Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

לאחרונה התלבטתי בין הBose SoundSport Wireless לבין הJaybird x3

 

המחיר לא כל כך היווה כפאקטור כיוון שאני רוכש אותן להרבה זמן, וכבר אגיד את המחירים שמצאתי.

 

אחרי הרבה קריאה באינטרנט וצפייה בביקורות-

הבוס מציגות סאונד איכותי בכמה רמות מעל הX3, אבל קצת יותר מגושמות ואין איזשהו פטנט לאחיזת החוט.

 

הJayBird x3 (מותג חזק מאוד של Logitech) מציע נוחות (שנוי במחלוקת) כ8 שעות ניגון ואיכות חומרים גבוהה מאוד. הושקו בעולם בסוף 2016 במחיר של 799 בארץ הקודש.

 

לאחר הרבה בדיקות- קיבלתי הצעה של 650 לבוס (מי שרוצה שידבר איתי למרות שלא כל כך אטרטיבי ביחס לזאפ שיושב על 670 בערך הכי זול)

 

ומחיר של 450 שקל לJayBird x3 שבזאפ ובאמזון סביבות ה700 שקל, ביצעתי את הרכישה מול היבואן.

 

מי שרוצה שאפנה אותו לאיש קשר, בכיף. אין לי שום רווח לצורך העניין ואין לי מושג מתי יגמר המבצע הזה, בנוסף, רק בראשון אקבל אותן.

 

למי שמתלבט, אתן חוות דעת עליהן ביום ראשון בערב אחרי האימון

 

שבת שלום!

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם (נערך)

TaoTronics.

35 דולר כולל משלוח ישירות מאמזון ואתה מקבל אוזניות מעולות שיעשו כל מה שהבוס/ג'בירד עושות ברבע מחיר.

https://www.amazon.com/TaoTronics-Bluetooth-Headphones-Wireless-Earphones/dp/B01GNYFT8E

נצמדות לאוזן כמו דבק גם בחדכ וגם בריצות.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

ניסיתי לא מעט מהזולות המומלצות.

 

עזוב, בסוף אחרי חודשיים-שלושה הן הולכות מזיעה והבטריות שלהן הולכות מהר מאוד. וניסיתי איכותיות מומלצות.

 

במקום לקנות כל כמה חודשים ב20-30 דולר אקנה זוג טוב שיעשה את העבודה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם (נערך)

אתמול קניתי את הJBL האלו http://techaeris.com/2015/12/30/jbl-reflect-mini-bt-review-fantastic-sounding-wireless-sport-ear-buds/

 

ברשת באג ב400 ש"ח

 

+BT וסאונד נעים חם ומדוייק.

 

המתאמים לאוזניה יושבים מצויין, ולא מכאיבים/מציקים לזמן ממושך, מחזיקים יופי בזמן ריצה.

 

בהחלט שוות את הכסף.

עריכה אחרונה על ידי nimo
פורסם

מתעלק.

 

מחפש המלצה אוזניות עמידות למים (IPX7 ומעלה) לשחייה בבריכה. מצאתי כמה ברשת אבל לא יודע מה לקחת.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

אחרי 8 ק"מ עם הJayBird x3 והיסטוריה ארוכה של אוזניות זולות ויקרות מכל הסוגים שכולם בסוף נזרקו למגירה כי לא היו נוחות, לבסוף מצאתי את האוזניות.

 

40 דק' של ריצה בערך ניסיתי למצוא משהו שמציק בהן, לא נוח, מפריע, שום דבר!

 

ישנם 3 דברים שצריך להתאים - את הכנפיים שיושבות בתנוך האוזן, את הסיליקונים שנכנסים לאוזן (יש להם אטם ייחודי מספוג שמתנפח באוזן וממלא אותה) יש כמה סוגים ולבסוף להתאים את הרצועה מאחורה שתשב צמוד לראש.

 

אה, ולכוון את האקווליזר של האוזניות למה שאני אוהב (בס כמובן). ויצאתי לרוץ.

 

הן מושלמות, ממליץ מאוד!

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אני רכשתי לפני כשבועיים את ה plantronics backbeat fit

31C%2BG8wjpPL.jpg

 

- תאימות: מכל האוזניות שבדקתי (המון) אין אוזניה שמתחרה ב Plantronics בנוחות, האוזניות יושבות בתוך האוזן ולא זזות בשום מצב ריצה.

- איכות שמע: איכות השמע לדעתי מעולה פלוס, למרות ביקורות מעורבות ברשת, מדובר באוזניות "פתוחות" ולא כאלה אשר דוחפות את האודיו ישירות לתוך האוזן, בכל אופן לא הרגשתי שום הבדל באיכות מאוזניות אחרות, וגם לא בווליום, כאחד שתמיד שומע ב Full Volume..

- נוחות: הפטנט של הקשת האלסטית האחורית פשוט גאוני, הקשת מרחפת מעל הצוואר ובעצם לא מרגישים כלום.

- סוללה: הספקתי להשתמש באוזניות בינתיים כשעתיים ב Full volume בחיבור BT לשעון חכם תו"כ ריצה, וזה out of the box כשהם הגיעו עם בערך 80% סוללה. כמו כן בעת הדלקה נשמע חיווי הסוללה בצורת קול אנושי.

- BT: החיבור מהיר וקל ביותר.

- לחצנים: לאוזניות 4 לחצנים סה"כ, 2 גדולים ועוד 2 קטנטנים, השימוש בהם כולל שילוב של לחיצה יחידה או לחיצה כפולה (play\pause\next\previous וכד').

 

בעבור 450 שקלים, אין מתחרים בקטגוריה.

פורסם

מצטרף להמלצה על הפלנטרוניקס - בשימוש לריצה כבר שנתיים, פשוט מעולות מכל בחינה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
תתחדש.

 

איך אתה מדרג את הבס?

 

אתה מקבל את האוזניות במצב סטנדרט ויש לך תוכנה שהיא כמו רשת חברתית למצבי שמיעה, אני שומע על Mode של בס גבוה יחסית ואני מאוד אוהב, הוא עמוק ואיכותי

 

מצטרף להמלצה על הפלנטרוניקס - בשימוש לריצה כבר שנתיים, פשוט מעולות מכל בחינה.

 

קצת בעייתי להתאמן איתן בחדר כושר מהסיבה הפשוטה שיש תרגילים על ספסל שאתה צריך להניח את הראש

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
קצת בעייתי להתאמן איתן בחדר כושר מהסיבה הפשוטה שיש תרגילים על ספסל שאתה צריך להניח את הראש

 

אין שום בעיה מהבחינה הזאת, הקשת עשויה גומי רך ואלסטי ובכל תרגילי הבטן\הרמת משקולות שעשיתי איתה לא מרגישים אותה בכלל.

פורסם

מתעלק על השרשור.

אני גם מחפש אוזניות בלוטוס לריצות בעיקר. במוסף ממון (ידיעות אחרונות) של חג שני (פסח) הייתה כתבה שבחנו בערך שמונה אוזניות ספורט בטוח מחיר הבינוני ונתנו להן ציון. לצערי לא השכלתי לשמור את העיתון למרות שראיתי שם אוזניות מומלצות שמצאו חן בעיניי, אני רק זוכר שמדובר באוזניות jbl ושהמחיר שפורסם שם הוא 400. מישהו זוכר? אשמח לעזרה, אפילו ניחושים.

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם (נערך)

אדם טוב שאין לו הרשאה לפורום ענה לי בה"פ שהאוזניות הן JBL Reflect Mini.

מישהו מבין ויכול להמליץ לי על אוזניות ספורט איכותיות במחיר של עד 400 שמתחרות בjbl?

אני רוצה לעשות סקר שוק קטן לפני הקנייה.

עריכה אחרונה על ידי AvihuHe
פונט לא תואם

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=937356

 

תקרא באינטרנט על הדגם הזה, רכשתי אותו דרך היבואן ב450 שקל... היה לי טמועה בהתחלה המחיר אבל וואלה, קיבלתי ולא היה שום קאצ'.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...