Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במוסך "הביתי" שלי החליפו לי פעם נוזל בלמים על ידי זה שפתחו ת 4 הפטמות בבת אחת ונתנו לנוזל לטפטף לאט לאט (ותוך כדי מלאו נוזל חדש).

סוג כזה של החלפה (כמה שהוא "חאפרי") עושה את העבודה כמו שצריך? יש חשש לכניסת אוויר?

 

ההפך! שיטה מעולה, כנראה שהמוסך לא עמוס... כי זאת שיטה שבהחלט גוזלת זמן.

פורסם
ההפך! שיטה מעולה, כנראה שהמוסך לא עמוס... כי זאת שיטה שבהחלט גוזלת זמן.

 

אכן גוזלת זמן (כחצי שעה - שעה על הליפט) אך זה לא ענייני..

השאלה היא אם במאה אחוז זו שיטת עבודה טובה?

פורסם

לטעמי האישי שיטת הטפטוף עדיפה על שיטת הניפוח שבה מפמפמים על דוושת הבלם.

בטפטוף לא מעמידים בסכנה את משאבת הבלם המרכזית.

פורסם
במוסך "הביתי" שלי החליפו לי פעם נוזל בלמים על ידי זה שפתחו ת 4 הפטמות בבת אחת ונתנו לנוזל לטפטף לאט לאט (ותוך כדי מלאו נוזל חדש).

סוג כזה של החלפה (כמה שהוא "חאפרי") עושה את העבודה כמו שצריך? יש חשש לכניסת אוויר?

השיטה לא נכונה.

איזה כייף לי :)

פורסם
לטעמי האישי שיטת הטפטוף עדיפה על שיטת הניפוח שבה מפמפמים על דוושת הבלם.

בטפטוף לא מעמידים בסכנה את משאבת הבלם המרכזית.

הרבה שיטות יש להחליף את הנוזל במערכת וכולם טובות, אם מקפידים לבצען כמו שצריך והרבה סבלנות בשיטת הטפטוף.

השיטה הטובה, מהירה והיעילה ביותר היא על ידי לחץ נוזל דרך מיכל רזרבה.

פורסם

היום החלפתי נוזל בלמים באמצעות משאבת וואקום. הודות לכך שקראתי את השרשור הזה הצטיידתי בטפלון מראש, אני חייב לציין שזה היה קריטי. ללא הטפלון הנוזל יצא עם המון בועות שהקשו להבחין במצב הנוזל ובוודאי לא הוסיפו לבטחון שלי. עם הטפלון הנוזל יוצא בצורה אחידה וברורה.

טיפ קטן: ברכב שלי מסתבר שגודל פטמות הניקוז שונה בין הגלגלים הקדמים והאחוריים, כלומר כדאי להצטייד מראש בצינורות בגדלים שונים ומתאמים או לבדוק טוב טוב מראש את הגדלים של פטמות הניקוז.

הרכב מסוג הונדה סיוויק 1600 אוטומטי, שנת 2003

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אני מתחיל בתחום DIY ואני מתלבט באיזה שיטה להשתמש כדי להחליף את הנוזל האם להשתמש ומשאבת וואקום כמו שהמלצתם פה או השיטה של איש אחד בשיטה של הבקבוק והצינור של chrisfix פה:

 

מה לדעתכם יהיה לי יותר קל ונגיש?

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...