Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

R/X(כביש או שטח)...

 

מישהו פה שמע פעם על הקטנוע הנ"ל..?

 

איך הוא נראה?

יש תמונות?(שצילמתם כי ברשת יש תמונות לא ממש מובנות)...

 

מבחינת מכאניקה איך הוא?

 

מבחינת נוחות איך הוא?

 

ומכל הבחינות :)

 

פניתי אלייכם כי אתם הטובים בתחום :)

 

בתודה מראש,

יעקב.

פורסם
תודה רבה עזרת לי המון,

אני יודע שלא נמכרו הרבה,

ואני יודע שיש רק שנתון 2000..

 

תודה רבה.

המלצה שלי אם אתה מחפש קטנוע שטח לך על הטייפון, לא במקרה הוא כל כך מבוקש.

חבל להתעסק עם משהו די נדיר, חלקים וכו'.

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם
המלצה שלי אם אתה מחפש קטנוע שטח לך הטייפון, לא במקרה הוא כל כך מבוקש.

חבל להתעסק עם משהו די נדיר, חלקים וכו'.

לא מחפש שום שטח..

מחפש כביש נטו !..

רק כביש..

נסיעות עירוניות..

כל יום 5 ק"מ לכל כיוון.

לא מחפש מהירות....

 

יופי ואמינות..

זה מספיק לי

אני לא הולך לקרוע ת'קטנוע או משו,

ליסוע 50 קמ"ש גג זה מספיק לי(העיקר יגיע לשם מהר אה? ;)).

פורסם

אם זה המצב יש לך מיליון קטנועים בשוק רק תבחר מה אתה רוצה :wink:

בכל מקרה עזוב את ההונדה הספציפי הזה.

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם
אם זה המצב יש לך מיליון קטנועים בשוק רק תבחר מה אתה רוצה :wink:

בכל מקרה עזוב את ההונדה הספציפי הזה.

למה אבל?

אני רוצה שנתון גבוהה במחיר נמוך.

והוא נותן לי את זה..

+אמינות..

אולי לא שפע של חלקים..

אבל הוא יפה..

והוא נותן לי את כל מה שאני רוצה..

אני התאהבתי בו ת'אמת..

פורסם
למה אבל?

אני רוצה שנתון גבוהה במחיר נמוך.

והוא נותן לי את זה..

+אמינות..

אולי לא שפע של חלקים..

אבל הוא יפה..

והוא נותן לי את כל מה שאני רוצה..

אני התאהבתי בו ת'אמת..

:inlove: אני לא מפריד בין זוגות

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם
:inlove: אני לא מפריד בין זוגות

חחח... חזק.. ;)

 

עכשיו עוד שאלונת..

עזוב את כל הקטע שהוא נדיר ובלה בלה...

מבחינת הכול הוא טוב?

מכאנית...?

קטנוע 50 סמ"ק עירוני נטו?

יפה..?

נותן את מה שמבקשים ממנו..?

 

:?::popcorn:

פורסם

בסה"כ אין לי ספק שהוא מוצלח, הונדה לא נוהגים לפספס לעיתים קרובות. אז לך תמצא לך רב (בדמות בנק הדואר) ותתחתנו. הרבה מזל טוב ממני

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

×
×
  • תוכן חדש...