בשביל זה היה שווה להשקיע את האלף שקל של האוטו ...

 

כמובן שחזרתי על זה שוב ושוב .... פעם אחת אפילו ברוורס ...

 

השאלה היא .... עד כמה זה הורס את הבלם יד ???

עד כמה זה הורס את הצמיגים ????

יש משהו אחר שזה הורס ?!?

 

נ"ב - לכל אלה שהולכים להרצות לי על כמה שזה לא בסדר ... די .... הבנו .... הייתי לבד במגרש חניה ענק ונטוש ... לא מבקש ממכם לעשות את זה .... אני עושה את זה בשביל ההנאה האישית שלי ,ולא בשביל הפוזות !!!

 

פינסקר זה היה במקרה רכב נאון בצבע כהה (שחור)

ואיך זה שלא ראיתי אותך???

לא היה שם אף אחד בחניה

ובאיזה יום זה היה כי זה בטוח הייתי אני!!!

אנחנו צריכים להיפגש פעם אני יראה לך קצת פעלולים ונלמד אותך כמו שצריך... :twisted:

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1 עזבו את הילד. נכון שזה מסוכן וזה אידיוטי גם בעיני,אבל מי לא עשה צלחות כשהוא היה ילד? זו חוכמה קטנה מאוד להטיף מוסר על דבר שכולנו עשינו כילדים ואפילו מאוד נהנינו.גם אני עשיתי שטויות כשהיתי צעיר.אני עושה כמויות מדהימות של שטויות גם כאדם מבוגר.

גם לי היה הטימטום לעשות צלחות עם האוטו של ההורים וגם לי היה השכל לעשות את זה בחניון נטוש (רוב הפעמים).

תגידו תודה שהוא קורא את זה כאן ויעשה את זה בחניון במקום באיזה רחוב סואן.אם הוא קרא איך אני,בטיפשותי,כמעט איבדתי ככה את הרישיון ,אז דיינו-הוא יעשה את זה,אבל עם שכל.אז במקרה הכי גרוע הנזק יהיה קצת פחחות,או כפי שכולכם רואים-רפידות גמורות או מנגנון הנדברקס גמור.כל עוד זה כסף,לא קרה כלום.

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

פורסם

יכול להיות שהוא נראה לך שחור בלילה ...

זה קרה בבוקר יום שני בסביבות 3-4 בבוקר

ומאוד יכול להיות שראיתי אותך ,אתה היית עם עוד 4 חבר'ה באוטו ,פתחתי נגדך וכשניצחת פשוט ברחת ?!

משפט סיני עתיק :"כשאין לך משהו חכם לומר ,תאמר משפט סיני עתיק "

פורסם

פינסקר, תנסה גם עם הסוויפט.... ממש כיף במיוחד על כורכר....

180 ברוורס זה הכי סבבה בכורכר...

עכשיו שיש גשם אני נהנה ומשחק הרבה עם האמברקס...

 

יחי ההחלקות הקטנות

haters will hate

פורסם

אתה עוד נהנה בוא תנסה את זה עם רכב גדול ונראה אותך משתלט עליו כמו נאון

אצלי כל החלקה זה רולטה רוסית אם הכביש קצת רטוב

בגלל זה אני מת כבר לקנות רכב נורמלי

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

אני קצת פוחד שלא טחנתי כבר את ההנד ברקס ...

 

ד"א בנצי - יצאת מהמוסך ??? הכל טוב ?!

משפט סיני עתיק :"כשאין לך משהו חכם לומר ,תאמר משפט סיני עתיק "

פורסם

לא אל תידאג זה מקסימום למתוח את הכבל מחדש

אצלי זה קרה אחרי שאמא שלי ''החכמה''

שבחיים שלה לא הרסה אוטו חוץ מפעם אחת שגרמה למשאית סמיטרילר

לעלות לה על הרכב שבוא היא נהגה במהירות גבוהה ביותר של 30 קמ''ש

ועשתה טוטלוס לרכב והנהג במשאית בכלל לא הרגיש שהוא מעך לה את הרכב

יעני מצאה עם מה להסתבך!!!

היא נסעה עם הבלם מורם מאיזור תעשיה הקלה ליד נאפיס עד לי''ג

שזה למי שלא יודע כמעט 15 ק''מ עם הבלם מורם עד הסוף!!! כי לא היה לה

כוח להוריד אותו!!!

אבל המוסך תיקן את זה בחינם זה רק למתוך את הכבל שטיות וגם אם יקחו לך

על זה כסף הוא לא יקח יותר מ 20 שקל

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם
לא אל תידאג זה מקסימום למתוח את הכבל מחדש

 

תפסיק כבר לז**ן את השכל !! יש לך מושג על מה אתה מדבר?

 

מה עם שחיקת רפידות הברקס האחוריות ?? אם היית טורח קצת לקרוא היית מבין על מה אני מדבר.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לא אל תידאג זה מקסימום למתוח את הכבל מחדש

 

תפסיק כבר לז**ן את השכל !! יש לך מושג על מה אתה מדבר?

 

מה עם שחיקת רפידות הברקס האחוריות ?? אם היית טורח קצת לקרוא היית מבין על מה אני מדבר.

 

תאמין לי שיש לי מושג טוב על מה אני מדבר

כי רפידות ברקסים מחליפים כל 30 אלף ק''מ בערך!!! תלוי בשימוש בהם

והשחיקה היא קטנה ביותר ואל תשכח שזה תופים לא דיסקים!!! :mad:

אם הייתה שם לב הייתה רואה שהוא מדבר על הסוזוקי :mad:

אז לך תחפש מי ינענע אותך... :x

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם
לא אל תידאג זה מקסימום למתוח את הכבל מחדש

 

תפסיק כבר לז**ן את השכל !! יש לך מושג על מה אתה מדבר?

 

מה עם שחיקת רפידות הברקס האחוריות ?? אם היית טורח קצת לקרוא היית מבין על מה אני מדבר.

 

תאמין לי שיש לי מושג טוב על מה אני מדבר

כי רפידות ברקסים מחליפים כל 30 אלף ק''מ בערך!!! תלוי בשימוש בהם

והשחיקה היא קטנה ביותר ואל תשכח שזה תופים לא דיסקים!!! :mad:

אם הייתה שם לב הייתה רואה שהוא מדבר על הסוזוקי :mad:

אז לך תחפש מי ינענע אותך... :x

 

אוח...

 

אתה מוכן להסביר לי בעזרת הוכחות מוצקות ועובדות בלבד מה ההבדל בין שחיקה של רפידה בתוף לבין שחיקה של רפידה בדיסק?

 

ואנא בהסבר שלך אל תתבסס על "אני מניח" ו"אני חושב" או אפילו "דוד שלי אמר לי"...

 

ראלימן,

משועשע כבר אמרתי?

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
לא אל תידאג זה מקסימום למתוח את הכבל מחדש

 

תפסיק כבר לז**ן את השכל !! יש לך מושג על מה אתה מדבר?

 

מה עם שחיקת רפידות הברקס האחוריות ?? אם היית טורח קצת לקרוא היית מבין על מה אני מדבר.

 

תאמין לי שיש לי מושג טוב על מה אני מדבר

כי רפידות ברקסים מחליפים כל 30 אלף ק''מ בערך!!! תלוי בשימוש בהם

והשחיקה היא קטנה ביותר ואל תשכח שזה תופים לא דיסקים!!! :mad:

אם הייתה שם לב הייתה רואה שהוא מדבר על הסוזוקי :mad:

אז לך תחפש מי ינענע אותך... :x

 

 

 

למה אתה מדבר שטויות?

רפידות ברקס של התופים מחליפים כל 30 אלף? יכול להיות אם אתה נוהג כמו סבתא.

 

במקרה פעם יצא לי לנסות לנסוע במכונית ששכחו להוריד אמברקס ונסעו כך בערך 10 קילומטר , הבלמים האחוריים היו גמורים וכל האטה בסיבוב גרמה לזריקת תחת.

כך שזה לא רק מתיחת כבל.

פורסם

יש לי מישהי שתנענע אותי

אל תדאג לזה..

 

דבר שני , תקרא שוב את ההודעה שלך.

 

התייחסתי למה שאמרת..

 

ובכל אופן אתה לא יצרן ואתה לא קבעת בכמה ק"מ מחליפים בלמים.

רכב משפחתי הוא לא רכב לנהיגה פרועה וכל פעולה שהיא "לא נורמלית" רק מגבירה את הבלאי.

 

ובמיוחד כשמדובר על בלמים שזה נושא רגיש ובטיחותי!!!

 

תאר לך שיום יבוא והוא בטעות יקרע את הכבל מרוב הצלחות שלו, והוא לא ישים לב ואז הוא יחנה ואופפססס , הרכב מדרדר על איזו זקנה אומללה?

 

על זה חשבת ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

זה כבר בעיה שלו לדאוג לתקינות הרכב...

 

וכשמחנים רכב אם זה ידני אז משאירים אותו בהילוך

ואם זה אוטומט משאירים אותו ב P

בשביל שהרכב לא ידרדר את הבלם יד עשו למקרה חירום לא לחניות

 

נ.ב.

מי המנענעת? :wink:

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם
זה כבר בעיה שלו לדאוג לתקינות הרכב...

 

וכשמחנים רכב אם זה ידני אז משאירים אותו בהילוך

ואם זה אוטומט משאירים אותו ב P

בשביל שהרכב לא ידרדר את הבלם יד עשו למקרה חירום לא לחניות

 

נ.ב.

מי המנענעת? :wink:

 

לא כל נהג משלב הילוך בחניה.

 

הבלם יד למקרה חירום ? פשש... חברה יש לנו אחד שמגדיר מחדש את עולם הרכב.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

זה מה שאמר לי המורה לנהיגה שלי ואם זכור לי נכון ואני חוזר על דברי לכל האנשים

בעלי קליטה מוגבלת: אם זכור לי נכון

ככה גם כתוב בספר תאוריה שהבלם יד נועד למקי חירום

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו


×
×
  • תוכן חדש...